Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : gelijke rechten (mannenbond)

DE_STALKER_LAMM
22-04-2003, 11:24

mannen moeten hetzelfde rechten hebben als de vrouwen! ik ben voor de volgende zaken: man moet het recht hebben om thuis te blijven. de vrouw moet automatisch als hoofd van het gezin de man moet thuis de baas zijn , de vrouw mmag buiten de baas zijn de vrouw mag ook ongezond werk en onregelmatige uren kloppen,terwijl de man de afwas en de opvoeding van de kinderen op zich neemt dit zijn mijn belangrijkste punten maar er komen er nog! beslama, De Starker Ps: ben op zoek naar leden om als een denktank te fungeren ,want we zitten met hoog opgeleide vrouwen aan de haard , ze moeten meer verantwoordelijkheid opnemen zodat ze weten welk monster waartegen de man heeft moeten opboksen door al die jaren..

DE_STALKER_LAMM
22-04-2003, 14:28
Origineel gepost door Mocro4eva :D gefrustreerd? jep , ik moet altijd betalen ... als zwaar geladen is van al haar kleedij die ze gekocht heeft moet ik al de zware stukken dragen...daaraan moet een einde komen, ik wil ook lekker binnenblijven en naar de vele middagsoaps zitten niksen!

DE_STALKER_LAMM
22-04-2003, 17:50
allé mannen kom op voor je rechten , of zijn jullie niet mans genoeg! wij mannen moesten in de mijnen werken , waarom de vrouwen niet!

gooja
22-04-2003, 19:17
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM allé mannen kom op voor je rechten , of zijn jullie niet mans genoeg! wij mannen moesten in de mijnen werken , waarom de vrouwen niet! Nu weet ik echt dat je niet helemaal spoort :D

DE_STALKER_LAMM
23-04-2003, 13:19

Origineel gepost door gooja Nu weet ik echt dat je niet helemaal spoort :D blijkbaar werken vele mannen ondergronds....daarom zijn ze zo zwijgzaam! :(

Mocro4eva
24-04-2003, 23:39
:verdriet: ik heb echt met je te doen :p

doc25
25-04-2003, 10:30
Ik heb een ander voorstel: Dat we de baas BLIJVEN en dat de vrouwen al het werk moeten doen. Kan ik lekker de hele dag niksen :D

DE_STALKER_LAMM
25-04-2003, 13:16
Origineel gepost door doc25 Ik heb een ander voorstel: Dat we de baas BLIJVEN en dat de vrouwen al het werk moeten doen. Kan ik lekker de hele dag niksen :D ik ben altijd te vinden voor gelijke rechten en plichten...thuis ben ik soms de baas....ik doe wat ik wil! ik zeg dan tegen mijn lieve vrouw IK DOE DE AFWAS EN JIJ GAAT TV KIJKEN! en dat is een order een wet!!! :D

DE_STALKER_LAMM
29-04-2003, 13:32
waar blijven de echte mannen!!

Baby22
28-12-2010, 02:37
:haha: Goede ouwe tijden. je dacht: laat ik ook maar eens uppen..:D

Baby22
28-12-2010, 02:45
I don't know..:o Ik ken deze leden niet:kweetnie: