Bekijk volle/desktop versie : Boukhari mag van mij weg bij Ajax.



Pagina's : [1] 2

05-12-2005, 13:50
Ik zat gisteren bij Ajax - RKC Waalwijk en wat wordt ik toch nerveus als die Boukhari een bal krijgt.

Elke bal die die krijgt geeft hij of in de voeten van de tegenstander of hij verknoeit elke voorzet.

Persoonlijk heb ik helemaal niks tegen die jongen maar hij is gewoon niet goed genoeg voor Ajax.

05-12-2005, 13:53


Ajax vindt dat ook en hij vertrekt na dit seizoen ook transfervrij

05-12-2005, 13:58

Citaat door Delpiero10:
Ajax vindt dat ook en hij vertrekt na dit seizoen ook transfervrij
[glow=Blue]Als hij naar AZ gaat dan kan hij uitgroeien tot een topper. Het gaat ook om de sfeer bij ajax, als de sfeer er niet goed is en de spelers zijn niet op hun gemak ga er dan vanuit dat de speler geen 100% op tafel kan leggen[/glow]

05-12-2005, 14:24

Citaat door jari:
Ik zat gisteren bij Ajax - RKC Waalwijk en wat wordt ik toch nerveus als die Boukhari een bal krijgt.

Elke bal die die krijgt geeft hij of in de voeten van de tegenstander of hij verknoeit elke voorzet.

Persoonlijk heb ik helemaal niks tegen die jongen maar hij is gewoon niet goed genoeg voor Ajax.
die rosales en mitea zijn pas goed

in de 10 wedstrijden van rosales is ie nog geen 1 keer beslissend geweest voor ajax terwijl boukhari ajax een beker en genoeg punten heeft geschonken

waarom hoor ik helemaal niks over rosales maar wel over boukhari??

rosales kan geen eens een man in de eredivisie passeren laat staan op een echt niveau


en ik vind boukhari ook altijd wisselvallend spelen, soms is ie brilljant en soms is ie niets maar die voorzetten die hij kan geven kan niemand in de eredivisie hem nadoen en anders is t wel affelay de andere marokkaan

05-12-2005, 14:30



Citaat door jari:
Ik zat gisteren bij Ajax - RKC Waalwijk en wat wordt ik toch nerveus als die Boukhari een bal krijgt.

Elke bal die die krijgt geeft hij of in de voeten van de tegenstander of hij verknoeit elke voorzet.

Persoonlijk heb ik helemaal niks tegen die jongen maar hij is gewoon niet goed genoeg voor Ajax.
Don't you worry. Hij krijgt geen verlengend contract... Het is net alsof hij onder druk speelt bij ajax... bij NAC was hij toppie!

05-12-2005, 14:37

Citaat door popstar86:
Don't you worry. Hij krijgt geen verlengend contract... Het is net alsof hij onder druk speelt bij ajax... bij NAC was hij toppie!
ajax moet boukhari ruilen voor diba en dan pas gaan ze zien wat een buitenspeler is

diba was helemaal los tegen FC groningen

05-12-2005, 14:54
Ik ben het ermee eens dat Rosales en Mitea ook niet voldoen. Maar die staan ook minder opgesteld de laatste tijd dan Boukhari dus daar let ik minder op.

Zulke goeie voorzetten heeft Boukhari echt niet gegeven zowel tegen Sparta Praag thuis als gisteren was het gewoon een groot drama. Blind nam dan ook de goeie beslissing om hem te wisselen voor Babel die ook een mooi doelpunt maakte.

En de druk bij Ajax is nou eenmaal hoog ook als het goed gaat. Want wij supporters verwachten van Ajax het allerhoogste en dat draagt Ajax ook uit.

En daar moeten spelers mee leren omgaan bij Ajax. En dat is bij PSV net zo goed.

05-12-2005, 16:11
boukharie vinen ze te sloom hij gaat weg
anastoui ze zijn bezif met een nieuwe spits en hij is oud hij gaat ook weg
vonk heeft aangegeven dat hij naar zuid afrika wil gaan ajaxx helpt daar mee

trabelsi pienaar maxwell gaan zo wie zo weg

lobont kan naar benfica gaan maar rkc is ook een optie voor hem die wort denk ik verhuurt

grygera galesek de jong gaan binnenkort praten voor een contract verlening van die 3 denk ik dat alleen grygera tekent galesek stond in belangstelling van willem II feyenoord aston villa en de jong stond in belangstelling van manchster united HSV en zelfse psv

volgende jaar hoop ik dat ajax zo gaat spelen
----------------stekelenburg--------
melchiot----grygera----stam---urby
diba----maduro--------sneijder------lindebergh
--------------babel----huntelaar-------
wissels,vermeer-heitinga-escude-vlaar-juafran-mitea-krohndeli-charisteas-rosenberg-rosales-lindgrin-de mul-tiberkanine

05-12-2005, 17:15
Heel dat Ajax maakt me zenuwachtig, niet alleen Bouka, er moet veel daar veranderen, bestuurders moeten opzouten en een nieuwe trainer met een verleden halen.

05-12-2005, 17:21

Citaat door jari:
Ik zat gisteren bij Ajax - RKC Waalwijk en wat wordt ik toch nerveus als die Boukhari een bal krijgt.

Elke bal die die krijgt geeft hij of in de voeten van de tegenstander of hij verknoeit elke voorzet.

Persoonlijk heb ik helemaal niks tegen die jongen maar hij is gewoon niet goed genoeg voor Ajax.
Dan heb jij een ander wedstrijd gezien denk ik......
Boukhari was vergeleken met pienaar aan de rechter kant net zo goed bezig, het enige wat hij beter zouden moeten doen is meer aanvallen in plaats van alleen mescherpe passen tegeven.

05-12-2005, 17:26

Citaat door jari:
Ik zat gisteren bij Ajax - RKC Waalwijk en wat wordt ik toch nerveus als die Boukhari een bal krijgt.

Elke bal die die krijgt geeft hij of in de voeten van de tegenstander of hij verknoeit elke voorzet.

Persoonlijk heb ik helemaal niks tegen die jongen maar hij is gewoon niet goed genoeg voor Ajax.
Boukhari heeft wel een aantal goede voorzetten gegeven. Je ziet aan zijn spel dat hij onder druk speelt, en dat vind ik wel jammer

05-12-2005, 17:28

Citaat door Master_Mocro:
[glow=Blue]Als hij naar AZ gaat dan kan hij uitgroeien tot een topper. Het gaat ook om de sfeer bij ajax, als de sfeer er niet goed is en de spelers zijn niet op hun gemak ga er dan vanuit dat de speler geen 100% op tafel kan leggen[/glow]
Ik hoop echt dat hij naar AZ gaat, alleen de vraag is of ze hem daar willen, ze hebben Perez (die gaat misschien weg) en huyzegems. Verder speelt hij bij Ajax, niet op zijn gemak

05-12-2005, 17:31



Citaat door amstermoro:
die rosales en mitea zijn pas goed

in de 10 wedstrijden van rosales is ie nog geen 1 keer beslissend geweest voor ajax terwijl boukhari ajax een beker en genoeg punten heeft geschonken

waarom hoor ik helemaal niks over rosales maar wel over boukhari??
rosales kan geen eens een man in de eredivisie passeren laat staan op een echt niveau


en ik vind boukhari ook altijd wisselvallend spelen, soms is ie brilljant en soms is ie niets maar die voorzetten die hij kan geven kan niemand in de eredivisie hem nadoen en anders is t wel affelay de andere marokkaan
Dat vraag ik me ook af. FF een balans maken: (vorig seizoen)

Ajax - NAC Breda »» boekhari 2 goals, grote aandeel in 3 punten.
Ajax - PSV »» Je kunt zeggen dat hij in zijn eentje die JC-schaal voor ajax heeft gehaald.

Ajax - Feyenoord » 1-1, Rosales aandeel in 1 punt.

Dus heeft boekhari het veel beter gedaan bij Ajax dan Rosales (ook een miskoop)

05-12-2005, 17:34

Citaat door Mrif:
boukharie vinen ze te sloom hij gaat weg
anastoui ze zijn bezif met een nieuwe spits en hij is oud hij gaat ook weg
vonk heeft aangegeven dat hij naar zuid afrika wil gaan ajaxx helpt daar mee

trabelsi pienaar maxwell gaan zo wie zo weg

lobont kan naar benfica gaan maar rkc is ook een optie voor hem die wort denk ik verhuurt

grygera galesek de jong gaan binnenkort praten voor een contract verlening van die 3 denk ik dat alleen grygera tekent galesek stond in belangstelling van willem II feyenoord aston villa en de jong stond in belangstelling van manchster united HSV en zelfse psv

volgende jaar hoop ik dat ajax zo gaat spelen
----------------stekelenburg--------
melchiot----grygera----stam---urby
diba----maduro--------sneijder------lindebergh
--------------babel----huntelaar-------
wissels,vermeer-heitinga-escude-vlaar-juafran-mitea-krohndeli-charisteas-rosenberg-rosales-lindgrin-de mul-tiberkanine
Ajax en 4-4-2?????......dat zal dus nooit gebeuren..die coach die dat waagt te doen die maakt heel de Aajx cultuur kapot en zal niet lang coach blijven...want heel de Ajax opleiding is gefocust op het spelen van 4-3-3...

PS:Lindenbergh in de basis??

05-12-2005, 17:37

Citaat door Maroc_4_ever:
Dat vraag ik me ook af. FF een balans maken: (vorig seizoen)

Ajax - NAC Breda »» boekhari 2 goals, grote aandeel in 3 punten.
Ajax - PSV »» Je kunt zeggen dat hij in zijn eentje die JC-schaal voor ajax heeft gehaald.

Ajax - Feyenoord » 1-1, Rosales aandeel in 1 punt.

Dus heeft boekhari het veel beter gedaan bij Ajax dan Rosales (ook een miskoop)
Het zegt toch al genoeg dat je 2 wedstrijden op noemt van Boukhari die goed waren en dat de ene wedstrijd in Aug was en de andere wedstrijd tegen ons al van een maand of 8 gelden was.

Pagina's : [1] 2