Bekijk volle/desktop versie : Duidelijkheid over >>Char<<<<



05-12-2005, 13:44
salaam ou alaikoum broeders en zusters,

Afgelopen week was ik aan het zappen en kwam uit bij Char de "medium"die met dode mensen praat. Terwijl ik dat aan het kijken was bleef ik mezelf steeds vragen te stellen...toen ze met die familie leden begon te praten en van alles over die doden te weten kwam. Hoe kan dat?? En ze had het over een wit licht ofzo dat als mensen doodgaan naar een wit licht gaan en andere blijven ronddwalen op de wereld....Kmag het van mn vader niet eens kijken om deze reden maar wat maakt het uit dit is gewoon niet logisch en wil er duidelijkheid over. Mn beste vriendin vertelde mij dat zulke mensen hulp krijgen van shaijtan zodat ze ons kunnen laten twijfelen over de waarheid van deIslam en dergelijke.

allah ou a3lam

05-12-2005, 15:04



Citaat door essytazia:
salaam ou alaikoum broeders en zusters,

Afgelopen week was ik aan het zappen en kwam uit bij Char de "medium"die met dode mensen praat. Terwijl ik dat aan het kijken was bleef ik mezelf steeds vragen te stellen...toen ze met die familie leden begon te praten en van alles over die doden te weten kwam. Hoe kan dat?? En ze had het over een wit licht ofzo dat als mensen doodgaan naar een wit licht gaan en andere blijven ronddwalen op de wereld....Kmag het van mn vader niet eens kijken om deze reden maar wat maakt het uit dit is gewoon niet logisch en wil er duidelijkheid over. Mn beste vriendin vertelde mij dat zulke mensen hulp krijgen van shaijtan zodat ze ons kunnen laten twijfelen over de waarheid van deIslam en dergelijke.

allah ou a3lam
wa alaikoem salaam warahamtoelah wabrakatoeh zuster

Die vrouw is blijkbaar gewoon een sahira.
en dus heeft ze contact met djins en die brengen haar nieuws,
want tovenaars hebben contacten met djins die ze allerlei informatie doorspelen deels dan
Wa allahoe a3lam.
w
wasalamoe alaikoem

05-12-2005, 15:12
Jah daar dacht ik ook al aan...dus het is eigenlijk niet helemaal waar wat zij die mensen verteld..dat ze meteen contact heeft met hun zielen.

allah ou a3lam

05-12-2005, 15:19
ik denk het ook niet want als je eenmaal dood bent ben je gewoon dood... het is niet zo dat je blijft ronddwalen op aarde.. ze heeft zoiezo contact met dijns die haar info geven over de dode...

05-12-2005, 15:28


Hadith bukhari
Volume 4, Boek 54, Nummer 508:

overgeleverd door 'Aisha:

de profeet (vrede zij met hem) zei, "terwijl de engelen praten tussen de wolken over wat er gaat gebeuren op aarde, horen de duivels een woord van wat ze zeggen en gieten het in de oren van een (waarzegster, waarzegger, voorspeller) zoals iemand iets giet in een fles, en ze voegen er honderd leugens bij (&#233;&#233;n woord)."

05-12-2005, 15:33
80. Waarlijk, gij kunt de doden, noch de doven de oproep doen horen als Zij zich verwijderen. (27:80)


22. Noch zijn de levenden gelijk aan de doden. Voorzeker, Allah doet hen horen die Hij wil, maar gij kunt degenen die in hun graven zijn, niet doen horen. (35:22)

05-12-2005, 16:21
deze char is een grote dajjala leugenares en het is verboden naar haar te kijken en in haar geloven is zelfs het begaan van ongeloof moge allaah ons behoeden van dit. de profeet 3alayhi sallam heeft gezegd: wie naar een waarzegger gaat en in hem gelooft heeft ongeloof begaan in wat aan Mohamed (dus de Profeet) is geopenbaard en wie niet in hem gelooft zijn gebed voor 40 dagen niet geaccepteerd!!

ik adviseer 1 ieder hier niet meer naar haar te kijken en al helemaal niet in haar te geloven want ze een een verderfzaaister op aarde een HEKS!!

06-12-2005, 10:09
shokran shokran shokran beste broeders voor jullie reacties voornamelijk kiswa. Gister keek ik Jensen en daar kwam WEER zo een medium maar dan een man genaamd robert hij doet precies hetzelfde als char...waar ik aan dacht was dadjaal sobhan allah maar dan in een ander vorm. Een teken van de dag des oordeels. Khad een keer gelezen dat het er alles aan zal doen om mensen te laten twijfelen over hun godsdienst en het alles zal doen om mensen te overtuigen zoals de doden late herleven. Ik dacht aan char dat ze met die dode zielen praat alsof ze nog leven et cetera, maar ik heb het vast fout. moge rabie swt mij vergeven als ik iets verkeerds heb gezegd