Bekijk volle/desktop versie : hoe ver mag een vrouw gaan in de liefde?



21-04-2003, 21:54

Citaat door marociaforever:
heey allemaal
effe een discussie!
hoe ver vinden jullie dat een vrouw in de liefde mag gaan.
laat je eigen mening weten!!!!!!!!!!!!
veel groetjes van yousra
.

21-04-2003, 22:19


ze mag helemaal niet ver gaan.
Alleen als ze getrouwd is,officieel.


ja toch?




rosses

21-04-2003, 22:23
als je een hand geeft, dan ga je al te ver

22-04-2003, 12:14

Citaat:
Origineel gepost door Dawud
ik zou het zeggen doe maar wat je wilt, zonder praktijd heb je toch nix aan theorie.

Voor een goeie ralatie ervaring is onmisbaar
ben ik mee eens

22-04-2003, 19:33


Zoals iemand al zij een hand geven is al te ver............ik kan niet praten over een ander, om te zerggen hoe ver die gene kan gaan.

22-04-2003, 20:21
hey allemaal ik heb een vraag en het is geen vraag over deze onderwerp maar ik ben jong dus vraag ik het aan jullie en ik wil graag persoonlijk een antwoord nou ik ben verliefd op een marokaanse jongen
en ik zou durfen naar hem toe te gaaan of te bellen maar ik durf niet wat moet ik doe? ik hoop dat yasmina een antwoord weet alvast bedanktt!!

22-04-2003, 21:03
ze mag helemaal niet ver gaan.
Alleen als ze getrouwd is,officieel. Hier ben ik het 100% mee eens!!, maar er zullen altijd gasten zijn die dit gewoon negeren. Kweet dat het soms moeilijk is .


veel succes sorayaatje!!

26-04-2003, 13:10

Citaat:
Origineel gepost door Dawud
ik zou het zeggen doe maar wat je wilt, zonder praktijd heb je toch nix aan theorie.

Voor een goeie ralatie ervaring is onmisbaar
Meen je dat nou

Ik verbaas me iedere keer weer over de losbanigheid van sommigen hier. Dus als ik jou goed begrip moet je vooral met iedereen het bed induiken om maar een goede prestatie te kunnen leveren op je huwelijksnacht. Of 'minder erg' je tong bij iedereen werk laten verrichten zodat jij er uiteindelijk de vruchten kan plukken....
Sorry maar, mannen die zo praten beschouw ik niet als man

ehm...zijn we de Islam vergeten