Bekijk volle/desktop versie : Ik ben bang en nu al zenuwachtig!



04-12-2005, 23:43
x







AssaalamuAlaykum dames,



Vele van jullie weten wel dat ik een niet marokkaanse ben, getrouwd met een marokkaan uit tanger!

InshaAllah gaan wij volgend jaar zomer of eeerder onze feest ook geven in Marokko, maar ik vind het zo eng!

Ik heb totaal geen verstand van niets van sieraden tot bedankjes op de marokkaanse stijl weyoow ben echt bang en ben ook bang dat ze me mischien lelijk gaan opmaken en aankleden aangezien ik geen verstand heb om bv te zeggen van oooh ik wil die of die jurk of taksjita ofzo weyooow ik stress nu al!

Ik was net bij ander rubriek over marokkaanse trouwerijen..... en ik vind zo eng!

Iedereen zegt tegen mij dat ik me niet druk moet maken en dat me schoonfam het zal regelelen, want daar zijn de vrouw van marokko echt helemaal top in en vinden ze ook altijd geweldig!


Ik ben bang dat het een flop word

heeft iemand tips? ??? vertel me alles?


Liefs,


Wanhopige Yasmina

04-12-2005, 23:47


Kan je geen tips geven...maar goodluck en komt goed inshAllah .

p.s. wel eerlijk zeggen of je iets mooi vindt of niet hoor...want als het aan mijn schoonfamilie had gelegen hadden ze me echt als een clown opgemaakt...je weet wel van dat witte poeder enzo opgesmeerd (terwijl ik al wit genoeg bent maar ja )

04-12-2005, 23:48

Citaat door oemDua:
Kan je geen tips geven...maar goodluck en komt goed inshAllah .

p.s. wel eerlijk zeggen of je iets mooi vindt of niet hoor...want als het aan mijn schoonfamilie had gelegen hadden ze me echt als een clown opgemaakt...je weet wel van dat witte poeder enzo opgesmeerd (terwijl ik al wit genoeg bent maar ja )
Ja, zal ik doen InshaAllah!

Ik vind veel dingen ook soms te te te!

Ik weet echt niet meer

04-12-2005, 23:52
In marokko, hebben ze ook wel mooi kleding enso hoor...
je kan bv, je nichten/tantes/schoonzussen/vriendinnen vragen om wat hulp
wat betreft kleding, sieraden make up etc..

Gayr Insha'Allah..