Bekijk volle/desktop versie : Ik ben bang en nu al zenuwachtig!



04-12-2005, 23:43
x







AssaalamuAlaykum dames,



Vele van jullie weten wel dat ik een niet marokkaanse ben, getrouwd met een marokkaan uit tanger!

InshaAllah gaan wij volgend jaar zomer of eeerder onze feest ook geven in Marokko, maar ik vind het zo eng!

Ik heb totaal geen verstand van niets van sieraden tot bedankjes op de marokkaanse stijl weyoow ben echt bang en ben ook bang dat ze me mischien lelijk gaan opmaken en aankleden aangezien ik geen verstand heb om bv te zeggen van oooh ik wil die of die jurk of taksjita ofzo weyooow ik stress nu al!

Ik was net bij ander rubriek over marokkaanse trouwerijen..... en ik vind zo eng!

Iedereen zegt tegen mij dat ik me niet druk moet maken en dat me schoonfam het zal regelelen, want daar zijn de vrouw van marokko echt helemaal top in en vinden ze ook altijd geweldig!


Ik ben bang dat het een flop word

heeft iemand tips? ??? vertel me alles?


Liefs,


Wanhopige Yasmina

04-12-2005, 23:47


Kan je geen tips geven...maar goodluck en komt goed inshAllah .

p.s. wel eerlijk zeggen of je iets mooi vindt of niet hoor...want als het aan mijn schoonfamilie had gelegen hadden ze me echt als een clown opgemaakt...je weet wel van dat witte poeder enzo opgesmeerd (terwijl ik al wit genoeg bent maar ja )

04-12-2005, 23:48

Citaat door oemDua:
Kan je geen tips geven...maar goodluck en komt goed inshAllah .

p.s. wel eerlijk zeggen of je iets mooi vindt of niet hoor...want als het aan mijn schoonfamilie had gelegen hadden ze me echt als een clown opgemaakt...je weet wel van dat witte poeder enzo opgesmeerd (terwijl ik al wit genoeg bent maar ja )
Ja, zal ik doen InshaAllah!

Ik vind veel dingen ook soms te te te!

Ik weet echt niet meer

04-12-2005, 23:52
In marokko, hebben ze ook wel mooi kleding enso hoor...
je kan bv, je nichten/tantes/schoonzussen/vriendinnen vragen om wat hulp
wat betreft kleding, sieraden make up etc..

Gayr Insha'Allah..

04-12-2005, 23:55


Ik weet dat ze in Marokko mooie kleding hebben, maar ik weet niet hoe te combineren al die stijlen en alles erbij SubhanaAllah is allemaal nieuw en voel me dus onzeker!!!!


Ik heb alleen maar 1 schoonzusje, InshaAllah zal ze me beetje kunnen helpen

04-12-2005, 23:55
Ja die make up is soms echt lelijk daar Maak gewoon jezelf op veel beter of neem iemand van hier mee. Je kan misschien wat foto`s zoeken op het net en dan laten zien daar wat je ongeveer wilt. Spannend hoor

05-12-2005, 00:05

Citaat door oeght_yasmina18:
Ik weet dat ze in Marokko mooie kleding hebben, maar ik weet niet hoe te combineren al die stijlen en alles erbij SubhanaAllah is allemaal nieuw en voel me dus onzeker!!!!


Ik heb alleen maar 1 schoonzusje, InshaAllah zal ze me beetje kunnen helpen
neem mij mee!! !!
dan zijn we al met zn drieeen .. en da kan zenjabiel al rennen tegen die tijd, dus heb je ook nog gratis een bruidsmeisje

ik waarschuw je ook voor de makup die de neggafas in marokko gebruiken.. ik heb er een paar gezien en dan zien ze eruit als van die shminkpoppen .. als er kans is dat t gemengd wordt, moet je ook rekening houden met je hijaab enz.. je kent je man en kan dat van hem wel te weten komen hoe er gefeest wordt in zijn familie..

Allah i3ouwn!

05-12-2005, 00:34

Citaat door f_mouslima2:
neem mij mee!! !!
dan zijn we al met zn drieeen .. en da kan zenjabiel al rennen tegen die tijd, dus heb je ook nog gratis een bruidsmeisje

ik waarschuw je ook voor de makup die de neggafas in marokko gebruiken.. ik heb er een paar gezien en dan zien ze eruit als van die shminkpoppen .. als er kans is dat t gemengd wordt, moet je ook rekening houden met je hijaab enz.. je kent je man en kan dat van hem wel te weten komen hoe er gefeest wordt in zijn familie..

Allah i3ouwn!
[I]haha haha
Kom maar mee, heb ik iemand die voor me kan vertalen wat die mensen zeggen als ze me uitlachen

Nee wordt zeker niet gemixt!
Me schoonfamilie is ook mashaALlah praktiserend, en niet echt met al dat overdrevene denk ik!

Me man weet echt niet hoe ze feesten, aangezien hij alleen maaar 1 ongetrouwd zusje heeft en de rest nog ongetrouwde broers, en zijn moeder gaat niet naar bruiloften, waar er muziek is en gemixt en dat soort dingen, dus mijn man heeft er nooit echt een beeld over kunne creeeren


Goed idee van iemand, over die fotos, maar aan de ene kant heb ik zo iets dat het toch weer moet passen met je gezichtsvormen, huidskleur, etc etc etc!!


Ik zal zeker oppassen met hun make up daar ahahhaa[/I]