Bekijk volle/desktop versie : nederlandse moslimas



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

04-12-2005, 21:06
Dit is de link waarop je moet klikken en vervolgens op bekijk stream

http://www.ikonrtv.nl/donderdagdocum...e.asp?oId=2342

graag jullie reacties wat jullie er van vinden


04-12-2005, 21:09


hollanders bekeren en wij marokanen gaan nog meer erop achter uit

gewoon schande eigenlijk

04-12-2005, 22:17
Er gebeurt niks

Not Found
The requested document was not found on this server.


--------------------------------------------------------------------------------

Web Server at ikonrtv.nl

04-12-2005, 22:20
http://www.ikonrtv.nl/donderdagdocumentaire/documentaire.asp?oId=2342

zo misschien

04-12-2005, 23:03


Een van die Hollandse kwam ik tegen bij marocplus

04-12-2005, 23:13
MashaAllah echt knap van hun!

04-12-2005, 23:55

Citaat door beftekkol:
Wat is er zo knap aan een shahada doen? je doet je riedeltje en violla!!! je bent moslim.
Het is gebleke dat vele mensen die tot een geloof bekeren,veelal een traumatisch leven gehad hebben...

gevoelig dus voor invloeden buitenaf...En daar spelen reliverkopers graag op in.....
goh wat een originele analyse.

04-12-2005, 23:57

Citaat door ksargirl:
Dit is de link waarop je moet klikken en vervolgens op bekijk stream

http://www.ikonrtv.nl/donderdagdocum...e.asp?oId=2342

graag jullie reacties wat jullie er van vinden

Die autochone Nederlandse moslima's.

Laten zich zeker niet onderdrukken.

Dat hebben ze wel van hun moeder meegekregen, dat een vrouw niet onderdoet voor een man.

05-12-2005, 00:10

Citaat door rja:
Die autochone Nederlandse moslima's.

Laten zich zeker niet onderdrukken.

Dat hebben ze wel van hun moeder meegekregen, dat een vrouw niet onderdoet voor een man.
Yep helemaal gelijk hoor.

05-12-2005, 00:30

Citaat door MikeySpikey2:
Ja dat is een goede analyse.
Ik ben geen enkel overtuigende reden tegengekomen waarom Nederlanders bekeerd zijn tot de islam.

Allemaal stuk voor stuk mensen met geen ruggegraat of mensen die 'op zoek zijn naar het licht'.

Ik kan enigzins nog wel begrijpen wanneer er kerels zijn die priester willen worden: vanuit christelijk humanitaire redenen.

De islam is niet humanitair. De islam is geweldadig en staat het individu geen vrijheid toe.
met geen? zonder bedoel je. Zoals ik al zei, jij lijkt hier degene te zijn die geen ruggegraat heeft. Je praat alleen maar anderen na. Het op zoek zijn naar het licht, daar heb ik et niet zo mee, ik ben niet een zweverig typje. Voor iman(geloofssterkte) moet je werken in de Islam, je krijgt niet in 1 keer een lampje te zien.

05-12-2005, 00:35

Citaat door abdel_malik:
met geen? zonder bedoel je. Zoals ik al zei, jij lijkt hier degene te zijn die geen ruggegraat heeft. Je praat alleen maar anderen na. Het op zoek zijn naar het licht, daar heb ik et niet zo mee, ik ben niet een zweverig typje. Voor iman(geloofssterkte) moet je werken in de Islam, je krijgt niet in 1 keer een lampje te zien.
Ja moslims op deze site hebben de mond vol over de islam.

Maar bijna niemand wil een imam worden, dat snap ik niet, als je de islam zo hoog in het vaandel staat.

Ze hebben liever Arabische imams, die geen woord Nederlands praten, om zo de Arabische overheersing te behouden.

Ze zijn zo knechten van de Arabisten.

05-12-2005, 00:41
Spikey is jullie an t opfokken.... Spikey is kennelijk onzeker en beseft heel erg diep in zijn achterhoofdje dat ie zich op een dwalende en doodlopende weg bevind.
Ik weet niet waar hij zich druk ommaakt. Hij ziet geen overtuigende reden waarom...bekeerd zijn(?). Je bedoelt dat JIJZELF geen overtuigende reden heb om de Waarheid te accepteren. Je bevind je nog op de boven vermelde weg....

Spikey die dames die bekeerd zijn zijn door Allah bekeerd en hebben jouw mening of beloning niet nodig. Die krijgen ze van Allah Soebhanah........

05-12-2005, 00:42



Citaat door rja:
Ja moslims op deze site hebben de mond vol over de islam.

Maar bijna niemand wil een imam worden, dat snap ik niet, als je de islam zo hoog in het vaandel staat.

Ze hebben liever Arabische imams, die geen woord Nederlands praten, om zo de Arabische overheersing te behouden.

Ze zijn zo knechten van de Arabisten.
als je een imam wilt worden moet je veel verantwoordelijkheid dragen en dat is niet altijd even makkelijk. Het geloof zit niet in de functie die je hebt maar in je hart, in Allah's visie kan een onbekende normale burger die veel iman heeft een veel hogere positie hebben dan een grote Islam geleerde of een imam.

05-12-2005, 00:44

Citaat door RachidAshelhy:
Spikey is jullie an t opfokken.... Spikey is kennelijk onzeker en beseft heel erg diep in zijn achterhoofdje dat ie zich op een dwalende en doodlopende weg bevind.
Ik weet niet waar hij zich druk ommaakt. Hij ziet geen overtuigende reden waarom...bekeerd zijn(?). Je bedoelt dat JIJZELF geen overtuigende reden heb om de Waarheid te accepteren. Je bevind je nog op de boven vermelde weg....

Spikey die dames die bekeerd zijn zijn door Allah bekeerd en hebben jouw mening of beloning niet nodig. Die krijgen ze van Allah Soebhanah........
Waarschijnlijk weer zo'n moslim man, die meent vanuit de Berberse en Arabische cultuur vrouwen meent te onderdrukken ?

Dan krijg je een probleem met zo'n autochone Nederlandse moslima.

05-12-2005, 00:48

Citaat door beftekkol:
Wat is er zo knap aan een shahada doen? je doet je riedeltje en violla!!! je bent moslim.
Het is gebleke dat vele mensen die tot een geloof bekeren,veelal een traumatisch leven gehad hebben...

gevoelig dus voor invloeden buitenaf...En daar spelen reliverkopers graag op in.....

Nou voor mij was de Shahada iets speciaals en ik was pas 11 jaar en het was een gevoel in mijn hart en niemand heeft ooit echt erover gesproken met mij, ik ben zelf op onderzoek uitgegaan en nu 7 jaar later ben ik nog steeds erg blij dat ik de Islam in mijn leven hebt aanvaard


Er is geen God dan Allah en mohammed is zijn profeet

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9