Bekijk volle/desktop versie : Mannen die sex willem met maagde moslima's



Pagina's : [1] 2

04-12-2005, 18:36
Hallo allemaal,

Je hoort dit wel vaker.... Jongens beloven het meisje hand te komen vragen bij de ouders, zijn zo romantisch doen alles voor je. Je bent dan zo verliefd dan denk je dit is de man van mijn dromen. En uiteraard wil jij dan ook alles voor hem doen.

Ze spelen het zo goed, net de duivel him self, en uiteindelijk zeggen ze, ik hou zo veel van je, ik verlang zo naar je ik wil graag de liefde met je bedrijven.... Uiteraard zeg dat meisje, nee daar doe ik nee mee aan. Uiteindelijk haalt ie haar over. Hij zegt dan, je bent al mn vrouw, waarom zouden we het niet doen, we trouwen toch binnenkort. Dat meisje wil 'm natuurlijk niet kwetsen en doet datgene waar iedereen haar voor haar heeft gewaarschuwd, en de ouders helemaal, want laten we eerlijk zijn het is prioriteit nr 1 voor de ouders dat hun dochter maagd blijft. En uiteraard is het één van de grootste zonde in de ogen van Allah (sobhano howa tahala). En uiteindelijk gaan ze met mekaar naar bed. Het meisje is het belangrijkste wat ze bezit KWIJT!!! Nu kan ze niet meer terug....
Maar in ieder geval zal hij met haar trouwen, toch???

Nu de jongen gekregen heeft waar hij al heel erg lang op zit te wachten, wil hij haar natuurlijk niet meer. Hij wil het liefst met iemand trouwen die maagd is, en dat is zn vriendin niet. Ik bedoel als hij haar kon krijgen waarom iemand anders niet..... dus in zijn ogen is het een xxxx.

Dat meisje is nu natuurlijk depressief weet niet meer wat ze moet doen, nu hij haar in de steek heeft gelaten. En ze vertrouwde hem nog zo erg.

Ik weet zelf natuurlijk ook door zo'n daad te verrichten je twee mensen voor nodig hebt, dus met andere woorden het meisje had ook kunnen weigeren.....

Maar de jongens moeten zich ook bedenken dat ze een meisje iets ontnemen wat haar heel erg lief is. Hij maakt haar leven kapot en die van haar ouders. Ik bedoel als hij sex wil waarom gaat ie dan niet gewoon naar een meisje die al reeds sex heeft gehad. Dan bega je in ieder geval maar één zonde ipv 2.....
Dan heb je alleen zina gehad, maar als je het met een maagde meisje doet, dan bega je twee zondes, je hebt zina begaan en je hebt dat wat voor een meisje heel erg belangrijk is ontnomen.

En weet je wat.... Als we ons allemaal aan ons geloof houden, dan hadden we het hier niet eens over. Het mag gewoon niet punt uit. Vraag Allah (sobhana woha tahala) om vergiffenis voor het te laat is. En dat meisje die je heel erg misleidt hebt. En meisjes die sex hebben gehad moeten Allah (sobhana woha tahala) ook om vergiffenis vragen.

Je kunt alleen gelukkig zijn als je Allah's pad volgt (sobhana woha tahala).
En vraag vergiffenis voor het te laat is mensen.

Wa Allah o Ahlam.

Met vriendelijke groet.

04-12-2005, 18:42


ik vind het ook heel stom van sommige meiden die in elk woordje geloven, tegelijke tijd neem ik ze niet kwalijk.......

04-12-2005, 18:53
van sommigen zijn de ogen al reeds open, de rest wil ze gewoon niet openen. Teveel pret tegenwoordig maar weten niet dat er een dag komt dat de pret gedaan zal zijn.

met andere woorden mijn favoriete uitspraak :
Men denkt teveel aan vandaag maar men vergeet morgen

04-12-2005, 18:55
ja sorry maar ik begrijp nie wat die jongens nou willen bereiken, als ze willen naaien wrm nemen ze dan nie gwn een nederlander of weet ik veel wat. wrm moet je dan een moslima nemen, ze weten tog wat de gevolgen ervan zijn!!!
Sorry maar ik heb geen respect voor die jongens en voor die meisjes ook nie trouwens, dat ze al die onzin geloven. Als hij zegt ik wil je hand komen vragen dan zeg je bijv kom maar over een week als hij dan zoveel van je houdt en hij wilt je egt komt ie ook werkelijk, probeert hij eronder uit te komen dumpen die handel hij wil dan alleen xxxxxx volgens mij hor!!! xxx

04-12-2005, 19:02



Citaat door KippeKracht:
ik snap dat gedeelte van 2 zondes niet
die bedoeld dus dat als de jongen relatie heeft of sex heeft dan is het al 1 zonde, ten tweede: die zorgt ervoor dat het meisje in zelfde situatie komt te staan dus is het nog een zonde




Maar je kan het breed bekijken, zij is op zich een persoon, haar acties hebben eigen gevolgen

04-12-2005, 19:02

Citaat door MoslimAndMan:
van sommigen zijn de ogen al reeds open, de rest wil ze gewoon niet openen. Teveel pret tegenwoordig maar weten niet dat er een dag komt dat de pret gedaan zal zijn.

met andere woorden mijn favoriete uitspraak :
Men denkt teveel aan vandaag maar men vergeet morgen
juistem

04-12-2005, 19:14
Tja eigen fout!!!

Think twice before you act!

04-12-2005, 19:15

Citaat door ahlam-85:
ik vind het ook heel stom van sommige meiden die in elk woordje geloven, tegelijke tijd neem ik ze niet kwalijk.......
Een jongen die echt INTIEM met je wilt zijn, dus best ver wilt gaan, DIE NEEMT JE NIET SERIEUS!!!!!!!! DIE WIL MAAR 1 DING. Ook al zegt ie als ik bij je ben kan ik me niet inhouden , ik wordt echt gek en al die bla bla. Een jongen die echt verliefd op je is , die respecteert je en die wil dat niet eens!!

04-12-2005, 19:19

Citaat door Redouan_CASA:
Een jongen die echt INTIEM met je wilt zijn, dus best ver wilt gaan, DIE NEEMT JE NIET SERIEUS!!!!!!!! DIE WIL MAAR 1 DING. Ook al zegt ie als ik bij je ben kan ik me niet inhouden , ik wordt echt gek en al die bla bla. Een jongen die echt verliefd op je is , die respecteert je en die wil dat niet eens!!
Wallahila!!!

04-12-2005, 19:25

Citaat door Redouan_CASA:
Een jongen die echt INTIEM met je wilt zijn, dus best ver wilt gaan, DIE NEEMT JE NIET SERIEUS!!!!!!!! DIE WIL MAAR 1 DING. Ook al zegt ie als ik bij je ben kan ik me niet inhouden , ik wordt echt gek en al die bla bla. Een jongen die echt verliefd op je is , die respecteert je en die wil dat niet eens!!
HEEEY REDOUAN


GOEII WOORDEN WOLLAAH IEMAND DIE EENS GOED PRAAT COMPLIMENTEN

PS: EN MEIDEN GELOOF NIET IN DIE WOORDEN TODAT JE MET DIE GENE BENT GETROUWD!!!!!!!!!

04-12-2005, 19:31
wat een bullshitverhaal

04-12-2005, 19:33
enige bullshit aan dat verhaal is dat het lijkt alsof het komt door de man dat ze fout heeft begaan. Dat is haar eigen schuld. In eerste instantie is ze al fout met die relatie of wordt dat ook gestoken op de man

04-12-2005, 19:36


[QUOTE=zinehanane]HEEEY REDOUAN


GOEII WOORDEN WOLLAAH IEMAND DIE EENS GOED PRAAT COMPLIMENTEN

PS: EN MEIDEN GELOOF NIET IN DIE WOORDEN TODAT JE MET DIE GENE BENT GETROUWD!!!!!!!!![/QUOTE]

Jij bent er ook niet imuum voor

04-12-2005, 19:41
In soera Annoer Hfdst 24 staat een mooi stukje,

24.Zij die kuise, gelovige vrouwen, die geen kwaad kennen, belasteren, zijn in deze wereld en in het Hiernamaals vervloekt. Voor hen is er een grote kastijding.

25.Op de Dag waarop hun tong, hun handen en hun voeten tegen hen zullen getuigen over hetgeen zij hebben bedreven.

04-12-2005, 19:41

Citaat door Alhoeb86:
Hallo allemaal,

Je hoort dit wel vaker.... Jongens beloven het meisje hand te komen vragen bij de ouders, zijn zo romantisch doen alles voor je. Je bent dan zo verliefd dan denk je dit is de man van mijn dromen. En uiteraard wil jij dan ook alles voor hem doen.

Ze spelen het zo goed, net de duivel him self, en uiteindelijk zeggen ze, ik hou zo veel van je, ik verlang zo naar je ik wil graag de liefde met je bedrijven.... Uiteraard zeg dat meisje, nee daar doe ik nee mee aan. Uiteindelijk haalt ie haar over. Hij zegt dan, je bent al mn vrouw, waarom zouden we het niet doen, we trouwen toch binnenkort. Dat meisje wil 'm natuurlijk niet kwetsen en doet datgene waar iedereen haar voor haar heeft gewaarschuwd, en de ouders helemaal, want laten we eerlijk zijn het is prioriteit nr 1 voor de ouders dat hun dochter maagd blijft. En uiteraard is het één van de grootste zonde in de ogen van Allah (sobhano howa tahala). En uiteindelijk gaan ze met mekaar naar bed. Het meisje is het belangrijkste wat ze bezit KWIJT!!! Nu kan ze niet meer terug....
Maar in ieder geval zal hij met haar trouwen, toch???

Nu de jongen gekregen heeft waar hij al heel erg lang op zit te wachten, wil hij haar natuurlijk niet meer. Hij wil het liefst met iemand trouwen die maagd is, en dat is zn vriendin niet. Ik bedoel als hij haar kon krijgen waarom iemand anders niet..... dus in zijn ogen is het een xxxx.

Dat meisje is nu natuurlijk depressief weet niet meer wat ze moet doen, nu hij haar in de steek heeft gelaten. En ze vertrouwde hem nog zo erg.

Ik weet zelf natuurlijk ook door zo'n daad te verrichten je twee mensen voor nodig hebt, dus met andere woorden het meisje had ook kunnen weigeren.....

Maar de jongens moeten zich ook bedenken dat ze een meisje iets ontnemen wat haar heel erg lief is. Hij maakt haar leven kapot en die van haar ouders. Ik bedoel als hij sex wil waarom gaat ie dan niet gewoon naar een meisje die al reeds sex heeft gehad. Dan bega je in ieder geval maar één zonde ipv 2.....
Dan heb je alleen zina gehad, maar als je het met een maagde meisje doet, dan bega je twee zondes, je hebt zina begaan en je hebt dat wat voor een meisje heel erg belangrijk is ontnomen.

En weet je wat.... Als we ons allemaal aan ons geloof houden, dan hadden we het hier niet eens over. Het mag gewoon niet punt uit. Vraag Allah (sobhana woha tahala) om vergiffenis voor het te laat is. En dat meisje die je heel erg misleidt hebt. En meisjes die sex hebben gehad moeten Allah (sobhana woha tahala) ook om vergiffenis vragen.

Je kunt alleen gelukkig zijn als je Allah's pad volgt (sobhana woha tahala).
En vraag vergiffenis voor het te laat is mensen.

Wa Allah o Ahlam.

Met vriendelijke groet.
gewoon geen haram relatie beginnen voor het huwelijk!

Pagina's : [1] 2