Bekijk volle/desktop versie : Berber = Arabier

Pagina's : [1] 2

21-04-2003, 20:38
Waar zijn we in hemelsnaam mee bezig??

Wat ik hier lees is Imazighen dit en Arabieren dat. Bla bla bla bla.
Kijk en huiver op deze site waarover we ons druk maken...................LAH ILAHA ILAH LAH.

We zijn een volk en dat moeten we maar accepteren!!! Of je nou berber of arabier of een groene of gele berber/ arabier je bent een MAROKKAAN!!!!!!!
Waar moet het heen als we zelf onderscheid maken tussen ons Marokkanen A REBADDELAH!!!!!

Voor je het weet beginnen we onderscheid te maken van onze geloof........LAH YESTER!!!!!

21-04-2003, 20:41

Citaat:
Origineel gepost door salouanadoria
Waar zijn we in hemelsnaam mee bezig??

Wat ik hier lees is Imazighen dit en Arabieren dat. Bla bla bla bla.
Kijk en huiver op deze site waarover we ons druk maken...................LAH ILAHA ILAH LAH.

We zijn een volk en dat moeten we maar accepteren!!! Of je nou berber of arabier of een groene of gele berber/ arabier je bent een MAROKKAAN!!!!!!!
Waar moet het heen als we zelf onderscheid maken tussen ons Marokkanen A REBADDELAH!!!!!

Voor je het weet beginnen we onderscheid te maken van onze geloof........LAH YESTER!!!!!
Ik wil geen Marokaan zijn.
ik wil gewoon moslim zijn, en daarna ben ik Amazigh.
En wat is daar mis mee????

21-04-2003, 20:44
Met de welbefaamde en simpele tekst van:"We zijn allemaal Marokaan".
Los je die nutteloze discussie niet op.
Mensen moeten eens een keer gaan accepteren dat ze alleemaal mensen zijn, daarna moeten ze kunnen accepteren dat ze allemaal dezelfde kant op bidden, en hetzelfde zeggen als ze gaan eten.
Daarna moeten ze leren begrip te tonen voor elkaars standpunten en elkaars problemen.

21-04-2003, 20:44

Citaat:
Origineel gepost door ithran
Ik wil geen Marokaan zijn.
ik wil gewoon moslim zijn, en daarna ben ik Amazigh.
En wat is daar mis mee????
Dat moet je dus aan diegenen vragen die hier onderscheid zit te zaaien tussen deze twee groepen.

21-04-2003, 20:51

Citaat:
Origineel gepost door ithran
Met de welbefaamde en simpele tekst van:"We zijn allemaal Marokaan".
Los je die nutteloze discussie niet op.
Mensen moeten eens een keer gaan accepteren dat ze alleemaal mensen zijn, daarna moeten ze kunnen accepteren dat ze allemaal dezelfde kant op bidden, en hetzelfde zeggen als ze gaan eten.
Daarna moeten ze leren begrip te tonen voor elkaars standpunten en elkaars problemen.
Helemaal mee eens...

We zijn allemaal mensen op de eerste plaats.. en geen Marokkanen!

21-04-2003, 20:55
We are all people

28-04-2003, 00:53
ik voel me moslim .. hamdoelillah

28-04-2003, 01:13
Zijn we weer vertrokken ?
Waarom maken wij er in Belgie geen drama van zoals jullie ?
Waarom maken de Marokkanen in Marokko er geen drama van zoals in Nederland ?
We zijn allen een. ALLE Marokkanen hebben berbers als voorouders.
ALLE Marokkanen behoren tot de Arabische Wereld (zelfs de joodse Marokkanen) ongeacht afkomst.
Arabisch is puur cultureel en niet etnisch.
In feite bestaan er geen Arabieren (opgegaan in de andere volkeren) , enkel de Arabischtaligen.
De overheid in Marokko zwijgt de berberse talen en geschiedenis dood omdat ze bang is voor separatisme maar daar begint verandering in te komen.
Laat jullie niet misleiden door de Europese overheden die enkel verdeeldheid willen zaaien tussen de Marokkanen. Verdeel en heers heet dat.

AMAZOULLOU

DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

28-04-2003, 20:44
Microstaatjes? wie spreekt hier over staatjes?

Een Amazigh met een Arabier vergelijken is een Palestijn met een Israeliër vergelijken.

Dikke dikke bullshit dus. Dit soort kleinzielige opmerkingen kom ik wel vaker tegen op deze site. Troep.

28-04-2003, 20:45
In de Islam wordt geen onderscheidt tuseen volkeren mensen of wat gemaakt. Als je moslim bent ben je één met je mede- moslims.

28-04-2003, 20:50

Citaat:
Origineel gepost door Tamza_N_Rif
Microstaatjes? wie spreekt hier over staatjes?

Een Amazigh met een Arabier vergelijken is een Palestijn met een Israeliër vergelijken.

Dikke dikke bullshit dus. Dit soort kleinzielige opmerkingen kom ik wel vaker tegen op deze site. Troep.
Ehia Thamza, swiet swiet awatjma. Ghaam oer inam, azjin athasiwran, azjin athinin minchsan. Akisan imsafham Sidi Rabbi: Allah Ata3ala.

28-04-2003, 20:50
Ja vertel dat de AEL-leden en andere arabische nationalisten maar, Tangerio.

28-04-2003, 20:52

Citaat:
Origineel gepost door Tangerio
Ehia Thamza, swiet swiet awatjma. Ghaam oer inam, azjin athasiwran, azjin athinin minchsan. Akisan imsafham Sidi Rabbi: Allah Ata3ala.
Ma ra watheyi tiqqen zi mays doe sigh, ammu atheqqimegh athasent innigh min yadjan ther7aq.

28-04-2003, 20:53
Je kunt een arabier niet met een berber vergelijken denk ik..

Ik bedoel ik ben nou eenmaal een berber en geen arabier..

Maar dat we geen onderscheid moeten maken, daar heb je wel gelijk in

28-04-2003, 20:55
Hoeft niet iedreen steft alleen, gaat alleen in z'n graf en zal individueel verantwoording moeten afleggen voor zijn individuele daden.

Pagina's : [1] 2