Bekijk volle/desktop versie : Wallah Marokkaanse Jongenss Mshaaaaaww Fiha!!



Pagina's : [1] 2

04-12-2005, 14:39
jah je oeest het goe.. jongens ook.... niet alle jongens maar wel veel.. om te beginne...
oke nu weten we het ook wel.. meisje die met jongen naar bed gaat is een ''xxxx''
en ene jongen die met meisjes naar bed gaat is "'THE MAN''
hoe meer meisjes hoe hoger die player rang...
nou wist ik in het begin van deze topic dat allemaal jongens mij hier komen afkraken.. maar ik bedoel het goed hoor bro's...


je hebt ze overal.. elke hoek vnan de straat.. opzoek naar CHIKSS... HOEK CHILLERS noem ik ze..eerst maken ze het meisje gek .. schatje , je bent mn alles blablabla.. gaat met r naar bed.. dan is ze een xxxx... ze versieren je:'' Hey zina.. wat zie jij dr mooi uit... je loopt door> xxxx!! wesh voel je je lekker!''
een meisje met strakke kleren is een xxxx... owke.. het blijft een wijf.. ze is fout bezig... nou hoeven jullie mannen dr niet bij te lopen in een jelabba.. maar dan vraag ik me verdomme af wie tegen die jongens heeft gelogen dat ze lekker druitzien in een strakbroekje van zn broertje van 12... 2 LITER GEL...20 ML JEAn paul gartier.. oke.. en dan die jongens die dr bij lopen met die WANNABEE NIGGER outfits.... broek maken ze vast bij hun knieen... met een riem.. en als politie achter ze aan rent.. word het hijsen die broek want anders val je op je nek.. maar goed genoeg over kleding.. we gaan ff back op een beetje geloof...
hoe kan zo'n een jongen zichmoslim noeme ;;zn. zusje moet durfe met een jongen maar te praten.. hij snijd haar keel door.. maar zelf gaat hij wel achter andermans zusje aan... LEF!!!!
die heeft ook broers, neven, ouders, die JALOERS op haar zijn... dan kunnen jullie wel zeggen jah maar hun zijn goedkoop en zij plakken.. maar als ze allemaal MANS genoeg zijn om elke bitch die maar een kick vaan ''IK KOM AANDACHT TE KORT'' geeft.. haar HARd dist..

en die ''lekkere playertjes... huren een auto voor een weekje .. en komen met hun 2 maanden studie leuk spijkerbroek.. en nieuwste prada's... natuurlijk niet te vergeten de LITERS GEL.. En dan race in amsterdam met hun lekkere AUto..
Elke chic die ze zien regele ze.. zo 1 2 3.. vriendin in elke omgeving..
- Rachida uit amsterdam (met haar ga je uit)
-nawal uit rdam (met haar breng je overdag wat tjid door)
-en niet te vergeten.. altijd een ANGELIQOUE op zak.. voor de behoeftes...
-en jah hoor.. in zn achterhoofd.. FATMA uit RIF..om mee te trouwen..
''WAT ben je gek jij gaat niet met een marokkaans meisje uit amstredam rouwen.. die zijn in jou ogen allemaal ''HOEREN''
want jah jij hebt samira gepakt.. en zij is een xxxx.. wat je vergeet is dat jij ook een MANNELIJKE xxxx bent..
want je bent even slecht bezig.. wat ga later tegen allah SWT zeggen???
jah ik ben een man en zij is een vrouw??? HAHAH wat een grap...
en dan denk je dat je FATMA ui RIF GEBERGTE verdient... je playt elk meisje.. en belooft mooie dingen.. en later trouw je met een meisje die amper weet van een condoom is..denken ze ze zijn slim.. niet wetent dat het duidelijk in de KORAN staat.. EEN SLECHTE VOOR SLEcHTE en GOEIE VOOR GOEIE ...weet je wat ik nog grappiger vond.. en tijdje trug.. ik zie dat niet cht meer. maar liepen ze inneens met een oorbel....WAJEMAAH!! kom is al thuis met een jongen:BROEK aan zn Knieen elke seconde omhoog hijst anders zakt ie nog... goude TAND oorbel... '' ja yemma ik wil met hem trouwen... haha 3la grap... ik denkt dan niemand zo'n jongen bijzn ouders over de vloer wil... voor meisjes geld het zelfde. als je een meisje naar huis haalt.. met gele vngers van de sigaretten... tien kleuren in dr haar..2 kilo make up.. halfnaakt... mag je wel rechtsomkeer maken hoor..


voor de dombo's hiero.. (dit zijn niet alle jongens.. dus voel je niet aangesproken... ik wil alleen mar laten zien dat het zo niet langer kan he...

04-12-2005, 14:42






wallah je hebt goed gesproken



04-12-2005, 14:43
wat n verhaal zeg ik zie t nu pas..

04-12-2005, 14:48
helemaal gelijk meissie

04-12-2005, 14:49


ps ben jij dat in je ondertekening?

04-12-2005, 14:50

Citaat door BW24:
ps ben jij dat in je ondertekening?
tanx.. jah

04-12-2005, 14:51

Citaat door BW24:
helemaal gelijk meissie
tanxx

04-12-2005, 14:52

Citaat door samya 2:




wallah je hebt goed gesproken


tanx sis

04-12-2005, 16:06
volgens mij heb je helemaal gelijk. Je hebt het goed verwoord

04-12-2005, 16:57
zo het is er allemaal uit meid een heel verhaal

maar je hebt wel gelijk want zo gaat het er tegenwoordig wel aan toe


04-12-2005, 16:58
jah.. het is een big problem zonder oplosing..

04-12-2005, 17:55
Als je er zo mee zit, spreek ze er dan op aan

04-12-2005, 18:01



Citaat door Mr_Dude:
Als je er zo mee zit, spreek ze er dan op aan
jah ik zit er mee .. omdat ik het jammer vind.. zijn allemaal broers van mij. en jah ik heb er genoeg op aan gesproken.. maar dat zijn echt jongens die er nix van aan trekken.. ik vind het eerder jammer dan storend..

04-12-2005, 18:16

Citaat door LEUK_KNAP_LIEF:
jah ik zit er mee .. omdat ik het jammer vind.. zijn allemaal broers van mij. en jah ik heb er genoeg op aan gesproken.. maar dat zijn echt jongens die er nix van aan trekken.. ik vind het eerder jammer dan storend..
meestal zijn het pubertjes, als ze wat ouder worden veranderen ze wel inshaAllah

04-12-2005, 18:18

Citaat door Mr_Dude:
meestal zijn het pubertjes, als ze wat ouder worden veranderen ze wel inshaAllah
iwah was he r maar waar ze zijn volwasene met pubergedrag...

Pagina's : [1] 2