Bekijk volle/desktop versie : Paltalk lessen (meestal live!)



21-04-2003, 19:56

Citaat door AbuUthmaan:
Salaam u’alaikum wa rahmatullah,

Allereerst, moet je de volgende link aanklikken:

http://join.paltalk.com:8080/join/jsp/join.jsp

Hier moet je een aantal gegevens invullen.

-Nickname: de naam die wilt gebruiken
-First name: Voornaam
-Last name: Achternaam
-E-mail: een geldig E-mail-adres (hier krijg je een activatie code toegestuurd, die je later moet opgeven)

-Password hint: hier geef je een woord op, dat als geheugensteuntje dient, wanneer je je password kwijt raakt.

-Secret question: geheime vraag: kies iets uit
-Secret answer: antwoord op de secret question

-Country: land
-Zip: niet nodig!

Age: leeftijd

Gender: geslacht

Daarna: Submit, dan weer Submit en dan weer clicken

Vervolgens kun je het programma Paltalk downloaden. Download het programma en installeer het. Wanneer je wil inloggen, dan wordt er naar een code gevraagd, die je per E-mail hebt ontvangen. Deze code geef je eenmalig op om je inschrijving te activeren.

Als je bent ingelogd(nadat je paltalk hebt geinstalleerd), dan moet je het volgende doen: GROUPS, vervolgens ISLAM en dan kom je bij de ROOMS die over het algemeen door moslims worden beheerd. Kijk uit, want de meeste kamers zijn van afgedwaalde groeperingen. Ik adviseer je alleen die kamers in te gaan, die door de Selefies (Salafies) worden beheerd, deze broeders hebben allemaal contact met de ‘Ulama van Saudie. Er worden live lessen gegeven door de grote ‘Ulama en hun studenten vanuit Saudie en andere landen.

Verder zijn er lessen op Zaterdag door een broeder, die in Mekka studeert. De lessen zijn in het Nederlands.


Als het niet lukt, dan hoor ik het wel.

Succes.

‘Abdulwaahid
.

21-04-2003, 20:23


wie ben jij op paltalk

21-04-2003, 20:23
Roebla is beta

21-04-2003, 21:04
wat is Confirm Password ??? want daar kom ik niet uit!!

21-04-2003, 21:40


paltalk is......, er was daar een vrouw die echt rare dingen zat te verkondigen ja. dus kijk inderdaad goed uit naar wie je luistert.

salaam aleikum Dua

21-04-2003, 22:09
is het met microfoon of zo of gewoon tikkend. ik begrijp er niet veelvan.

maar mijn internet gaat weer voor de zoveelste keer weg dus ja heb er niet veel om het te downloaden.

21-04-2003, 22:37
ga naar groups en dan naar islam en dan ahlosunaa waljam3aa homo elwasatia fie koulie

daar zijn imams uit nederland die les geven zoals chikh aboe suhaib abdelkader scho3aa enz

21-04-2003, 23:00
'
ja dat lijkt me erg leuk

PS:maar sommige klootzakken kunnen het makkelijk verpesten

22-04-2003, 01:30
JazakAllahoe ghairan agi !!!!!!!!!!!!!!!

22-04-2003, 10:04
ok ik ben nu aangemeld en als je je weer moet inloggen waar doe je dat dan?? ik zie niets van LOG IN ofzo iets????