Bekijk volle/desktop versie : Milan Baros wil weg van Aston Villa!!!



03-12-2005, 21:25
Milan Baros wil alweer weg bij Aston Villa, zo melden Engelse media. De Tsjechische aanvaller, die afgelopen zomer overkwam van Liverpool, is teleurgesteld in de sportieve prestaties van de Engelse club.

Bij zijn komst beloofde Aston Villa meer investeringen te zullen doen om door te kunnen stoten naar de subtop. Dit is naar de zin van Baros te weinig gebeurd. De Engelse club bevindt zich zelfs in de degradatiezone.

Baros zou het seizoen bij Aston Villa willen volmaken om vervolgens over te stappen naar ambitieuzere club. De Tsjechische international zou zijn manager Pavel Paska opdracht hebben gegeven op zoek te gaan naar een nieuwe werkgever.


bron: voetbalzone.nl


Ik vind Baros een goede speler moet echt goede kwaliteiten. Ik heb ook serieus nooit gesnapt waarom Liverpool hem weg wilde hebben. De topscoorder van Liverpool werd gewoon vervangen door Crouch.
Hij verdient beter dan Aston villa, hij moet in de CL kunnen spelen, dus ik hoop maar dat hij naar een ambiteuzere club kan

04-12-2005, 01:05


Ajax meot em hale, kan ie CL spele, en hebbe ze gelijk goeie spits binne

04-12-2005, 11:46

Citaat door NWAMagrabi:
Ajax meot em hale, kan ie CL spele, en hebbe ze gelijk goeie spits binne
Laten we even wel wezen. Ajax moet eerst zijn interne problemen even op een rijtje zetten en dan pas kijken naar spelers die ze binnen kunnen halen.

04-12-2005, 11:50
everton zal hem goed kunnen gebruiken denk ik...

04-12-2005, 12:37



Citaat door NWAMagrabi:
Ajax meot em hale, kan ie CL spele, en hebbe ze gelijk goeie spits binne
Daar zat ik ook aan te denken

04-12-2005, 12:37

Citaat door popstar86:
Laten we even wel wezen. Ajax moet eerst zijn interne problemen even op een rijtje zetten en dan pas kijken naar spelers die ze binnen kunnen halen.
Wat moeten ze op een rijtje zetten. Er gaan al zo veel spelers weg. Dan kunnen ze hem beter snel hale, hoe sneller, hoe beter

04-12-2005, 15:57

Citaat door Maroc_4_ever:
Wat moeten ze op een rijtje zetten. Er gaan al zo veel spelers weg. Dan kunnen ze hem beter snel hale, hoe sneller, hoe beter
je haalt de woorden uit me mond ouwe, ik wil weer dat Ajax vóóral in de Cl het weer goed gaat doen, en Nederland gaat vertegenwoordigen zoals in de goeie ouwe tijden, natuurlijk heb ik liever dat PSV het ook goed doet in Nl ( doen ze al zie vorig jaar CL HALVE FINALE!!) maar Ajax gun ik het ook, ik wil weer mooie wedstrijden zien tegen Juventus en Bayern Müchen of Madrid en Barca en dat de Nl'se club ze naait