Bekijk volle/desktop versie : Zaal te huur - Rotterdam



03-12-2005, 19:45
Beste mensen,

Momenteel ben ik verwikkeld in een overname van een partycentrum.

De zaal bevind zich op een industrieterrein in de omgeving van Rotterdam. De zaal is rechthoekig en geheel voorzien van een goeduitziende parketvloer. De zaal is uitermate geschikt voor bruiloften, partijen, recepties en dansavonden. De zaal heeft een capaciteit van max 175 - 200 personen. Er is nog een extra 100m2 die momenteel als opslagplaats wordt gebruikt. Deze wil ik, mocht ik hier verder meegaan, bij het geheel betrekken. Dan kunnen er ook gescheiden feesten gehouden worden.

Met name ’s avonds, maar ook ’s middags biedt een industrieterrein als deze volop gratis parkeergelegenheid. Geluidsoverlast zal hier geen probleem zijn omdat er geen directe omwonenden zijn. Kortom een ideale plaats voor het organiseren van grote feesten en partijen.

Alvorens ik de de procedure voortzet, wil ik graag een beeld hebben of er vraag naar zulke ruimtes zijn.

Mochten er mensen die al enthousiast zijn, dan kan ik deze al inplannen. Mensen die nu al bereid zijn de zaal te boeken voor hun feestje, kunnen rekenen op een mooie korting.

Als iemand geinteresseerd is, dan kan deze mij mailen op zaalverhuur@hotmail.com Laat je nummer hier achter en je wordt teruggebeld voor meer informatie en misschien een afspraak.

Met vriendelijke groet.

03-12-2005, 21:03


vanaf wanneer is het beschikbaar. en is het ook mogelijk om gescheiden feesten hier te houden.

03-12-2005, 21:55
Beste dina1977,

Momenteel worden onderhandelingen gevoerd met de tegenpartij. Verder moet ik de financïele kant rond krijgen. En wat ik al zei in mijn verhaal hierboven ligt het aan de vraag. Mocht er geen vraag zijn naar de zaal, dan zal ik ook op een gegeven moment de gesprekken staken.

Indien ik proef dat er degelijk een vraagsituatie is of ontstaat, dan is het een kwestie van een week of vier om alle juridische- en financïele zaken af te ronden en tegelijkertijd de zaal een opknapbeurt geven. De zaal ademt nu een verouderde sfeer. Maar dit is mijn probleem om de zaal perfect op te leveren. De zaal beschikt over tafels, stoelen, servies, bestek, verstelbaar licht, toilet(zowel voor mannen als vrouwen), keuken, garderobe, muziekinstallatie, munttelefoon, centrale verwarming, etc.

Wat betreft het gescheiden houden van feesten. De zaal kan maximaal 200 personen herbergen. En er is dus een extra ruimte die momenteel niet gebruikt wordt. Deze wil ik dus juist verbouwen en gebruiken om voor gescheiden feesten te gebruiken. Maar mocht je nu al een gescheiden feest willen houden, dan kan de huidige zaal in 2 verdeeld worden. Maar je moet wel rekening houden dat er niet meer dan 200 erin kunnen.

Ben jij momenteel zoekende naar een zaal?
Wanneer ben je van plan het feest te gaan houden?
Om hoeveel gasten gaat het?

04-12-2005, 15:20
ow wel jammer dat je geen foto's hebt ofzo
nog veel succes dame

04-12-2005, 15:29


ik heb je net een pmtje gestuurd ik hoop gauw iets van je tehoren