Bekijk volle/desktop versie : Mijn Hart Stond Stil

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

11-05-2002, 16:15
HAI IEDEREEN,

ik wou gewoon wat schrijven en ik schrijf gewoon het eerst wat bij mij op komt zie maar of jullie het wat vinden.

dunya:

Het was echt druk op het station utrecht centraal vooral, vroeg in de ochtend. ik had er eigenlijk wel zin in: mijn eerste schooldag in een andere grote stad (UTRECHT). o nee he ik kom toch niet te laat op mijn eerste schooldag? ik rende naar de tram die ik moest halen. o gelukkig hij is er nog niet. ik keek om me heen (er liepen allemaal buitenlanders en het was er heel druk op straat niet zoals bij ons: daar is het heel rustig en zijn helemaal niet veel buitenlanders) ik zag mijn tram al aankomen ik stapte in. ik was best zenuwachtig ik wist ook niet waarom alsof er vandaag iets ging gebeuren? maar ja ik besteede er geen aandacht aan ik stapte de tram uit richting mijn school. o nee he! het was al bijna half 9 ik rende nog een heel klein stukje dan ben ik bij mijn school. ik liep de hoek om en knalde tegen een jongen aan ik en die jongen zeiden tegelijk sorry en toen keek ik in 2 mooie ogen ( ze waren lichtbruin en hij had hele mooie lange wimpers) ik zag je niet zei hij ik heb haast. het geeft niets zei ik.
hij was zo mooi ik wist niet wat ik moest zeggen en ik rende weg. ik moet weg ik heb les. sorry zei ik nogmaals hij zei: kom terug maar wat hij daarna zei hoorde ik niet meer. ik kwam precies op tijd aan gelukkig.
adil bleef staan het was zo een mooi meisje dat ik daar nog aan dacht ik moet naar mijn werk. ik heb een vergadering. maar ja ik heb dat meisje teruggeroepen ze wou niet luisteren. ze heeft haar angenda laten vallen ik keek in haar agenda en zag dat ze hier in utrecht op school zat
ik ga straks wel even lang ik wist nu ook hoe ze heet het staat er in dunya wat een mooie naam.

sorry ik moet nu echt weg ik heb een verloving dus vandaar maar als het jullie bevalt schrijf ik wel verder ok

beslama

11-05-2002, 16:25

vervolg!!!!!!!!!!!

laterZ :blauwkus:

11-05-2002, 16:29
ik wil meer
meer
en nog eens meer

11-05-2002, 16:41
ik wacht op het vervolg..............

11-05-2002, 16:47

IK WIL VERVOLG............!!

11-05-2002, 16:48

ik zit ook in spanning te wachten.......................hopelijk komt snel een vervolg...................

11-05-2002, 19:10
Snel schrijven hoor............

Sooooooo we hebben ineens zoveel schrijftalenten hier

GreetingZz

12-05-2002, 19:57
ik zat in de les en ik kon mijn hoofd er niet bij hebben ik dacht nog alleen maar aan die jongen wat was er met mij aan de hand? ik kende hem niet eens maar, hij had zulke mooie ogen. in de pauze ging ik bij mijn beste vriendin zitten die pas net op school was en ik vertelde haar over de jongen. waarom ging je niet terug toen hij je riep vroeg ze omdat, ik bijna te laat was zei ik. ik heb er eigenlijk wel spijt van maar je weet hoe ik ben zei ik: ik ben verlegen ik werd al rood toen hij mij aankeek. hoe laat ben je uit vroeg ik ze zei om 4 uur en jij ik ook zei ik. ik zie je wel bij de kluisjes ok. is goed zei ik. ik zie je straks wel beslama. ik ging weer naar mijn les maar de lessen gingen zo langzaam. ik was blij toen het 4 uur was en ik en mijn vriendin liepen naar buiten richting de tram. mijn ogen gingen in de richting van een hele mooie auto een grijze mercedes en toen, keek ik pas naar een jongen die naast de auto stond. o'mijn god het was die jongen ik wist niet wat voor houding ik moest aangeven maar. dat was ook niet nodig hij kwam zelf op mij af en zei: he dunya wacht. ik wachtte en hij zei hallo dames ik keek hem aan en zei hoe weet je hoe ik heet? hij zei dat staat in je agenda dat heb je laten vallen toen straks vandaar, dat ik je terug riep maar, ja je was zo koppig dat je gewoon weg ging of je was bang voor me? nee hoor ik was niet bang ik moest naar school en wie zegt dat ik koppig ben? dat zegt adil! WIE IS ADIL???????
dat ben ik. o dus dat is je naam? ja zei hij. bedankt dat je mijn agenda hebt terug gebracht. hij zei graag gedaan. ineens hoorde ik dat zijn telefoon overging hij nam op en zei: ja is goed ik ben er over een half uur en hing op. hij zei ik moet weg. toen zei mijn vriendin ineens o jij bent de jongen die van vanochtend. hij zei ja en hoe weet jij dat nou ja ik ben haar beste vriendin en ik weer alles. ik begrijp het volkomen zal ik jullie naar het station brengen? nee dank je zei ik. je denkt toch niet dat ik bij jou in de auto ga stappen? nee dank je is wel lief maar we pakken de tram. hij zei sorry dat ik het vroeg ik heb jullie toch niet beledigd. nee hoor zei mijn vriendin maar zeg het niet nog een keer en hij moest lachen. o mijn god wat een mooie lach had hij. hij keek me aan en zei weet je wat voor gevoel ik heb alsof ik mijn ware heb gevonden en dat ik je niet moet laten gaan. vandaar dat ik het uitstel om weg te gaan anders ben ik je kwijt. maar er is een andere oplossing mag ik je nr? en voel je astublieft niet beledigd ik bel je 1 keer wil je niet meer dat ik je bel doe ik het niet meer. ik keek hem aan en was stil mijn vriendin kneep me en zei geef dan. maar ik bleef hem alleen maar aankijken en hij mij. het was alsof ik betoverd was hij zei je mag er ook over nadenken ik moet nu weg ik heb een vergadering. o ja ik denk er liever over na. is goed ben je hier morgen om 4 uur. ja zei ik is goed ik kom morgen wel weer lang zei hij. ik wou zo graag weten hoe hij aan zo een mooie auto kwam en vroeg ineens wat doe je eigenlijk dagelijs. hij zei ik ik heb advocaat maar ik moet nu weg. doei dames en weg was hij.

12-05-2002, 20:02
NARI NARI een advocaaaattttttt...............ik val nu al in zwijm.. eeeeey mooie verhaal meid....ga zo door..
koes moontje

12-05-2002, 23:49
leuk verhaal meid ga zo door..
een advocaat zoo.. het is te mooi om het te geloven he.. lady'ssss

13-05-2002, 00:55
He's a loyer yek!!!!!!!!
Klinkt goed, maar eeuh......... wel snel met vervolg he, don't wait to long okis ????

LaterZzZzzzzz

13-05-2002, 21:44
hai iedereen kom nog een stukje aan????

mijn vriendin zei wow hij is echt lekker! waarom heb je je nr niet gegeven? ja komop dan denkt ie dat ik een makkelijk meid ben en dat wil ik niet. maar ja hij is wel leuk zal hij echt een advocaat zijn? ik weet het niet hoor een marokkaanse jongen een advocaat geloof je het zelf. ik hoop eigenlijk dat hij dat wel is niet om het geld maar als hij geen advocaat is dan zit hij in de drigs en dat weet ik zeker met zo een auto. ik was helemaal vol van hem. ik was nu thuis op mijn kamer en ik kon nog maar alleen aan hem denken. ik ben toch niet nu al verlief op die jongen dat kan niet ik ken hem niet eens. maar ik wou hem zo graag nog een keer zien maar, dan moest ik tot morgen wachten. de volgende ochtend stond ik meteen op en ik de lessen was ik al de hele tijd zenuachtig over dat ik hem ging zien vandaag. aan het einde van de dag ging ik alleen naar huis. mijn vriendin was vroeg uit en die is in de stad, ik zou haar op het station zien. ik liep naar de tram toen ik hoorde en mooie jongedame heb je er over nagedacht? ik schrok dat was hem. ik draaide me om en keek hem recht in de ogen aan ik zei ja. en wat is het antwoord? nou en als je me nr hebt en dan? wil je me niet leren kennen. als je dan zegt dat ik je niet beval is dat goed. laat ik je met rust maar, misschien klikt het wel. o ja zei ik. ja zei hij en keek me aan en zei als je nee zegt blijf ik je volgen tot je hem wel geeft ik laat je niet met rust. je moet me een kans geven. ik keek hem aan en zei als ik zeg dat je niet meer mag bellen bel je niet meer? hij zei ja als je dat wil doe ik dat niet meer beloofd. ok zei ik en ik gaf hem mijn nr. en hij vroeg: zal ik je naar het station brengen ik moet er toch iemand ophalen. nee dank je wel maar dat doe ik echt niet. ik bijt je niet hoor. ja dat weet ik wel maar ik doe het niet bedankt voor het aanbod maar ik moet nu weg. is goed zei hij tot bels. doei zei ik en hij stapte weer zijn auto in. en ik maar denken o mijn god ik heb hem echt mijn nr gegeven. hij gaat mij echt bellen. ik was blij dat ik mijn nummer aan hem heb gegeven. ik kwam mijn vriendin tegen p het station en vertelde haar alles wat er was gebeurd. en even later zaten we op de trein te wachten toen ze zei kijk eens achter je ik zag hem. adil zag ik, met een ander meisje en hij gaf haar een kus op haar wang.
ik schrok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

doeggie

veel lees plezier?

13-05-2002, 22:09

aaaaaaaaaaaaaah please ga verder ik wil het vervolt weten!!!! kom op meid je bent goed op gang!!!

beslama

14-05-2002, 00:20
NOOOOOOOOO, een andere meid!!!!
Wilieeeeee ik leef me helemaal in in die verhalen van jullie, hahahha......... maar misschien is het zijn zusje of nichtje wel (hoop ik dan) hihihihi........ who know's. Een andere meid kussen, wajewwwww!!!!

Maar w8 niet te lang met vervolg, okis? Hurry up!!!!

GreetingZz,

14-05-2002, 09:20
hallo dames,

bedankt voor jullie reacties. en er komt natuurlijk een vervolg maar dat doe ik later op de dag want, ik moet nu echt naar school.

beslama,

liefs dunya

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8