Bekijk volle/desktop versie : Al Jazeera



03-12-2005, 00:33
Ze moeten het afschaffen. Mijn ouders, en dan voornamelijk mijn vader, begint ernstige vormen van verslaving te vertonen. Het gaat de verkeerde kant op. Wie is het met mij eens?!?

03-12-2005, 00:55



Citaat door Soumya_88:
Ze moeten het afschaffen. Mijn ouders, en dan voornamelijk mijn vader, begint ernstige vormen van verslaving te vertonen. Het gaat de verkeerde kant op. Wie is het met mij eens?!?
Ik ben het er met jou eens!!

03-12-2005, 00:55

Citaat door Doekie:
Ik ben het er met jou eens!!
You better be

03-12-2005, 01:23
het is de realiteit die ze laten zien.. dus van mij mogen ze lekker doorgaan

03-12-2005, 09:48


helemaal mee eens

03-12-2005, 10:52
waar zou hij anders naar moeten kijken dan?

soaps?

03-12-2005, 11:25

Citaat door Soumya_88:
Ze moeten het afschaffen. Mijn ouders, en dan voornamelijk mijn vader, begint ernstige vormen van verslaving te vertonen. Het gaat de verkeerde kant op. Wie is het met mij eens?!?
mijn ouders hebben het zelfde,mijn moeder word er zelfs depressief van
als ik er wat van zeg dan zegt ze ...ja het is de werkelijkheid,we mogen onze ogen er niet voor sluiten.

maar waneer je gezondheid erdoor komt te lijden..omdat je je er beroerd door gaat voelen dan vind ik dat je moet matigen ,om naar dit soort dingen te kijken.Want zeg nou zelf het meest wat je te zien krijgt zijn echt vreselijke beelden!!...ik zelf heb het er bijna nooit op staan of alleen sàvonds laat als de kids op bed liggen...want het is echt niet geschikt voor jeugdige kijkers!

maar ze zijn wel erg goed....in het brengen van de laatste nieuws vind ik

03-12-2005, 16:13
Top, dan zijn we het hier allemaal over eens haah!

03-12-2005, 16:25

Citaat door wardasoussia:
mijn ouders hebben het zelfde,mijn moeder word er zelfs depressief van
als ik er wat van zeg dan zegt ze ...ja het is de werkelijkheid,we mogen onze ogen er niet voor sluiten.

maar waneer je gezondheid erdoor komt te lijden..omdat je je er beroerd door gaat voelen dan vind ik dat je moet matigen ,om naar dit soort dingen te kijken.Want zeg nou zelf het meest wat je te zien krijgt zijn echt vreselijke beelden!!...ik zelf heb het er bijna nooit op staan of alleen sàvonds laat als de kids op bed liggen...want het is echt niet geschikt voor jeugdige kijkers!

maar ze zijn wel erg goed....in het brengen van de laatste nieuws vind ik
Ja precies. Ze zijn heel erg goed, maar ik zie mijn moeder soms huilen voor de tv en mijn vader die er hoofdpijn van krijgt. Serieus, is geen grap. Terwijl ze er niets aan kunnen doen. Da's wel jammer.

03-12-2005, 16:27

Citaat door 3ir_ana:
waar zou hij anders naar moeten kijken dan?

soaps?
Hahaha nu je het zegt. Gisteren schrok ik me kapot. Mijn vader was marokko 1 aan het kijken (weer eens wat anders dan Al Jazeera) en opeens draaiden ze daar Signs van Snoop Dog & J. Timberlake. Ik schrok me dood. Gelukkig was mijn pa in slaap gevallen, dus heb ik even gauw gezapt

03-12-2005, 16:47
Even, even serieus, hoe komen zij aan al die beelden?

03-12-2005, 17:03

Citaat door Soumya_88:
Hahaha nu je het zegt. Gisteren schrok ik me kapot. Mijn vader was marokko 1 aan het kijken (weer eens wat anders dan Al Jazeera) en opeens draaiden ze daar Signs van Snoop Dog & J. Timberlake. Ik schrok me dood. Gelukkig was mijn pa in slaap gevallen, dus heb ik even gauw gezapt
Haha ojo, dat is wel wennen man.
Mijn vader zou met zulke clips gelijk afzetten en een 'stagfirallah' erin gooien

Hij is die-hard al jazeera man haha, als nieuws weer komt is gelijk muziek ofzo uit tv harder en een 'hoskot' naar mij toe als ik gesprek wil beginnen ofzo, wel grappig om te zien eigenlijk

03-12-2005, 17:41


haha zijn alle vaders al-jazeera fan......

04-12-2005, 15:09

Citaat door Alulu:
Haha ojo, dat is wel wennen man.
Mijn vader zou met zulke clips gelijk afzetten en een 'stagfirallah' erin gooien

Hij is die-hard al jazeera man haha, als nieuws weer komt is gelijk muziek ofzo uit tv harder en een 'hoskot' naar mij toe als ik gesprek wil beginnen ofzo, wel grappig om te zien eigenlijk
Ik ken er nog zo één. Of als mijn moeder loopt te zeuren tegen mijn broers of mij, zegt ie meteen zo: ewa ska shem, ghezagh reghbar (vertaling - stil jij, ik kijk journaal)