Bekijk volle/desktop versie : Studie Studeren in Maroc?



02-12-2005, 21:00
Salaam aleikoum beste brothers and sisters

Ik wil graag studeren in Marokko , eerst arabisch en dan een andere opleiding inchAllah. Een opleiding waar ik daar wat aan heb ... Wie kent er een goeie school in Maroc waar je Arabisch kunt leren???

Wa salaam aleikoum

03-12-2005, 14:38


hah grap je ofzo, je diploma is in europa niets waard en als je hat al behaald heb kan je er toch ni mee werken in marokko de meesten vandaar zijn burgelijk of industrieel ingenieur en komen naar europa om hun diploma helemaal opnieuw te halen en hier te komen werken
veel geluk daar man

04-12-2005, 12:28

Citaat door blero:
hah grap je ofzo, je diploma is in europa niets waard en als je hat al behaald heb kan je er toch ni mee werken in marokko de meesten vandaar zijn burgelijk of industrieel ingenieur en komen naar europa om hun diploma helemaal opnieuw te halen en hier te komen werken
veel geluk daar man
Nee geen grap broeder het is zo dat ik daar ga studeren en daar ga werken en uiteindelijk daar ga wonen inchAllah...

05-12-2005, 13:27
Niemand die een goeie school kent of er van heeft gehoord???
Jammer , ik dacht dat er wel iemand zou zijn..ach jah gair inchAllah k ga zelf wel op zoek

05-12-2005, 13:41


wat wil je precies studeren.???? en welke gedeelte van marokko misschien kan ik je wel helpen...