Bekijk volle/desktop versie : een nederlander die mijn leven in klap veranderde



Pagina's : [1] 2 3 4 5

21-04-2003, 02:31
ewa damens ik ga beginnen met dit verhaal maar dit is waargebeurt

hoofdrol spelers zijn: nouhiala en eric

vrijdag ik was net klaar met mijn laatste lessen voor mij was het lekker vakantie.
ik liep de school uit met eer en trots dat ik was geslaagd net mijn havo diploma gehaald.en ja hoor daar stond het groepje op het school pleintje zoals gewoonlijk niks te doen (geen leven) ik hoorde ze al schreeuwen om niks ik ging er even bij staan ewa alles goed iedereen ( nora , galida , koutoeba ,faoua , hoeda ) ja lekker man.
nog wat leuks gedaan nouhaila. nee man
maar he damens ik ga naar huis
eh nouhiala rustig aan he thallouw damens



ik was thuis aangekomen eindelijk van al die ellende .ik groete mijn moeder vorr dat ik naar mijn kamer ging ik lag eindelijk in bed . ik dacht eve aan de tijden hoe mijn leven in de werkelijk heid uit zag niks belangerijks dus ik was een goed gehoorzaam meisje en had alles wat mij hartje begeerde behalfe een vriend dat was het enig wat ik miste .op zich was ik niet lelijk ik heb bruin lang tot over mijn xxxx krullent haar echt soepel het lijkt niet op stro het is ook verzorgt ik heb licht groene ogen ik ben 1.75 licht bruine huid ben half berbers en half arabisch ik ben slank en een volle xxxx.ondanks alles kreeg ik toch veel aandacht op straat maar ik wist dat zij alleen maar op een ding uit waren en dat was mijn eer .

ik had vakantie en dit jaar bleef ik in nederland mijn moeder was wel gegaan lekker 2 maanden alleen thuis .
ik kleede me aan en maakte me klaar voor center park ik zou daar 3 dagen blijven. ik was onderweg in de auto (gele golf 4) ik had rai muziek op ik kwam aan en ging naar de balie en vroeg om mijn sleutels.
sinds ik was aan gekomen had ik het gevoel dat ik werd bekeken het voelde raar tuurlijk was ik daar gekomen on mensen te bekijken en om bekeken te worden maar dit voelde raar aan ik voeldedeze spaning sinds ik hier binnen ben gekomen misschien zit die gene wel hier in het park ik draai me om niemand te bekenen als of er een geest was of zo er was niemand te bekenen behalve een paar maarokaanse jongens ongeveer van mijn leeftijd iets ouder schat ik maar mijn oog viel op iets unieks tussen de marokaanse jongens stond hij iets apparts was hij.......................




vervolg komt nog

21-04-2003, 10:53


GA VERDER MEID!

21-04-2003, 10:56
ga snel verder meid
lijkt me een leuk verhaal


21-04-2003, 12:58
GA VERDER HET LIJKT ME EEN LEUK VERHAAL

21-04-2003, 13:27


lijkt me wel een leuk verhaal..schrijf maar eens verder


Groetjezzzzzzz

21-04-2003, 15:43
ja lompppppp waarom gaat het niet verder

21-04-2003, 16:21
komt er nog een vervolg???

22-04-2003, 00:06
bedankt meiden maar als het niet leuk is moeten jullie het zeggen jah


kusjes missalcapone01

22-04-2003, 00:48
hij was niet een marokaan hij was appart hij gedroeg zich als een marokaan ik wist dat ik nu was langs gelopen en dat ik het gesprek van de dag was maar ja ik kon moeilijk terug lopen en tegen ze zeggen he als ik straks weg ben dan moeten jullie niet over me praten he.
maar ja kon er niks aan doen ik besloot om mijn zwem spullen te pakken en lekker een paar baantjes trekken voor ik een duik kon nemen kwam ik weer de zelfde jongens tegen ze keken me aan zeiden ewa a zihn alles goed ik wierp hun een blik toe tot mijn hart ging kloppen hij was het ik voelde zij aan wezigheid hij keek naar me
ewilie als ik nu verkeerd duik wat een schande dan ren ik naar huis en kom ik een jaar niet meer naar buiten maar ja ik nam toch de uitdaging aan.


laurens :


voor het eerst dat ik haar zag was het in de gang ik was met mijn vrienden in de gang ze was prachtig nog nooit had ik een meisje gezien met zoveel uitsraling .maar ik kon niet naar haar toe lopen dat zou een schande zijn ik weet wat het is want ben en ga alleen met marokaanen om ik zie er ook als een marokaan uit en draag als een maroakaan en gedraag me als een marokaan ik was niet lelijk voor een hollander ik had oceaan blauwe kleur in mijn ogen ik was breed en stevig gebouwd en ik was lang ik had mijn haar opgeschoren en in stekels ik had elke week nieuwe prada's chanel broeken en mijn truien waren van christian dior ik was afgestudeerd van mijn vwo diploma en ik heb een eigen bedrijf daarom heb ik ook veel auto's ik woonde ook op me zelf maar als nog zocht ik wel een meisje die mij lief had en dat was ook deze vakantie mijn doel ik heb me ook tot haar gericht maar weet niet hoe ik moet beginnen






schatjes ik hoop dat het nog leuk is voor jullie
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx moi

22-04-2003, 17:12
sorry damens ik had een fout gemaakt met denamen ik maak het wel goed maar voor jullie informatie hij heet laurens het spijt me echt


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxmoi

22-04-2003, 17:35
oke laurens... moehiemm ga doorrrrrr

22-04-2003, 17:52
dit noem ik nou eens een apart verhaal

meid ga door lijkt me echt een tof verhaal

Kiss

22-04-2003, 17:53


Ga verder

22-04-2003, 22:12
ga verder meid
zo snel mogelijk
het begint leuk man
go for it
kuzzzzzzzzzzzzzzzz
angelnadia

22-04-2003, 22:57
dank jullie wel meiden ik vind het leif van jullie xxxxxxxxxxxx moi

Pagina's : [1] 2 3 4 5