Bekijk volle/desktop versie : Schandalliggg!!!! Whallahie Dit Is Schandallig!



30-11-2005, 16:16
WE ZIJN TOCH BROEDERS EN ZUSTERS VAN ELKAAR TOCH!

WE MOETEN ELKAAR TOCH STEUNEN DOOR DIK EN DUN HE\
ELKAAR GEHEIMEN BEWAREN
VOOR ELKAAR OPKOMEN EN GA ZO MAAR DOOR!

MAAR NEE HOOR MIJN 2 KLAS GENOTEN HIELDEN HET IN HUN HOOFD OM RUZZIE TE MAKEN EN HOE....PFFF ALS IK ER NIET IN HET MIDDEN WAS GEWEEST DAN HADDEN ZE ELKAAR UITGEMOORD!
IK KREEG ZELFS EEN DUW PFFF IK HIELD MIJN WOEDE IN,... WANT NORMAAL KAN IK ER ECHT NIET TEGEN ALS IEMAND MIJ ALLEEN AL 1 DUWTJE GAF!

MAAR JAH 2 MAROKAANSE VRIENDINNEN DIE ELKAARS GEHEIMEN HARD DOOR DE KLAS ZATEN UIT TE SCHREEUWEN... WAT EEN SENSATIE!
\
HET ERGSTE VIND IKKKKK... DAT ER EEN ANDEER MEISJE MAAR BIJ ZAT TE GRINNIKKEN EN TE LACHEN!
EN TOEN ZEI IKVAN,,. VIND JE DAT GRAPPIG OFSO DAT 2 MAROKAANSE MEIDEN RUZZIE MAKEN JE EIGEN LANDGENOTEN,,., WAJOUW WE MOETEN JUIST VOORELKAAR OPKOMEN,... EN ALS WE HET NIET MET ELKAAR EENS ZIJN OF WE ZIJN KWAAD KUNNEN WE ELKAAR BETER 3 DAGEN NIET SPREKEN EN DAARNA WEER OVER PRATEN OF NIET DAN!
PFF LACHEN OMDAT 2 MAROKAANSE MEISJES RUZZIE HEBBEN!


schandalig......!!maar wie luisterde naar mij niemand walloe...ik ben maar 1.58 dusom tussen die dames te komen die best langer dan mij zijn....pffff

Adoebillah iemmanei sheitannie rajiem...ik kan hier tegen hoor

Assallamoe Alaikom Je Zuster Soekran Toedeloe!

30-11-2005, 16:18


Hasbiyie Allah wa ni3ham 3el wakiel..

30-11-2005, 16:20
Schandalig ja.Dames horen zich zo niet te gedragen.

Ze hadden 't ook anders kunnen oplossen ipv met elkaar op de vuist te gaan.

30-11-2005, 16:26



PFFF....

30-11-2005, 16:48


capslock mevrouwtje

30-11-2005, 17:00
ik vind het zeker schandalig ze kunnen het beter uitpraten en een meisje hoort zich niet zo wild te gedragen maar niemand is het zelfde


maar dat ze elkaar de geheime verklapten dat is egt zielig
dat noem ik egt geen vriedinnen

30-11-2005, 17:28
# Schandalig.

Hoe oud zijn ze?

30-11-2005, 17:31
Waar jij je druk om maakt, gewoon laten gaan.

30-11-2005, 17:34
Hun probleem..
Als jij maar weet dat jij niet zo laag bent toch

30-11-2005, 18:28
En nu ? Dit moet je tegen hun zeggen niet tegen ons..

30-11-2005, 18:44

Citaat door soekran:
WE ZIJN TOCH BROEDERS EN ZUSTERS VAN ELKAAR TOCH!

WE MOETEN ELKAAR TOCH STEUNEN DOOR DIK EN DUN HE\
ELKAAR GEHEIMEN BEWAREN
VOOR ELKAAR OPKOMEN EN GA ZO MAAR DOOR!

MAAR NEE HOOR MIJN 2 KLAS GENOTEN HIELDEN HET IN HUN HOOFD OM RUZZIE TE MAKEN EN HOE....PFFF ALS IK ER NIET IN HET MIDDEN WAS GEWEEST DAN HADDEN ZE ELKAAR UITGEMOORD!
IK KREEG ZELFS EEN DUW PFFF IK HIELD MIJN WOEDE IN,... WANT NORMAAL KAN IK ER ECHT NIET TEGEN ALS IEMAND MIJ ALLEEN AL 1 DUWTJE GAF!

MAAR JAH 2 MAROKAANSE VRIENDINNEN DIE ELKAARS GEHEIMEN HARD DOOR DE KLAS ZATEN UIT TE SCHREEUWEN... WAT EEN SENSATIE!
\
HET ERGSTE VIND IKKKKK... DAT ER EEN ANDEER MEISJE MAAR BIJ ZAT TE GRINNIKKEN EN TE LACHEN!
EN TOEN ZEI IKVAN,,. VIND JE DAT GRAPPIG OFSO DAT 2 MAROKAANSE MEIDEN RUZZIE MAKEN JE EIGEN LANDGENOTEN,,., WAJOUW WE MOETEN JUIST VOORELKAAR OPKOMEN,... EN ALS WE HET NIET MET ELKAAR EENS ZIJN OF WE ZIJN KWAAD KUNNEN WE ELKAAR BETER 3 DAGEN NIET SPREKEN EN DAARNA WEER OVER PRATEN OF NIET DAN!
PFF LACHEN OMDAT 2 MAROKAANSE MEISJES RUZZIE HEBBEN!


schandalig......!!maar wie luisterde naar mij niemand walloe...ik ben maar 1.58 dusom tussen die dames te komen die best langer dan mij zijn....pffff

Adoebillah iemmanei sheitannie rajiem...ik kan hier tegen hoor

Assallamoe Alaikom Je Zuster SoekranToedeloe!
nou nou nou, wat kan jij overdrijven zeg, typisch vrouwen

ik zag de titel van je topic, en ik hield meteen mijn hart vast, en daarna pas ging ik lezen.

toen ik klaar was met lezen dacht ik: tssssssssssss, is dit het?

schande is als je elkaarsgeheimen achter de rug aan anderen vertelt, maar als ze met elkaarsgeheimen naar elkaar gooien, ja so? eigen probleem, stelletje............... zal ik het afmaken?

maar even serieus, het is gewoon een reactie uit woede, en het niet kunnen beheersen van woedegevoelens, slechts een reactie dat voortvloiet uit een emotie, meer niet......... en dat hoeft niet schandalig te zijn.

misschien is het juist goed nu die geheimen bekend zijn, want het eerste wat ze dan gaan leren is: NOOIT je geheimen vertellen, aan wie dan ook.

en dat is mooi meegenomen.

en dat meisje die aan het lachen was, tja, misschien kan ze mskina er niks aan doen? en dan kom je haar hier zwart proberen te maken. en z3ma jezelf hoog zetten. z3ma: ik doe het goed, en die andere Marokkaanse doet het verkeerd, zema ik ben beter dan haar ga toch een eind fietsen mijn zuster soekran

jij dacht zeker toen ze bezig waren: yessssss, ik heb weer wat te vertellen op Marokko.nl SCHANDALIG hoor

weet je wat gevaarlijk is? wat jij er allemaal is gebeurd stelt niks voor. gevaarlijk is als ze elkaar na 3 dagen ook niet meer spreken, dat is pas gevaarlijk, want dan zullen hun daden nooit geaccepteerd worden, pas als ze weer vrede sluiten. dat is erg.

maar alle die emoties, en alle die woorden die gevallen zijn is allemaal lucht.

30-11-2005, 18:49
méid denk je wél aan je buik-ademháling?

30-11-2005, 23:52


marokkaanse meisjes kunnen ook ruzie hebben met elkaar.
Of is dat een abnormaal verschijnsel.

01-12-2005, 09:34

Citaat door HEEEELP:
nou nou nou, wat kan jij overdrijven zeg, typisch vrouwen

ik zag de titel van je topic, en ik hield meteen mijn hart vast, en daarna pas ging ik lezen.

toen ik klaar was met lezen dacht ik: tssssssssssss, is dit het?

schande is als je elkaarsgeheimen achter de rug aan anderen vertelt, maar als ze met elkaarsgeheimen naar elkaar gooien, ja so? eigen probleem, stelletje............... zal ik het afmaken?

maar even serieus, het is gewoon een reactie uit woede, en het niet kunnen beheersen van woedegevoelens, slechts een reactie dat voortvloiet uit een emotie, meer niet......... en dat hoeft niet schandalig te zijn.

misschien is het juist goed nu die geheimen bekend zijn, want het eerste wat ze dan gaan leren is: NOOIT je geheimen vertellen, aan wie dan ook.

en dat is mooi meegenomen.

en dat meisje die aan het lachen was, tja, misschien kan ze mskina er niks aan doen? en dan kom je haar hier zwart proberen te maken. en z3ma jezelf hoog zetten. z3ma: ik doe het goed, en die andere Marokkaanse doet het verkeerd, zema ik ben beter dan haar ga toch een eind fietsen mijn zuster soekran

jij dacht zeker toen ze bezig waren: yessssss, ik heb weer wat te vertellen op Marokko.nl SCHANDALIG hoor

weet je wat gevaarlijk is? wat jij er allemaal is gebeurd stelt niks voor. gevaarlijk is als ze elkaar na 3 dagen ook niet meer spreken, dat is pas gevaarlijk, want dan zullen hun daden nooit geaccepteerd worden, pas als ze weer vrede sluiten. dat is erg.

maar alle die emoties, en alle die woorden die gevallen zijn is allemaal lucht.
3la tekst, ik lach me dood.

01-12-2005, 10:46
het gaat erom dat je elkaars geheimen niet gaat verklappen ookal heb je ruzie:@
dat ga je tog nie doen wij marokanen moeten heropvoed worden. (voor de meesten) als het nederlanders waren dan zouden ze niet eens zo gedragen
(op de een dan???)