Bekijk volle/desktop versie : Jongens playen ....



Pagina's : [1] 2 3

20-04-2003, 22:36

Citaat door Jemiena:
Wie heeft er ooit een jongen geplayd omdat hij jou heeft geplayd ... of omdat je juist er een kick van krijgt om met de jongens zijn voeten te spelen.
Iedereen weet dat sommige jongens meiden playen en haar dumpen en haar dan uitschelden voor een xxxxx
Maar nooit hoor je meiden die jongens playen ik bedoel toch niet op deze forums.Bestaat deze fenomeen ... en kennen jullie meiden die zoeits doen en wat is de reden dat ze zoeits doen?
Is het om die jongen terug te playen en zijn leven zuur te maken omdat hij jou geplayd heeft.


Laat iets weten ....
.

20-04-2003, 22:38


Waarom zou je net zo erg als hun zijn?

20-04-2003, 22:39
ik mag nog niet playen ben onder de 18 jaar

20-04-2003, 22:43
Waarschijnlijk om dezelfde reden als jongens: omdat ze dwalend zijn.

20-04-2003, 22:46


De meeste meiden die playen, scheppen er nooit over op
In tegenstelling tot jongens...

Maar er zijn meer meiden dan jongens die playen denk ik

20-04-2003, 22:47

Citaat:
Origineel gepost door Jemiena
Playen is leeftijdsgebonden .. zo je hebt weer iets geleerd vandaag
thnx

20-04-2003, 22:55

Citaat:
Origineel gepost door Jemiena
Wie heeft er ooit een jongen geplayd omdat hij jou heeft geplayd ... of omdat je juist er een kick van krijgt om met de jongens zijn voeten te spelen.
Iedereen weet dat sommige jongens meiden playen en haar dumpen en haar dan uitschelden voor een xxxxx
Maar nooit hoor je meiden die jongens playen ik bedoel toch niet op deze forums.Bestaat deze fenomeen ... en kennen jullie meiden die zoeits doen en wat is de reden dat ze zoeits doen?
Is het om die jongen terug te playen en zijn leven zuur te maken omdat hij jou geplayd heeft.


Laat iets weten ....
Ik ken meiden die dat doen, maar wat bereik je daarmee?
Je geeft jezelf alleen een slechte naam en je wordt er alleen slechter van.
Wat heb je eraan om een jongen te playen..??
ze zeggen we Wraak is zoet, maar dat is de verkeerde wraak!!

20-04-2003, 22:57
k ken er ook een, maar ze deed het alleen voor de kick...die jongens aten echt uit dr handen.....pfff

20-04-2003, 23:05

Citaat:
Origineel gepost door Jemiena
Maar waarom doen ze dat ik bedoel waren ze gedumpt door hun vriend?Of is er een andere reden ervoor ... om stoer te doen .. of de jongens een lesje te leren ...
DOMHEID EN RESPECTLOOSHEID!!!!

20-04-2003, 23:07
KEN WEL PAAR MEIDEN DIE PLAYEN MAAR DIE MEIDEN DIE DAT DOEN ZIJN GEWOON H OERTJES EN NIKS MINDER

20-04-2003, 23:27
If you can find a path with no obstacles, it probably doesn't
lead anywhere.

20-04-2003, 23:35
ik heb ook een jongen geplayd omdat hij mijn vriendin vet had geplayd.. k speelde een spel met hem en hij trapte er in...

what goes around comes around...

21-04-2003, 13:16


Mensen Die playen kunnen je Zooo Boooooosss maken. Eerst dacht ik ook dat ik geplayed was door een meisje maar later zei ze het is maar een grapje ik wou je reactie weten


IT WAS NOT FUNNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!

21-04-2003, 13:17
aaaah gossie toch chabab!!

21-04-2003, 13:19

Citaat:
Origineel gepost door Angeltje
aaaah gossie toch chabab!!
Het was een Jaar terug 2 jaar geleden maar toch zoiets vergeet je niet
hahaha het was een belediging. ik voelde me eer echt gekrenkt, maar dat komt omdat ik zelf nooit iemand zou kunnen playen. me hart zou zelf breken in tweeen

Pagina's : [1] 2 3