Bekijk volle/desktop versie : Kufaar zijn gevaarlijker dam Moslims



Pagina's : [1] 2

30-11-2005, 12:23


Als een Imam dit zou hebben geroepen.....maar ik ben het wel met hem eens...die verloedering van de maatschappij die ingezet is door de ongelovigen moet maar eens een halt worden toegeroepen door het in stellen van wat moraal versterkende regels...

30-11-2005, 12:29



Citaat door Abu Hamza:


Als een Imam dit zou hebben geroepen.....maar ik ben het wel met hem eens...die verloedering van de maatschappij die ingezet is door de ongelovigen moet maar eens een halt worden toegeroepen door het in stellen van wat moraal versterkende regels...
Nederland is bezig om kerk en staat gescheiden te houden... We zitten toch in een lijn samen met andere goddiensten.

30-11-2005, 12:30
het zijn de feiten die een rol spelen, niet de mening die hij geeft. Al zegt hij dat de ongelovigen gevaarlijker zijn dan moslims.. het ken net zo goed andersom zijn, vindt ik..

30-11-2005, 12:36
Rouvoet moet opletten, straks is hij een deel van zijn electoraat kwijt.

Een samenspanning van christenen met islamieten, een nachtmerrie voor heidenen.

Zodra er echter meer anti-joodse sentimenten geuit worden zal de achterban van Rouvoet hem snel ter verantwoording roepen.

30-11-2005, 12:40


eindelijk iemand die de waarheid spreekt!

Dat is al tig jaren bekend dat die kufar verkeerdd bezig is!~

Assallamoe alaikom je zuster soekran Toedeloe!

30-11-2005, 12:52
Wat ik allemaal zie gebeuren.. is dat groepen eerder tegen mekaar worden opgezet, terwijl de bevolkingen alleen maar vrede wilen en in rust samen te leven..

Dit gebeurt over de hele wereld.. Volgens mij wordt er geprobeerd angst te zaaien in harten van mensen. zodat zo verborgen doelen kunnen worden bereikt...

Ik denk als we erachter zouden komen wie hier allemaal achter zitten.. dan hebben we de werkelijke vijand van de mensheid gevonden..

30-11-2005, 12:59

Citaat door Abu Hamza:


Als een Imam dit zou hebben geroepen.....maar ik ben het wel met hem eens...die verloedering van de maatschappij die ingezet is door de ongelovigen moet maar eens een halt worden toegeroepen door het in stellen van wat moraal versterkende regels...
ach man wat maak jij je druk om
je hebt overal extremen en hij is een christelijke extremist

zwarte kousenkerk als het je iets zegt, waar ze zondag de haan bij de kippen weghaalt, de koeien niet melken etc

moraal leer je niet in een kerk

30-11-2005, 13:33
bedankt voor de negatieve poenten schijterds... vermeld ook je naam erbij wil je... dan pas kun je tenminste zeggen of je echte man of vrouw bent!

30-11-2005, 13:37

Citaat door Abu Hamza:

Valt me tegen van die Rouvoet. Valt lelijk door de mand.

Hij heeft wel gelijk dat Christen fundamentalisten en Moslim fundamentalisten veel gemeen hebben, maar dat is geen wonder (het Oude Testament).

Maar dat de atheïsten (want ik ben wel een atheïst, maar helemaal geen humanist) gevaarlijker zouden zijn dan de Moslims (gevaarlijker voor wie?) raakt kant noch wal.

Inderdaad vind ik dat de laatste restjes vermenging van kerk en staat van mij mogen worden opgeruimd. Openbaar onderwijs voor iedereen.

Maar voor de rest mag iedereen toch zijn geloof belijden met alles wat er bijhoort? Als je met je geloof maar geen stukje van de openbare orde en de openbare gelegenheden opeist.

Zo moet je je niet bemoeien met abortus. Vóór de 26e week mag wettelijk nog abortus gepleegd worden (als het kind nog niet levensvatbaar is). Ik vind dat eerlijk gezegd ook iets te ruim. Maar ja, wat is dan wel redelijk? 20e week? Maar gelovigen moeten inderdaad HUN moraal niet opleggen aan ongelovigen.

30-11-2005, 13:37
Vind religieuze Partijen gevaarlijker dan niet religieuze partijen.

30-11-2005, 13:39

Citaat door catflappo:
Vind religieuze Partijen gevaarlijker dan niet religieuze partijen.
Juustem

30-11-2005, 13:39

Citaat door catflappo:
Vind religieuze Partijen gevaarlijker dan niet religieuze partijen.
Vind ik ook

30-11-2005, 13:40


Gezien het grote aantal misdaden tegen de menselijkheid die er nu en in de geschiedenis zijn/worden uitgevoerd gebaseerd op religieuze overtuigingen, is er geen enkele rationele reden om aan te nemen dat religie een succesvolle manier is om de mensheid "mores" en etiek te leren (in de letterlijke zin).

Het op de borst kloppen van meneer Rouvoet als gelovige heeft waarschijnlijk meer te maken met zijn frustratie over het terugdringen van zijn persoonlijke overtuiging uit het publieke domein naar de prive-omgeving.

30-11-2005, 14:39

Citaat door Abu Hamza:


Als een Imam dit zou hebben geroepen.....maar ik ben het wel met hem eens...die verloedering van de maatschappij die ingezet is door de ongelovigen moet maar eens een halt worden toegeroepen door het in stellen van wat moraal versterkende regels...
Onzin.
Ongelovigen en niet-dogmatisch gelovigen (waaronder ook moslims) hebben meestal een mentaliteit van ‘leven en laten leven’. Zolang je hen dat ook gunt heb je er niets van te vrezen.

Fanatiek gelovigen echter zien het als hun plicht om de heilige boodschap te verspreiden. Gesteund door allerlei heilige geschriften kunnen zij hierin behoorlijk agressief te werk gaan. Een toename van andersdenkenden en –geaarden wordt door hen gezien als een teken dat de dag des oordeels snel zal aanbreken. Zij discrimineren en haten volop.
Leven en laten leven, dat is voor hen niet voldoende want dan verzaken zij hun heilige plicht.

30-11-2005, 15:08
Ongelovigen zijn de toekomst Die leven niet in het verleden,maar in het heden
Wie gelooft nu nog dat een ezel kan vliegen

Pagina's : [1] 2