Bekijk volle/desktop versie : Playster of tog niet?



29-11-2005, 17:35
Dit verhaal is echt gebeurd en gebasseerd op mij leven..
Het is 3-4 jaar geleden gebeurt. Ondanks alle problemen die ik veroorzaakte vroeger heb k er geen spijt van.....

29-11-2005, 18:04


he meis 1e fan ga snel verderrrrrrrrrr

29-11-2005, 18:24
ga gauw verder
xxxxxx
nieuwe fan!!!!

30-11-2005, 22:49
Dit gebeurde allemaal toen ik net 17 werd, Ik heb 2 broers: MOhammed en Khalid, MOhammed had een coffeshop en Khalid een eigen restaurant. Ik was zeer trots op mij broers. Verder had ik 3 zussen: Ikram, Karima en Lamia..
Ik en Ikram waren tweelingen, maar wij alledrie leken veel opelkaar, alleen ik had groene ogen die heb ik van me vader..
Onze ouders zijn toen ik nog jong was gaan scheiden en we gingen met z'n allen bij me vader wonen. Raar maar me moeder is hertrouwd met een Nederlander en dat hebben we nooit kunnen accepteren. Me vadder is ook opnieuw getrouwd maar haar zie ik echt als me tweede moeder.


'Mounia opstaan weet je hoelaat het is, je komt te laat man' Ik werd wakker en zag me zus Lamia bij me bed staan. Laat me slapen, zei ik, ik heb heelmaal niet geslapen. 'ewa dan niet kom je tog lekker te laat zei ze en liep weg. Ik haat als ze dat deed weglopen, ze wist dat ik dan wakker zou worden. Ik liep naar beneden en zag dat alleen me vader er was. 'goede morgen pappie'zei ik. Ik kon goed met me vader opschieten en was zijn kleine prinsesje. Hij zei: hierr ga zitten ik heb voor je een lekker ontbijtje gemaakt' Nee ik heb geen tijdd moet zo naare school. "ach zei die een paar uur te laatkan ook' Me vader deed er nooit moeilikj over als ik me schooolwerk maar af heb. Ik ging ontbijten en liep naar boven richting me broers kamer. Mo riepp ik kun je me naar school brengen met de auto.
'Nu!' zei die. Ja over een half uur zei k. OKe zei hij met een zucht.
IK liep richting mij kamer waar ik samen met Ikram er in slaap. Zij was al wegg die trut kon me even niet wakker maken dacht ik, ik pak haar dadelijk op school wel. Ik deed onze grote kast open we waren gek op winkelen, vooral ik. Ik trekte een spijkerrokje met zwarte panty's een zwarte truitje en me laarzen. Beetje make- up en klaar is kees.
Ik zag dat Mo al in de auto was en rende er naar toe. 'nou zei die wat zie jij er weer prachtig uit. ahaha weet ik zei ik:d
OPeens ging me telefoon af. 'Ja'zei ik.. Het was me vriendin Salima.'Ja waaar ben jij zei ze. IK ben onderwegg antwoorde k terug. Schiet op want Ikram heeft ruzie met een chikiee ze wil haar gaan pakken. 'Ik kom er aan'en hing op. MO wist al natuurlijk wat ik zou zeggen. "Mouniaaa ga je nou weer vechten'?
Ja iemand wil Ikram pakken. MO werd boos en zei wie? Ik zo ik weet niet schiet nou maar op. IK deed aan veel vechtsporten, en was erg agressief ik zocht altijd ruzie, vooral als ik met me vriendinnen ben. Mensen verwachten het niet van mij dat ik een vechterbaasje ben, want ik was niet dik of fors en had ook geen boze uitstraling. Maar ik was iemand die het altijd zelf oplosde en heeft me aardig in veel problemen gebracht. Me zussen waren ook zo maar ik het ergst omdat ik het meest verwend werd. Ik mocht alles van me ouders. We mochten uitgaan en al die dingen. Me vader vertrouwde ons. Me broers waren heel beschermend dat well als maar iets ons zou overkomen zouden ze flippen.

Aangekomen op school nam k afscheid van MO hij zei: pak haar goed en heh en alser iets is bel me meteen'
IK lachte en liep naar Salima toe, nou wat is er gebeurd zei ik? 'nou zei Salima, je weet die sara kwam naar me toe van is mounia op school, ik zei nee die komt niet. Toen vroegf ze van en Ikram wel heh? IK zo jaaaaa. Zei zo zeg maar tegen haar dat ik haar straks wel pak, watdnkt ze wel me vriend afpakken die vieze xxxx. Wat zei ik, zei ze xxxx. Het enigste woordje wat ik haaatte was dat wel.
Ik liepp de aula binnen en werd van alle kanten geroepen ik liep meteen richting Sara. IK zo jij bent Sara heh. Ze trilde en knikte. Dus je wilt me zus pakken. NOu dan moet je eerst langs mij. Ze wilde opstaan maar ik trok haar al van die stoel gooide haar tegen de muur. Ze wilde me gezicht aanraken maar ik pakte haar handen zo stevig vast datze begon te huilen. Ik gooide haar op de grond en hieldhaar benen en handen vast. Zo zei ik als je nog een keer in de buurt van Ikram komt, zal je deze handen en voeten niet meer hebben, IK liet haar huilend achter.
Even later zaten ik enme vriendinnen aan tafel. IK had toen een vriend hij heete: Jamal. Hij was de mooiste jongen van de school maar wel een grote player. Ik had al zijn plannetjes door en dat wist ie.
HIj liep naar me toe en gaf me een kus: dag schatje zei die, ik glimlachte terug. Hij ging verder 'mounn? gaan we vanavond nog naar de bios of niet. 'Ja tuurlijk zei ik, maar schat moet nu naar de les en ik liep naar hem toe gaf hem een kus en liep weg. Me vader wist dat ik eenvriend had, maar gelukkig heeft ie het nooit erg gevonde. Me broers ook niet die waren altijd zo van als ie jou wat aandoet reken ik wel methem af.

01-12-2005, 20:02


ga gauw verder!!!xxxxxxxxxxxxxxxx

03-12-2005, 12:34
Ik had echt geen zin in de lessen vandaag en ik zag aanme vriendinnen dat ze daar ook geen zin hadden. Ik belde me andere zus Ikram op en vroeg waar ze was en dat ze naar de kantine moest komen. Paar minuten later kwam ze aanlopen. Heey zussie zei ik en gaf haar een kus. Sara zei eey moun kom we gaan naar utrecht. Wat doen daar zei ik. Jaa ik heb een date en hij komt met een vriend. IK keek me vriendinnen aan en zei Ja kom we gaan met zn allen en dan gaan jullie winkelen. Ze keken allemaal blij en we liepen snel met zn allen naar het station. Ik zette me eene telefoon uity en zette me andere aan. We hadden allemaal 2 telefoons eentje was voor prive dus alleen me zussenen broers hadden die. en de andere voor me vriendinnen En JOngens natuurlijk.
Altyijd als ik naar een andere stad ging of met een jongen ging afspreken deed ik die tel aan, Voor het geval dat er iets mis gaat k atijd me broers kan waarschuwen. Evenlater zaten we in de trein en te lachen. Opeens kwam ik in contact met een hele mooie jongen die ook met zijn vrienden was. Snel later zaten we met zn allen te lachen. Ik zag me vriendin al weggaan met een jongen ik moest lachen, shitana dacht ik. Die jongen waarmee ik contact kreeg kwam naast me zitten en stelde zich voor. Hij heette MO en was 19.
'nou waar gaan de damesn naar toe zei hij' Naar utrecht zeiden we in koor en moesten lachen. NOu toevallig wij ook, we hebben daar een huisje als jullie mee willebn om wat te drinken.
IK keek hem raar aan maar moest lachen om zijn lief gezichtje.
Aangekomen in utrecht liepen we door de stad met zn allen. Ieder had zijn jongen al gevonden. IK kweet niet hoe het is gekomen maar we gingen op een of andere manier mee naar zijn huis. Het was een mooi huisje met alles erop en dr aan.
Ik zag me vriendinnen ieder een kamertje pakken ikkeek ze raar aan maar zocht er niet veel achter. Ik en die MO gingen naar zijn slaapkamer. HIj haalde wat te drinken en kletsten wat. OPeens kwam hij dicht bij me zitten, IK zag dat hij mooie ogen had het was op zich ook een mooie jongen. Mooie groene ogen zei die . Dankje zei ik. Opeens begon hij me te zoenen en ik wilde zo graag stoppen maar opeen of andere manier deed ik het niet. HIj tilde me op en legde mij op zijn bed. HIj kuste me in mij nek en wilde langzaam naar beneden gaan, zij hand ging onder mij truitje naar me bh. Ik zag dat hij met zijn andere hand zijn broek probeerde los te maken. Opeen maakt ik me los en zei dat dit geen goed idee was. Hij deed moeilijk en wilde me steeds op zijin bed gooien. Nee schreeuwde ik Of begrijp je me niet. HIj lachte en zei moest je maar ook niet haar ntoekomen nu ben jij de pineut. HIj wilde me handen pakken zodat ik me niet kon bewegen. IK lachte hem uit in zijn gezicht. HIj keek me verbaas aan'wat lach je zei die. Ik lachte en zei je moet niet denken dat ik een meisje ben niets kan doen, Je kunt wel stoer hier me handen vast houden of wat dan ook. Maar denk niety dat ik me nie kan verdedigen. Hij hield me steviger vast en wilde me weer zoenen ik zoende even terug. Maar daarna pakte ik zijn handen zo stevig vast dat hij zei dta ik hemn los moest laten. Ik lachte hem uit en stond op. IK liep de kamer uit toen ik me vriendin hoorde schreeuwn, Ik liep een kamer binnen en zag haar en hem hij had haar bloesje open gemaakt. IK rende naar hem en hield hem van achter vast. Hij wilde tegen stribbelde toen me vriendin hem een schop gaf dat hij van het bed viel. IK lachte hard riep al me vriendinenn en liepen naar buiten. W8 maar hoorde we de jongens zeggen we pakken jullie n og wel.

03-12-2005, 12:56
ewa volgens mij is het allemaal verzonnen maar wel leuk verhaal.

03-12-2005, 13:03
wejowww :S:S:S