Bekijk volle/desktop versie : Wie weet waar LadyQ is?????



29-11-2005, 11:50
Ladyq was een tijdje geleden vaak hier op cuisine te vinden.
Maar ik zie haar nooit meer online hier op m.nl...

LadyQ, als je een andere nick hebt, ik hoop dat het goed met je gaat.

29-11-2005, 15:22



Citaat door mmu2:
Ladyq was een tijdje geleden vaak hier op cuisine te vinden.
Maar ik zie haar nooit meer online hier op m.nl...

LadyQ, als je een andere nick hebt, ik hoop dat het goed met je gaat.
Ik mis haar hier ook, heb lang niks van haar gehoord zou ook graaaaag willen weten hoe het met haar gaat, en of ze mischien een ander nickname heeft, maar denk het niet.. ik had wel een close band met haar maar sinds haar verhuizing heb ik volgens mij maar 1x van haar gehoord.. dus ladyq laat wat van je horen

Groetjes,
Kitchenprincess.

29-11-2005, 16:22

Citaat door KitChenPrinCesS:
Ik mis haar hier ook, heb lang niks van haar gehoord zou ook graaaaag willen weten hoe het met haar gaat, en of ze mischien een ander nickname heeft, maar denk het niet.. ik had wel een close band met haar maar sinds haar verhuizing heb ik volgens mij maar 1x van haar gehoord.. dus ladyq laat wat van je horen

Groetjes,
Kitchenprincess.
kp, ik hooopte al dat jij het wel wist, jammer dat jij ook niks van haar hebt gehoord.

Ik had ook een goede band met haar van toen ik nog recepten plaatste hier op marokko.nl, wel zonder foto's...
Ze was echt een schatje, ze bleef me bij omdat ze me steeds mmuw noemde...

de laatste paar weken moet ik steeds aan haar denken, ik hoop dat ze gezond en wel is en dat ze misschien geen internet heeft.

29-11-2005, 16:27

Citaat door mmu2:
kp, ik hooopte al dat jij het wel wist, jammer dat jij ook niks van haar hebt gehoord.

Ik had ook een goede band met haar van toen ik nog recepten plaatste hier op marokko.nl, wel zonder foto's...
Ze was echt een schatje, ze bleef me bij omdat ze me steeds mmuw noemde...

de laatste paar weken moet ik steeds aan haar denken, ik hoop dat ze gezond en wel is en dat ze misschien geen internet heeft.
Ja dat heb ik ook de laatste weken, dat ik veel aan haar denk, haar aanwezigheid mis. Maar sub7anAllah heb ik dat ook met een paar andere leden gehad en die hebben me, toen ik aan ze dacht, kort erna gepm'ed. Dus wie weet laat zij ook snel van zich horen inshaAllah

Groetjes,
Kitchenprincess.

29-11-2005, 21:10


ja klopt lang niks van de gehoord kan me herineren dat ze even de kans had om een berichtje te plaatsen melde dat ze met de verhuizing bezig was.. en even geen internet maar had ..dat is al weer een heel tijd geleden ..veel te lang, hoop dat het goed met der gaat ..en dat ze wat van zich laat horen wel lief van je mmu

30-11-2005, 10:49
Inderdaad ik zag laatst een berichtje van haar en toen dacht ik: Waar is Ladyq?
Misschien dat ze onder een andere nick reageert nu?! Ik vind het best jammer dat ze niet meer op de site komt .