Bekijk volle/desktop versie : Wat doe je als...??:



20-04-2003, 18:32
Hallo allemaal..!!
Ik wou van jullie iets weten.
Stel je hebt een jongen leren kennen..en je begint gevoelens voor hem te krijgen.
Je leeft in de wolken met hem(in je dromen)
Maar....je voelt dat hij met je playt en je weet het bijna zeker,maar je kunt en wilt niet zonder hem..wat moet je dan doen.,tegen hem zeggen..??zonder dat je em kwijt raakt want je ebnt tenslotte hopeloos verliefd..!!
Hoe werkt dat bij jullie..??

beslama..boesa iman

20-04-2003, 18:34


???????????????

20-04-2003, 18:36
meid zou het niet weten
maar als ik weet dat hij me playt dan zou ik de waarheid onder ogen zien te komen want het is niet leuk als er iets gebeurt wat je niet wou
snap je ik hoop van wel
ewa veel liefs naima

20-04-2003, 18:43
Ja dat is het probleem nou,je weet dat je het onder ogen moet komen maar je bent te verliefd en kunt het niet begrijp je me???

20-04-2003, 18:50


Leer hem eerst beter kennen..

20-04-2003, 19:37
owke niet moeilijk he(was dat maar waar)
Zo dnek jet wel het makkelijkst ja,maar lijtk mij niet makkelijk
maar tog soekran voor de tip

20-04-2003, 19:40
eerlijk tegen hem zijn zeggen dat je denkt dat hij je playt en zeggen dat je verliefd bent op hem
xxxxxxxxxxxjes fatiha

20-04-2003, 19:51
wajaaaaw
waarom moet dit nou sjow moeilijk zijn..
steeds als ie online komt op msn dan blok ik hem automatisch
(dat is tog niet goed..??)

20-04-2003, 20:03
hee je moet gewoom afwachten tenzij je bewijs hebt dat hij je playt. zoniet kun je hem daar moeilijk van beschuldigen. maar 1 ding zodra je echt zeker weet dat hij je playt en je dus ook bewijs hebt. moet je hem dumpen je gaat tog niet bij iemand blijven die niet eens te vertrouwen is? en dat vrliefdheid gaat heus wel weer over

liefs samira

20-04-2003, 20:06
Jah je hebt ook wel gelijk..maar kijk bij mij voelt het zou ook anders als bij jou.en ik ga em zeker dumpen als dit gevoel zo blijft want dat kan niet goed zijn,maar alvast bedankt
boesa iman

17-05-2005, 12:23
Salaam meid,...

Die probleem heb ik al paar x meegemaakt.. Ik word echt snel verliefd weet je... Ik ben moslima dus wil niet zomaar iets beginnen, .. Dan moet het ook serieus zijn, weten dat je samen een toekomst hebt etc.
Me hart is MINSTENS 2x gebroken door die sukkels met hun spelletjes!!!! Ze doen zich voor als serieuze , verlegen jongen,als ze merken dat je niet sow makkelijk meisje bent.
Dan word je gek opze,.. Maar je merkt dat toch wel hoor... Of ze player zijn of niet.
En als zij dan merken dat je écht niet bent zoals die andere sletjes,... Dat ze nix met je kunnen, dan laten ze het afweten.. Wielieeej ik wil ze schoppen!

Meid, zodra je merkt dat et players zijn, zou ik ze dumpen... Ik heb er 'ervaring' mee, je kunt nix met ze zolang ze die 'lifestyle'hebben snap je??

Heel veel suc6., en laat je niet gek maken. Ik heb er veel te veel tranen om gelaten, dat zijn ze niet waard !! (K)

Boesa,
Aicha

17-05-2005, 12:28
Eerlijk zijn is altijd de goede medicijn.

17-05-2005, 19:22


Twijfel is een teken dat je het moet stoppen,.
Twijfel je aan hem, heb je het gevoel dat hij je playt....
Kappen ermee..!!.Voordat er andere dingen gebeuren