Bekijk volle/desktop versie : Wat wilt hij nou?



Pagina's : [1] 2 3

28-11-2005, 12:47
Hoi,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik snap het echt helemaal niet meer wat hij wilt. Ik heb bijna een jaar een vriend en de laatste maanden hebben we veel ruzies gehad door het geroddel van andere. Toen hebben we ook besloten om uit elkaar te gaan maar we konden elkaar niet met rust laten en bleven op elkaar letten en elkaar bellen. Nadat we een grote ruzie hebben gehad heeft hij zijn telefoonnummer veranderd en hoorde ik zo'n andere halve week niks meer van hem. Maar na die andere halve week werd ik ineens weer anoniem door hem gebeld en hebben we gewoon rustig gepraat. Daarna heeft hij mij een tijdje anoniem gebeld,dus ik kon hem niet bereiken! Maar daarna belde hij en gaf mij zijn nummer. Ik weet nu echt niet meer wat hijwilt het ene moment (als hij met zijn vrienden is) dan maakt hij ruzie met me als hij mij of ik hem bel maar als hij alleen is dan doet hij altijd gewoon normaal. Van de week zij toen ik aan hem vroeg wat hij nou wilde, dat hij op dit moment problemen heeft en als dat voorbij was we wel zouden praten. Maar een dag later zei hij weer (waar zijn vrienden bij waren) dat het klaar is. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, heb me nummer al eens veranderd maar dat heeft geen zin want hoe hij eraan komt weet ik niet maar elke keer heeft hij me nummer weer. Waarom als hij niet meer verder wil laat hij me niet met rust en neemt hij niet gewoon een ander nummer.
Dan kan ik hem niet meer bereiken. En waarom doet hij die moeite als ik me nummer veranderd om hem toch weer te krijgen. Wie kan mij hiermee helpen want hij maakt mij echt gek door hoe hij nu doet!!

28-11-2005, 12:53


Wat voel jij zelf eigenlijk nog voor hem?

28-11-2005, 12:54
hmm, het is niet belangrijk wat hij wilt, maar wat JIJ wilt...
nog een tip: blokkeer zijn nummer, als je niet wilt dat hij je stoort

28-11-2005, 12:56
# Vind jij hem leuk.

Ik denk niet dat hij je voor nix steeds belt.

Hij heeft gevoelens voor jou.

Maar zn gedrag tegen over jou zou ik niet accpeteren.

Wat gaat hij tof praten als zn vrienden erbij zijn.

Ik zou er een einde aan maken.

Verander je nummer weer eens geef ze alleen aan mensen die je vertrouwt.

& Meissie veel succes!

28-11-2005, 12:57


Lastig!

Jongens doen zich bij vrienden vaak heel anders voor, durven hun gevoel niet te tonen en dan zijn ze ze3ma macho. Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, dat jouw gevoel nu ook heen en weer wordt gesleurd omdat je niet weet wat hij wil en daardoor ook niet meer weet wat je zelf wil.

Hoe moeilijk het ook is, ik denk dat het het beste is als je hem even met rust laat. Als hij jou belt, so be it, maar ga hem zelf niet bellen of wat dan ook. Als hij zegt dat ie wat dingetjes op orde moet brengen, laat hem dat maar lekker doen. Ga jij gewoon verder met je eigen leven en blijf hier niet in steken, alleen omdat hij niet weet wat ie wil.

Misschien heb ik wel makkelijk praten, want jullie zijn toch al wel een jaar bij elkaar en in dat jaar ga je toch wel naar elkaar toe groeien qua gevoel. Maar tis belangrijk dat je weet dat je je niet moet laten jojo-en door een jongen, dat jij ook iemand bent met gevoel en dat hij daar rekening mee moet houden. Als hij dat niet kan, of naast zijn vrienden niet DURFT, dan is hij jou niet waard.

28-11-2005, 13:07
Bedankt voor jullie reacties.
Om eerlijk te zijn weet ik niet meer wat ik voor hem voel, het ene moment haat ik hem maar als hij dan weer lief en aardig doet dan smelt ik weer voor hem.
Ik heb mijn nummer in nog geen maand tijd alweer 4 keer veranderd en elke keer komt hij er weer achter en als ik dan aan de mensen vraag waar ik mijn nummer aan heb gegeven dan zeggen ze allemaal dat zij hem niet aan hem hebben gegeven. En als hij mijn nummer dan weer heeft dan is hij nog boos ook dat ik mijn nummer heb veranderd! Ik weet het gewoon echt niet meer wat ik moet doen. Heb vaak tegen hem gezegd dat hij normaal moet praten als hij met zijn vrienden is en dan gaat dat een tijdje goed en dan begint hij gewoon weer opnieuw. De laatste keer deed hij dat weer en als ik dan zo terug doe dan wordt hij helemaal gek. Want ik zethem dan voor gek tegenover zijn vrienden maar dat doet hij toch ook bij mij!!

28-11-2005, 14:03
hee samira... ik weet niet of je dit wil horen.. maar ik denk dat hij je gewoon gebruikt... als hij even niemand heeft hangt hij weer aan de lijn... als hij je echt wilde dan deed hij ook lief tegen je als zijn vrienden er bij zijn.. heel suc6 meid...

28-11-2005, 14:06

Citaat door loved_and_lost:
hee samira... ik weet niet of je dit wil horen.. maar ik denk dat hij je gewoon gebruikt... als hij even niemand heeft hangt hij weer aan de lijn... als hij je echt wilde dan deed hij ook lief tegen je als zijn vrienden er bij zijn.. heel suc6 meid...
Juist

Volg je verstand meid en niet je hart!

Moeskiela

28-11-2005, 14:45
Ja ik weet het zo heb ik ook al gedacht en ook tegen hem gezegd dat hij me met rust moest laten en dat hij maar met iemand anders spelletjes moest gaan spelen. En dan doet hij ineens heel aardig en dan zeg hij dat hij geen spelletjes speelt met me en dat hij echt van me hou maar dat hij nu problemen heeft en dat hij dat niet op mij wilt afreageren maar omdat ik dan blijf zeuren dat ik wil dat hij tijd voor me maak hij dat wel doet. Als hij hoor dat ik met een andere jongen heb staan praten dan wordt hij helemaal gek en dan zeg hij dat ik vreemd ga terwijl die jongen gewoon bij mij in de buurt woon en ik hem al heel lang ken. Verleden week nam ik mijn telefoon niet op en toen heeft hij zijn zus naar mij laten bellen om mij zo te spreken te krijgen. Of hij gaat naar een belhuis en belt me dan vanuit daar. En las hij me helemaal niet te pakken krijg dan belt of komt hij naar me werk. Ik weet het gewoon echt niet meer. Wilt hij me gek maken of zou hij het nou echt serieus menen????

28-11-2005, 14:52

Citaat door Samira121:
Ja ik weet het zo heb ik ook al gedacht en ook tegen hem gezegd dat hij me met rust moest laten en dat hij maar met iemand anders spelletjes moest gaan spelen. En dan doet hij ineens heel aardig en dan zeg hij dat hij geen spelletjes speelt met me en dat hij echt van me hou maar dat hij nu problemen heeft en dat hij dat niet op mij wilt afreageren maar omdat ik dan blijf zeuren dat ik wil dat hij tijd voor me maak hij dat wel doet. Als hij hoor dat ik met een andere jongen heb staan praten dan wordt hij helemaal gek en dan zeg hij dat ik vreemd ga terwijl die jongen gewoon bij mij in de buurt woon en ik hem al heel lang ken. Verleden week nam ik mijn telefoon niet op en toen heeft hij zijn zus naar mij laten bellen om mij zo te spreken te krijgen. Of hij gaat naar een belhuis en belt me dan vanuit daar. En las hij me helemaal niet te pakken krijg dan belt of komt hij naar me werk. Ik weet het gewoon echt niet meer. Wilt hij me gek maken of zou hij het nou echt serieus menen????
het doet mijn pijn in mijn hart om je zo te horen praten... je weet het antwoord diep in je hart meid.. tuurlijk wil hij je gek maken.. ze kunnen er al helemaal niet tegen dat je ze niet wilt.. maar echt zodra hij je weer heeft zal hij zich weer als een hond gedragen...

28-11-2005, 15:41
love and lost.
Aan de ene kant heb ik ook zoiets dat hij met me speelt maar ik kan niet begrijpen waarom hij me dan niet gewoon met rust laat! Alles wat ik doe dat weet hij. Ga ik ergens met me vriendinnen wat drinken dan belt hij me later of komt hij daarheen. Waarom blijft hij zo doen. Net belde hij nog en toen zei ik tegen hem dat hij me met rust moest laten en dat we allebij verder ons eigen leven moeten gaan leiden. En dan zeg hij gewoon doodleuk, is goed ik laat je vandaag met rust en dan bel ik je morgen wel weer. Ik kan wel janken zo erg onzeker maakt hij me en eerlijk gezegd begin ik het ook wel eng te worden dat hij zo doet.

28-11-2005, 15:56

Citaat door Samira121:
love and lost.
Aan de ene kant heb ik ook zoiets dat hij met me speelt maar ik kan niet begrijpen waarom hij me dan niet gewoon met rust laat! Alles wat ik doe dat weet hij. Ga ik ergens met me vriendinnen wat drinken dan belt hij me later of komt hij daarheen. Waarom blijft hij zo doen. Net belde hij nog en toen zei ik tegen hem dat hij me met rust moest laten en dat we allebij verder ons eigen leven moeten gaan leiden. En dan zeg hij gewoon doodleuk, is goed ik laat je vandaag met rust en dan bel ik je morgen wel weer. Ik kan wel janken zo erg onzeker maakt hij me en eerlijk gezegd begin ik het ook wel eng te worden dat hij zo doet.
hij kan het niet hebben dat je afstand van hem neemt... echt.. hij maakt je onzeker en bang.. is toch erg... dan is het toch ook niet meer houden van...

vertel hem niet alles wat je doet.. en kijk naar je "zogenaamde vrienden".. hoe komt anders steeds achter je nummer...

28-11-2005, 16:05


laat niet met je spelen.

als hij echt serieus is met je kan hij maar een ding doen! als hij spelletjes wilt spelen laat hem dat dan met een ander doen!

28-11-2005, 16:07
Je hebt gelijk ik zal mischien toch echt afstand van hem moeten nemen, hoop dat ik de kracht kan vinden en niet steeds in zijn mooie praatjes zal trappen. Maar waar ik bang voor ben is dat hij het mischien wel echt meen! Hij heeft vandaag zelfs gezegd dat hij met me ouders wou gaan praten over ons, maar ik wil dat niet. Zeker niet nu ik me zo onzeker voel. En ik ga zeker in me vrienden kring rond kijken wie steeds mijn nummer aan hem doorgeef.

28-11-2005, 16:13

Citaat door Samira121:
Je hebt gelijk ik zal mischien toch echt afstand van hem moeten nemen, hoop dat ik de kracht kan vinden en niet steeds in zijn mooie praatjes zal trappen. Maar waar ik bang voor ben is dat hij het mischien wel echt meen! Hij heeft vandaag zelfs gezegd dat hij met me ouders wou gaan praten over ons, maar ik wil dat niet. Zeker niet nu ik me zo onzeker voel. En ik ga zeker in me vrienden kring rond kijken wie steeds mijn nummer aan hem doorgeef.
als hij het echt wilde dan zou hij je als een prinsesje behandelen.. laat je niet gek maken.. luister naar je hart en laat niemand je wat wijs maken.. uit eindelijk ben jij degene die de keuze maakt.. ik duim voor je...grote knuffel...

Pagina's : [1] 2 3