Bekijk volle/desktop versie : archeologie



28-11-2005, 01:03
Dag leden,

kheb een vraagje. Ik ben een derde jaars studente geschiedenis, ik wil na me hbo studie doorstromen naar de uni. Nu twijfel ik heel erg of ik een aansluitende studie moet doen op me geschiedenis of rechten moet studeren maar dat terzijde. Als ik aansluitend zou willen studeren op geschiedenis zou ik wel graagg archeologie willen studeren. Maar ik vraag mij af wat mijn toekomst mogelijkheden zijn daarin, tuurlijk houd ik van geschiedenis en zie ik mijn opleiding vooral als hobby, maar ik moet er uiteindelijk toch ook van zien te leven. Alleen het leraarschao interesseert mij niet zozeer. Weet iemand wat mijn carriere tussenhaakjes zou betekenen als archeoloog? Is er uberhaupt nog wel werk in te vinden? Want natuurlijk is er al veel ontdekt in de wereld.

als iemand mij hier verder mee kan helpen, zou ik blij zijn thnxx!!

29-11-2005, 14:36


Hoi esma,

Tuurlijk is er werk in te vinden.
Het is een brede functie met veel mogelijkheden.
Je reist naar allerlei landen en doet ontdekingen. Je kan gaan werken voor universiteiten, waarbij je ontdekkingen moet gaan doen. Het is leuk werk en varieert heel erg.

29-11-2005, 20:20

Citaat door miss_fatoes:
Hoi esma,

Tuurlijk is er werk in te vinden.
Het is een brede functie met veel mogelijkheden.
Je reist naar allerlei landen en doet ontdekingen. Je kan gaan werken voor universiteiten, waarbij je ontdekkingen moet gaan doen. Het is leuk werk en varieert heel erg.



Dank je wel meid. Ik zal nog informatie zoeken. Maar ik heb nog wat andere opleidingen in gedachten. Wieweet dat die me interessanter lijken.