Bekijk volle/desktop versie : Ze hebben min topic over Fadlawi en Mokadami de oplichters weggehaald maar die van



Pagina's : [1] 2 3 4 5

27-11-2005, 23:38

Citaat door Hammou:
mij laten staan!

Is toch niet eerlijk

Ik heb nog steeds geen antwoord ik wacht?

Waar blijft mijn antwoord?

Waarom zeggen jullie dat ALLAH kan liegen en stelen als ALLAH dat wilt? estagfriouLLAH

ITIQILLLAH schaam je

hoe durfen jullie!!
.

28-11-2005, 00:08



Citaat door Hammou:
jah maar die vuile huichelaars willen niet antwoorden ze schamen zich van hun eigen aqidah!!!

schaamteloze oplichter zijn het die sich valselijk voor sheich uoitgeven

schaamteloos grote baard maar niks eronder alleen maar djahalet

schande


En dan durfen ze nog te ZEGGEN Dat ALLAH KAN liegen en stelen indien ALLAH dit wilt. ESTAGFRIOULLAH

en ze willen dit niet ontkennen

wat een verderfgelijke sekte!!!!
Oohh broeder tog ben je weer bezig, ben je weer helemaal op hol geslagen subhanaAllah.Wanneer stopt het nou met jou.Of zal ik het maar aangeven dat je ze moeten komen halen.Want jij zaait hier alleen maar fitna uit het wordt alleen erger en erger, sta je daar niet bij stil Ya Illahi

28-11-2005, 11:45

Citaat door weesgevreesd:
waarom maak je zo druk op hem, wees s oprecht en maak je sterk voor het geloof en verdedig het, en laat de waarheid boven water komen zodat arme broeders en zusters niet worden misleid door deze oplichters.

En waarom zeg je nix tegen die gasten die beweren dat ALLAH astafieroelah kan liegen enz. , heb je geen liefde voor ALLAH ta'aala ???
weet je wat jij doen moet, gewoon niet reageren en je mond houden!



Hoe durf je deze gast in verdediging te brengen terwijl jij er niks van afweet(je hoort het verhaal van 1 kant (van een leugenaar) en gelooft dit ook meteen(dit zegt oom meteen wat van jou.

Aller 1e waarom meng jij je hierin?Zo te merken geniet je ervan hoe broeders vernederd en beschuldigd worden , wallahie soebhana allah

de benaming ' gasten' richt je wel tegen jou vader en soortgelijke!



Maar dhr Psycho. binnenkort geen feest meer voor jou.

De andere berichten zijn elhamdoelillah verwijderd en dar gebeurt ook met deze !

28-11-2005, 11:50

Citaat door weesgevreesd:
handelsmerk van de moenefieks/wahabies

ze doen zich voor als oprechte sunnies, maar in werkelijk zijn het ongelovelijke moordmachines, imaanrovers
bla blaaaa

ben je ook gehersenspoeld door de gestoorde Hammou, waarom stappen jullie samen niet in het huwelijksboot en varen jullie VER weg en kunnen jullie samen GESTOORD zijn

28-11-2005, 12:46


selaam moehaleikoem,hey meelopertje als je niet weet waar het over gaat moet je je mond houden.....!!!!!!!! soebhana allah ie mensen.....

28-11-2005, 12:54
AstagfiroeALlah waar zijn julie mee bezig![B][/B]

28-11-2005, 13:06

Citaat door weesgevreesd:
waarom maak je zo druk op hem, wees s oprecht en maak je sterk voor het geloof en verdedig het, en laat de waarheid boven water komen zodat arme broeders en zusters niet worden misleid door deze oplichters.

En waarom zeg je nix tegen die gasten die beweren dat ALLAH astafieroelah kan liegen enz. , heb je geen liefde voor ALLAH ta'aala ???
Weet je omdat ik deze hammou al meerdere malen heb geadviseerd en telkens weer begint ie bij het begin af aan.En als er iemand hier een oplichter of misleid wordt dan komt dat door zulke personen net zoals hammou, en zo te zien ben jij er ook een van.
Een advies aan jou praat niet meer tegen mij, BarkeALlahoe feek
En zoals die zuster had gezegd stap samen het huwelijksbootje in en dan kunnen jullie gezellig samen GESTOORD doen, en heeft niemand last van jullie

Moge Allah jullie leiden,
Moge Allah jullie vergeven voor jullie zondes

28-11-2005, 13:47

Citaat door Hammou:
Hey fiellah ik ben je broeder niet hoe vuile tablighi en ga de handen en voeten kussen van je sheichs zoals je eerder zij het is shirk vraag maar aan Sheich Fawaz

magool

en je vriendin mooie jurke ga maar met haar trouwen verdroven kafiers horen bijelkaar!!!
LEES DIT MAAR!

-> Ibn ‘Umar heeft overgeleverd dat de profeet (sa) heeft gezegd: “Als een moslim iemand anders een kafir noemt en als hij dat inderdaad is, laat hem dan; in het andere geval behoort hij (degene die een ander kafir heeft genoemd) daar zelf toe.” (Abû Dawûd, kitâb as-sunnah)

-> Abû Dharr heeft overgeleverd dat de Profeet (saw) heeft gezegd: “Niemand noemt een ander een zondaar of kafir, zonder dat hetzelfde voor hem geldt als de ander niet zo is als waar hij van wordt beschuldigd. (Bukhârî, kitâb al-Akhlâq)

-> Abu Hurayrah heeft overgeleverd dat de Profeet (saw) zei: “Als een man tegen zijn broeder zegt ‘O Kafir!’, dan is één van hen dat zeker.” (Bukhâr&icirc

28-11-2005, 13:51
deze mens komt aandacht te kort.....laat hem meskien laat hem,ik begin bijna meedeleide met hem te krijgen.wahahhahahhahahahahhahaahah

28-11-2005, 14:05

Citaat door Hammou:
We zullen zien wie er medelijden behoefend is vuile heklse kofar helper!!!

Jij support gelooft en steunt deze uitspraak:

ALLAH kan liegen en stele indien ALLAH dit wilt. EstagfiroulLAH!!!

En als je dit niet gelooft dan steun je en help de je mensen die deze uitsprak doen en maak je zwart degene die dit bestrijd en aan de kaak voelt

DUs jij moet vreze\\of moet ik je eherinnener aan de Qowl van de Boodschapper vrede en zegeningen zijn met hem:

Niemnd onder julle kan eengelovige zijn, zolang zijn lievde voor mij niet groter is dan de liefd die hij heeft voor zijn ouders, voor zijn kinderen en voor wie dan ook btron sahoih bogari en moslim

Degene die de volgende drie eigeschappe bezit, die heeft de werklijke betekenis van iman verworve: Zijn lievde voor ALLAH en de Profeet vrede en zgeningenn met hem groter is dan zijn liefde voor al het andere,Zijn vriendschap met iemand alleen voor ALLAH zijn tevredenheid is,Na de Islam te hebben geaccepteerd, kofr zo erg haten alsof hij in vuur zou worden geworpen
bron sahih bogariy en moslim

jij bezit dit niet anders zou je die verderfelijke utisprak haten dus heb medelijden met jezelfd ezel
meskien

ALLAH IESHAFIEK!

28-11-2005, 14:09

Citaat door Hammou:
klopt en ik heb gelijk tablichi is kafir klaar dank je voor de dalil

en haal die shirk oog weg dat doen die sofiyin die denke dat die oog help tegen vudu
SubhanaALlah, hoe durf je hoe durf je
Wie ben jij om mensen als kafir te bestempelen
La hawla walla qawata illah Billah
Moge ALlah je leiden naar het ware pad
Allahu mosta7aan

P.S. zo te zien kom jij je beloftes niet na...En maak je het alleen maar erger.
Ik denk dat ik maar contact op neem met de instelling zodat ze je komen halen.
Ya rab waar gaat het tog heen met deze Hammouuu

28-11-2005, 14:11
Kamaa Todinoe Toedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28-11-2005, 14:19


voor Hammou

http://www.ikwilmeaanmeldenbijparnassia.nl

28-11-2005, 14:30

Citaat door Hammou:
klopt en ik heb gelijk tablichi is kafir klaar dank je voor de dalil

en haal die shirk oog weg dat doen die sofiyin die denke dat die oog help tegen vudu
assalaamoulikoum wb wm

beste broeder als alle eerste moge allah swt je leiden. ten 2e moet je berouw aan allah tonen voor je beschuldegingen jegens je mede broeders en zeker naar chaikh fawaz en ik heb chaikh fawaz over jou verteld en hij zegt letterlijk als wat jij hebt geschreven dat hij heeft gezegd dat fadlawi en mokadani en jama3aat tabliegh kafiers en oplichters zijn dan vraagt hij allah daar voor dat hij je vervloekt.

heb berouw aghie heb berouw en dit is geen manier van dawah.

28-11-2005, 14:38

Citaat door Hammou:
Bla bla bla fawaz is ook een mens en kan foute make

dis wat zuer je nouw ik vraag dehele tijd al iets en krijg geen antwoord dus antwood graag!!!
ooh maar jij beschuldigde hem dat hij naar jou heeft gezegd dat hun kafiers zijn en nu zeg jij hij is ineens een mens hij kan fouten maken.

aghie geen enkel geleerde heeft jam3aat tabliegh voor kafier genoemd aghie.


kijk dat men chirk doet wil niet zeggen dat hij gelijk kafier is. er is een grote chirk en een kleine chirk.
je kan niet zomaar mensen een kafier noemen. ik ben geen tablighie dat je het weet en ikmben hamdoulillah selefie maar als ik onrecht zie dat mijn broeders aangedaan wordt dan moet ik hun verdedigen.

ok chaikh fawaz is een mens: ik heb imam elbaghdadi ook gevraagd over jou en hij zei de zelfde al chaikh fawaz en hij zegt dat jij een leugenaar bent en berouw aan allah moet tonen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5