Bekijk volle/desktop versie : Waar Is Allaah Eigenlijk?

Pagina's : [1] 2 3

20-04-2003, 07:51
Salaam aleikum, het is belangrijk dat je dit onderwerp bestudeert, klik hier Insh'Allaah:

http://www.selefiepublikaties.com/Artikelen/MisverstandenSelefiejah.pdf

25-04-2003, 09:26

Allah is overal.HIJ is bij iedereen die in hem gelooft.

30-04-2003, 04:26
Sorry hoor Melallie-Man..maar jou uitspraak klopt voor geen meter en is zelfs verwerpelijk...
Astigfieroellah..Zeg het niet graag...Maar jij zegt Allah swt is overal..Is Allah swt dan op onreine plekken? (jullie zullen wel begrijpen ,wat ik hiermee bedoel) Istagfieroellah!!

Allah swt maakt geen deel van zijn schepping...Maar hij is de schepper..@

04-05-2003, 15:45
Jah dat vraag ik me ook weleens af. Waar is Allah? Waar is God? Waar is Jezus? Waar is Boeddha? Hare Krishna?
Ik heb ze nog nooit ergens gezien of gehoord of wat dan ook en met mij zo'n beetje iedereen dus voor mij geen bewijs dat ze uberhaupt bestaan. Lijkt mij toch een logische gedachte.
Daar is een spreekwoord voor: eerst zien, dan geloven

04-05-2003, 16:43

Citaat:
Origineel gepost door Yamyam2
Jah dat vraag ik me ook weleens af. Waar is Allah? Waar is God? Waar is Jezus? Waar is Boeddha? Hare Krishna?
Ik heb ze nog nooit ergens gezien of gehoord of wat dan ook en met mij zo'n beetje iedereen dus voor mij geen bewijs dat ze uberhaupt bestaan. Lijkt mij toch een logische gedachte.
Daar is een spreekwoord voor: eerst zien, dan geloven
Zie jij de zuurstof die je inademt om te leven dan?
Zo niet,waarom adem je het in en geloof je in het bestaan ervan?

Het is zo ongeloofelijk bekrompen om zo te denken...
Want er zijn zoveel dingen die je niet ziet ,maar wel gelooft...

Men zal dan makkelijk grijpen naar de wetenschap,maar ook daar heeft de Islam een antwoord op,of athans een verweer erop..
Lees eens het boek "De wonderen van de Koran"...
Je zal eens verbaasd staan van de wetenschappelijke wonderen die in de koran staan..
Dingen die meer dan 1400 jaar geleden door door Allah swt geopenbaard zijn via de Koran...
Een tijd waarin je geneens een fatsoenlijke kraan had,laat staan dat de wetenschap zo ver bevorderd zou kunnen zijn als nu...
Ondanks dit,zijn er vele wetenschappelijke dingen geopenbaard...
Dingen waar men pas geleden achter is gekomen dankzij de moderne technologie die er toendertijd niet was...
Waar komt dit allemaal vandaan zou je dan afcragen?
Maar dat doet men niet..Bang om vast te zetten aan geloof dan...Bang om te geloven..Bang voor het onbekende...

Jah..Het is veel gemakkelijker om je ogen te sluiten voor de feiten en te grijpen naar het "zichtbare"....

04-05-2003, 17:33

Citaat:
Origineel gepost door SadGirl2003
Zie jij de zuurstof die je inademt om te leven dan?
Zo niet,waarom adem je het in en geloof je in het bestaan ervan?

Het is zo ongeloofelijk bekrompen om zo te denken...
Want er zijn zoveel dingen die je niet ziet ,maar wel gelooft...

Men zal dan makkelijk grijpen naar de wetenschap,maar ook daar heeft de Islam een antwoord op,of athans een verweer erop..
Lees eens het boek "De wonderen van de Koran"...
Je zal eens verbaasd staan van de wetenschappelijke wonderen die in de koran staan..
Dingen die meer dan 1400 jaar geleden door door Allah swt geopenbaard zijn via de Koran...
Een tijd waarin je geneens een fatsoenlijke kraan had,laat staan dat de wetenschap zo ver bevorderd zou kunnen zijn als nu...
Ondanks dit,zijn er vele wetenschappelijke dingen geopenbaard...
Dingen waar men pas geleden achter is gekomen dankzij de moderne technologie die er toendertijd niet was...
Waar komt dit allemaal vandaan zou je dan afcragen?
Maar dat doet men niet..Bang om vast te zetten aan geloof dan...Bang om te geloven..Bang voor het onbekende...

Jah..Het is veel gemakkelijker om je ogen te sluiten voor de feiten en te grijpen naar het "zichtbare"....
Nee de zuurstof zie ik niet, maar daar geloof ik in, omdat het bewezen is dat ik deze inadem. Dat er een God is is nooit bewezen, dat moet je dus maar geloven zonder ooit zeker te weten of t zo is. Ik heb liever dat ik zeker weet dat er een God bestaat, DAN kan ik erin geloven.

04-05-2003, 21:09

Citaat:
Nee de zuurstof zie ik niet, maar daar geloof ik in, omdat het bewezen is dat ik deze inadem. Dat er een God is is nooit bewezen, dat moet je dus maar geloven zonder ooit zeker te weten of t zo is. Ik heb liever dat ik zeker weet dat er een God bestaat, DAN kan ik erin geloven.
Daaroom ook slimpie verwijs ik je naar dat boek
Genoeg wetenschappelijke bewijzen die heel veel bewijzen..

Je kan er ook een paar nalezen op http://www.redouan.nl

04-05-2003, 21:41

Citaat:
Daaroom ook slimpie verwijs ik je naar dat boek
Genoeg wetenschappelijke bewijzen die heel veel bewijzen..

Je kan er ook een paar nalezen op http://www.redouan.nl
Oh, dankjewel voor de link en het boek, ik ben al helemaal gaan zitten lezen, hele leuke site, als ik tijd heb ga ik alles doornemen! Dankjewel!

04-05-2003, 22:10

Citaat:
Oh, dankjewel voor de link en het boek, ik ben al helemaal gaan zitten lezen, hele leuke site, als ik tijd heb ga ik alles doornemen! Dankjewel!
Alsjeblieft..Ik hoor je reactie dan wel..

06-05-2003, 14:36
Allah is overal.. astigfieroellah.. geen uitspraken doen als je het niet zeker weet..

Allah is op zijn troon boven de 7e hemel..

06-05-2003, 14:50

Citaat:
Origineel gepost door Najat_the_Don
Allah is overal.. astigfieroellah.. geen uitspraken doen als je het niet zeker weet..

Allah is op zijn troon boven de 7e hemel..

06-05-2003, 15:31

Citaat:

06-05-2003, 15:40

Citaat:
Origineel gepost door Najat_the_Don

Slimme meid!Daar hou ik van..

06-05-2003, 15:42

Citaat:

Slimme meid!Daar hou ik van..

thnx sweety :blauwkus: