Bekijk volle/desktop versie : ben je verplan zwanger te worden en hoe ziet de opvoeding eruit!!



27-11-2005, 01:23

Citaat door missynador:
Ik wil graag zwanger worden van mijn vriend. We hebben de namen , het zijn niet eens marokkaanse namen. Omdat ik in het onderwijs zat, wil ik graag dat mijn kinderen vroeg gaan leren lezen, bij ons in de familie zie ik al met mijn nichtjes en neefjes gebeuren. Ik laat ze ook op sport zitten. Verder weet ik het niet. Oja de namen zij n al bekent Kay en Fabienne leuk he!!!!
Wanner hou je nou op met die trieste treurige topics te openen a stuk ellende, pas nog was je opzoek naar een man en daarna weer je ex terug willen hebben en nu wil je zwanger raken? bij riagg wachten ze op gestoorden als jou

27-11-2005, 01:29


Ik wil graag zwanger worden van mijn vriend. We hebben de namen , het zijn niet eens marokkaanse namen. Omdat ik in het onderwijs zat, wil ik graag dat mijn kinderen vroeg gaan leren lezen, bij ons in de familie zie ik al met mijn nichtjes en neefjes gebeuren. Ik laat ze ook op sport zitten. Verder weet ik het niet. Oja de namen zij n al bekent Kay en Fabienne leuk he!!!!

27-11-2005, 13:32

Citaat door missynador:
Ik wil graag zwanger worden van mijn vriend. We hebben de namen , het zijn niet eens marokkaanse namen. Omdat ik in het onderwijs zat, wil ik graag dat mijn kinderen vroeg gaan leren lezen, bij ons in de familie zie ik al met mijn nichtjes en neefjes gebeuren. Ik laat ze ook op sport zitten. Verder weet ik het niet. Oja de namen zij n al bekent Kay en Fabienne leuk he!!!!
meisje ga hulp zoken met jou gaat het niet goed

27-11-2005, 23:58
tsssssss!
Je komt hier ook echt van álles tegen.......

11-12-2005, 10:45


Wat is verplan? Is dat de nieuwe spelling? Wat een klinklare onzin!