Bekijk volle/desktop versie : Marokko afrikaans kampioen 2005 Rugby



Pagina's : [1] 2

26-11-2005, 21:05
Vandaag speelde de nationale team van marokko de finale van de afrika cup Rugby Marokko won met 43-6 van madagascar dit is de 2 de titel voor Marokko de wedstrijd werd live uitgezonden op 2M Maroc Gefiliciteerd Voor Marokko.

26-11-2005, 21:17



Citaat door Soes_Power:
Vandaag speelde de nationale team van marokko de finale van de afrika cup Rugby Marokko won met 43-6 van madagascar dit is de 2 de titel voor Marokko de wedstrijd werd live uitgezonden op 2M Maroc Gefiliciteerd Voor Marokko.
Gefeliciteerd

maar echte Rugby moet je bij Frankrij tegen Zuid Afrika zijn

kijk nu naar TV5

Live Frankrijk tegen Zuid Afrika (toplanden tegen elkaar)

26-11-2005, 21:31
Zuid Afrika had van marokko de halve finale

26-11-2005, 21:34
Zuid afrika B team zeker.. Oooit zag ik Marokko Rugbyen waren echt Amateurs en kregen pakslaag ook.. Geloof me Zuid Afrika is de beste van Afrika met Rugby..

26-11-2005, 21:39


als zuid-afrika beter is waarom wint marokko dan van hun en je zei ooit zag je marokko rygbyen ewa je zegt het zelf ooit spelers veranderen mischien was die marokko die je zag slecht en is de marokko van deze jaar gewoon goed elmoehim marokko is de beste van afrika en dat hebben ze vandaag bewezen en hoe goed of hoe slecht zuid-afrika is kan me geen xxxxxxx schelen.dima maroc

26-11-2005, 21:40

Citaat door Soes_Power:
Zuid Afrika had van marokko de halve finale
Volgens mij zullen ze nooit tegen echte Zuid Afrika spelen (alleen tijdens wk als zij tegen hun geloot wordt)

maar die zuid afrika die jij gezien hebt is geen A team maar mischien een c of een d team

dit zijn de toplanden

Zuid Afrika
Frankrijk
Schotland
Australie
Nieuw Zealand
Engeland
Wales
Italie
Argentinie

26-11-2005, 21:43
Shouf de uitslagen die Zuid Afrika A allemaal gespeeld heeft.. Ik zie geen Marokko bij staan.. Marokko is niet een A klasse land..De A klasse is wat broeder Laatstegeruchten geplaatst heeft..


26-11-2005, 21:45

Citaat door mo_77:
marokko is ook niet s;lecht, maar waarom doet zuid -afrika niet mee aan africa cup.of zijn ze uitgeschakeld?
zij doen niet mee vanwege omdat ZuidAfika alleen tegen die landen speelt die ik genoemd heb (zij hebben een eigen nations Cup)

26-11-2005, 21:50

Citaat door Soes_Power:
als zuid-afrika beter is waarom wint marokko dan van hun en je zei ooit zag je marokko rygbyen ewa je zegt het zelf ooit spelers veranderen mischien was die marokko die je zag slecht en is de marokko van deze jaar gewoon goed elmoehim marokko is de beste van afrika en dat hebben ze vandaag bewezen en hoe goed of hoe slecht zuid-afrika is kan me geen xxxxxxx schelen.dima maroc
43-6 een finale winnen ewa wat was het dan voor niveau?? Speelde ze tegen kinderen of oude mannetjes?? Beste van Afrika redden ze voorlopig niet,ze moeten eerst de sport gaan promoten in marokko insha Allah en dan selecties maken en veel gaan trainen, insha Allah spelen ze ooit als eerste islamitisch land een Wk..Beste van Afrika in hun Klasse is het broeder.. Waarom zo koppig doen?? Zuid Afrika zit vol profs vet betaalde profs die dagelijks trainen en een van de beste ter wereld is..Ik volg soms ook rugby en als Marokko in September koek kreeg van Italie hoe zouden ze Zuid Afrika hebben gewonnen hahaha Slaap pillen gegeven??

26-11-2005, 22:21
Marokko is zeker de beste van afrika
ze hebben een keer gespeeld tegen engeland en gewonnen

26-11-2005, 22:31
hahaha ja waar de WERELD KAMPIOEN ENGELAND zijn C team het veld op heeft gestuurd..

26-11-2005, 22:54
hahaha houd je maar beter bezig met voetbal oe salam hihihi

26-11-2005, 23:10


Als ik daar alleen verstand van zou hebben wel..Maar ja moet mensen corrigeren die juist denken verstand van een ander sport te hebben..

27-11-2005, 01:12
haha wel intelligent van je broeder
walakin ik heb geen jaartal genoemd dus niet zo snel oordelen

27-11-2005, 01:18
tzz, fuck dat man, wij wille voetbal titels, rugby kunne se in hun reet douwe

Pagina's : [1] 2