Bekijk volle/desktop versie : diss deel 2 voor heel marokko.nl luister en huiver (audio)



26-11-2005, 16:40

Citaat door Serialkiller:
http://s56.yousendit.com/d.aspx?id=2GEWDNIPXS9PX3AW169AJA85SR

hahah word maar lekker gek wahhaha
.

26-11-2005, 16:44


Laat je opnemen idioot.

26-11-2005, 16:47
hahaahhaa .....hoor wie het zegt..je hebt zo een lelijk stem tfoeee walg van je , owja je bent zelf een geitenneuker...wist je niet, en volgens mij ben je zelf ook wel marokkaans..en dan nog de nadruk leggen op Kut..en islamieten zijn we sterk kan je er niet tegen ahhh..net alsof wij jou niet houden sukkel hahaha ...volgens mij ga je nu dood of niet..je hoort het aan die beat van je hahha ala beat...vuile islamieten hou je bek dicht hou, je kan er gwn niet tegen dat wij sterker in onze schoenen staan...knapzieligerd...!haahhaha ik lach je gwn uit ...,

26-11-2005, 16:59
Helemaal naar de klxte...

26-11-2005, 17:46



Citaat door Serialkiller:
http://s56.yousendit.com/d.aspx?id=2GEWDNIPXS9PX3AW169AJA85SR

hahah word maar lekker gek wahhaha
Damn oerlelijke stem en die depri achtergrond muziek dan

26-11-2005, 18:39
hmm accepteer je de waarheid niet..ik draag geen hoofddoek jammer hee.. dus weet wat je segt...hai hai jaloers op onze cultuur vandaar die rap en die diss ze3hma weet je wel wat rappen is ja mogool get a life...mogool!

26-11-2005, 19:31

Citaat door Serialkiller:
Krullenbol word maar lekker gek, I just dont give a fuck vuile kanker hoeren hoofdoeksletje ga je moeder helpen in de keuken bitch of ga terug naar je eigen land vuile marokaanse xxxx whaahahahah whahahaahahahahahaha

ahahahahahaha krullenbol vuile marokaanse ga je kut dichtnaaien wahahaha lekker lekker word maar lekker gek!
hahahahahah jij vind jou zelf echt helemaal tof hahahahahahaha



noem je dat rappen of dissen hahahahahahahahahaha

26-11-2005, 19:37

Citaat door lela_saida:
Over wie heb je het??
duidelijk toch over wie ik het heb

26-11-2005, 19:41

Citaat door lela_saida:
neej k ga het niet zomaar vragen he

Want het kan die gene zijn die het heeft gezongen of ik...die gerageerd heeft....
Maak het maar duidelijk..
Want zotezien is het hellemaal niet duidelijk
jij bent duidelijk nieuw hier. ik heb het over degene die zich zelf helemaal tof vind om zo een nep rap act te maken.

26-11-2005, 19:44

Citaat door lela_saida:
Ow sorrry... ja klopt ben hier nieuw.... byebye
geef niet