Bekijk volle/desktop versie : ' Een Relatie Zonder Vertrouwen '



Pagina's : [1] 2

26-11-2005, 13:17
Stel je voor je kent al een tydje iemand maar je hoort veel rare dingen over hem.

Meer dingen wat hy deed in het verleden zoals flirten met je vriendinnen enzo

Hy beweert dat da in het verleden is gebeurd & nu niet meer doet maar wat als je onlangs zulke dingen hebt gehoord.

Ga je u vriendinnen geloven of hem??

U vriendinnen beweren dat hy haar wou & hy zei dat ze hem liet kiezen tussen jou of haar maar dat zei ze er niet by.

En u vriendje wilt jou & nu zegt u vriendin dat je hem moet dumpen?

Wie ga je geloven, hy beweert dat je hem niet vertrouwt - u vriendinnen beweren dat hy slecht is.

Wie?

26-11-2005, 13:20


Sorry, maar zo'n vent maakt geen kans bij mij!

Huppetee, weg ermee!

26-11-2005, 13:25
Waarom?

26-11-2005, 13:28

Citaat door Naughty:
Waarom?
Flirten met mijn vriendinnen? Nou, sorry maar hallo? Dat zegt toch genoeg. Hij doet het al als ik er bij ben, wat zal hij wel niet doen als ik er niet bij ben??

Als de mijne dat zou doen, ohh nou dan heb je de poppen aan het dansen hoor. En ik heb hem vaak genoeg gecheckt. Hij zou niet durfen!

26-11-2005, 13:29


Dat zegt toch ook veel over u vriendinnen?

26-11-2005, 13:31

Citaat door Naughty:
Dat zegt toch ook veel over u vriendinnen?
Met me vriendinnen ga ik geen relatie aan, als ik met hem aanga.

En ook al zouden ze gaan flirten, hij moet daar niet op in gaan. Klaar!

26-11-2005, 13:33

Citaat door Naughty:
Stel je voor je kent al een tydje iemand maar je hoort veel rare dingen over hem.

Meer dingen wat hy deed in het verleden zoals flirten met je vriendinnen enzo

Hy beweert dat da in het verleden is gebeurd & nu niet meer doet maar wat als je onlangs zulke dingen hebt gehoord.

Ga je u vriendinnen geloven of hem??

U vriendinnen beweren dat hy haar wou & hy zei dat ze hem liet kiezen tussen jou of haar maar dat zei ze er niet by.

En u vriendje wilt jou & nu zegt u vriendin dat je hem moet dumpen?

Wie ga je geloven, hy beweert dat je hem niet vertrouwt - u vriendinnen beweren dat hy slecht is.

Wie?
Wie, waarom, en hoe. Er is één middel dat help GEDULD. want Laat de koeien maar loeien en de ( rot ) vliegjes maar bijten

26-11-2005, 13:33
Maar je was er niet by & stel dat ze liegen?

26-11-2005, 13:34
Dus wat jij nu zegt is gewoon hou u vriendinnen & hou u vriendje & alles komt wel uit?


Citaat door gabriel1890:
Wie, waarom, en hoe. Er is één middel dat help GEDULD. want Laat de koeien maar loeien en de ( rot ) vliegjes maar bijten

26-11-2005, 13:44

Citaat door Naughty:
Maar je was er niet by & stel dat ze liegen?
Je moet het natuurlijk wel met je eigen ogen gezien hebben.

26-11-2005, 13:49
Ow ja juist ok dan

26-11-2005, 13:51

Citaat door Naughty:
Stel je voor je kent al een tydje iemand maar je hoort veel rare dingen over hem.

Meer dingen wat hy deed in het verleden zoals flirten met je vriendinnen enzo

Hy beweert dat da in het verleden is gebeurd & nu niet meer doet maar wat als je onlangs zulke dingen hebt gehoord.

Ga je u vriendinnen geloven of hem??

U vriendinnen beweren dat hy haar wou & hy zei dat ze hem liet kiezen tussen jou of haar maar dat zei ze er niet by.

En u vriendje wilt jou & nu zegt u vriendin dat je hem moet dumpen?

Wie ga je geloven, hy beweert dat je hem niet vertrouwt - u vriendinnen beweren dat hy slecht is.

Wie?




26-11-2005, 13:54



Citaat door Naughty:
Dus wat jij nu zegt is gewoon hou u vriendinnen & hou u vriendje & alles komt wel uit?
Laat je schip ( vol gedachtenis varren ). Want tijd leert. !

26-11-2005, 13:55
Juist!!!

Gy krygt een puntje van my voor u woorden.

Simpel & krachtig.


Citaat door gabriel1890:
Laat je schip ( vol gedachtenis varren ). Want tijd leert. !

26-11-2005, 14:06
Ik zou ze beide "dumpen"
Alleen maar hoofdpijn.

Pagina's : [1] 2