Bekijk volle/desktop versie : voor de meisjes die hoofddoek dragen...



Pagina's : [1] 2 3

26-11-2005, 12:28
salaam aleikom,

ik heb er over nagedacht en ik ben van plan om hoofddoek te dragen insha'allah. maar als ik zo zie naar andere meisjes met hoofddoek zie ik egt veel manieren van hoofddoeken. de ene ouderwets en de andere moderne. en ik zeg eerlijk ik heb geen verstand van hoe je dat precies moet aanbrengen alleen van die simpele manier. kunnen jullie me meer vertellen over het manier van hoofddoek dragen en het liefst wil k ook met foto's erbij. en als je het site weet ben je egt harte van welkom. alvast bedankt!!!

26-11-2005, 12:33


In t begin kan je van alles proberen, en na afloop kan je zelf kiezen hoe het t lekkerst zit, en wat mooi bij je gezicht staat

26-11-2005, 12:37

Citaat door chomoloco:
In t begin kan je van alles proberen, en na afloop kan je zelf kiezen hoe het t lekkerst zit, en wat mooi bij je gezicht staat
soukran meid ik had het ook geprobeerd maar ja ik wil op een andere manier doen beetje modern met zo hoofddoek die van gekleurde strepen als je begrijp welke ik bedoel maar hoe kan dat precies aanbrengen? en waar kun je zulke hoofddoekjes halen??

26-11-2005, 12:43

Citaat door Rooie_Me:
soukran meid ik had het ook geprobeerd maar ja ik wil op een andere manier doen beetje modern met zo hoofddoek die van gekleurde strepen als je begrijp welke ik bedoel maar hoe kan dat precies aanbrengen? en waar kun je zulke hoofddoekjes halen??
Uuuh bedoel je zeg maar een paar kleurde sjaaaltjes boven elkaar, of 1 hoofddoek met verschillende kleuren ??

Ik denk dat je overal wel leuke sjaaltjes kan vinden, In utrecht bijv. op de Kanaaalstraat.

Ik zelf draag hm niet,

26-11-2005, 12:45



Citaat door Rooie_Me:
salaam aleikom,