Bekijk volle/desktop versie : praktisch



19-04-2003, 23:01
Welke vrouw kan me uitleggen hoe je een lekke band moet plakken?

20-04-2003, 00:08


nog nooit gedaan dus kan het je ook niet uitleggen

maar ik zie mijn vader altijd zijn band in een emmer water doen en dan op het gaatje iets plakken en dan klaar zoiets dan he maar weet niet zeker hahaha.

20-04-2003, 00:28
wat je moet is dus de binnenband uit de buiten band halen ...hoeft niet helemaal eruit te halen maar gewoon beetje bij beetje. En dat stuk dat je eruit hebt gehaald onder water dompelen en een beetje knijpen in de band ..en kijken of er luchtbelletjes uit komen. Zo ja dan ga je dat stukje van de band een beetje schuren en dan pak je plaksel en dat zwart spul dat je erover moet plakken ...en ga je plakken!

20-04-2003, 12:57

Citaat:
Origineel gepost door naisha
nog nooit gedaan dus kan het je ook niet uitleggen

maar ik zie mijn vader altijd zijn band in een emmer water doen en dan op het gaatje iets plakken en dan klaar zoiets dan he maar weet niet zeker hahaha.
Je laat alle kenmerken zien van onhandigheid.
Ik stel jou voor om wat meer te gaan werken aan jouw vaardigheid.
Doe je dat niet, dan zul je je leven lang de man voor elke handeling nodig hebben!

20-04-2003, 12:58


Nieuwe kopen

20-04-2003, 13:02

Citaat:
Origineel gepost door GangstaLovin
wat je moet is dus de binnenband uit de buiten band halen ...hoeft niet helemaal eruit te halen maar gewoon beetje bij beetje. En dat stuk dat je eruit hebt gehaald onder water dompelen en een beetje knijpen in de band ..en kijken of er luchtbelletjes uit komen. Zo ja dan ga je dat stukje van de band een beetje schuren en dan pak je plaksel en dat zwart spul dat je erover moet plakken ...en ga je plakken!
Dit is de enigste en juiste manier hoe je een band moet plakken.
Ik ben onder de indruk, je bent goed door de test gekomen.
Jij doet de vrouw een andere naam geven.

20-04-2003, 13:05

Citaat:
Origineel gepost door mulan
Nieuwe kopen
Ja, exact de manier van aanpak bij een vrouw.

20-04-2003, 13:10

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Ja, exact de manier van aanpak bij een vrouw.
Oh nou.................ik weet het nu weer..................weet je wat je moet doen....de binnenband uit de buiten band halen ...hoeft niet helemaal eruit te halen maar gewoon beetje bij beetje. En dat stuk dat je eruit hebt gehaald onder water dompelen en een beetje knijpen in de band ..en kijken of er luchtbelletjes uit komen. Zo ja dan ga je dat stukje van de band een beetje schuren en dan pak je plaksel en dat zwart spul dat je erover moet plakken ...en ga je plakken!


20-04-2003, 13:16

Citaat:
Origineel gepost door mulan
Oh nou.................ik weet het nu weer..................weet je wat je moet doen....de binnenband uit de buiten band halen ...hoeft niet helemaal eruit te halen maar gewoon beetje bij beetje. En dat stuk dat je eruit hebt gehaald onder water dompelen en een beetje knijpen in de band ..en kijken of er luchtbelletjes uit komen. Zo ja dan ga je dat stukje van de band een beetje schuren en dan pak je plaksel en dat zwart spul dat je erover moet plakken ...en ga je plakken!

Nee je weet het gewoon niet, jij hebt ons gewoon nodig jij kan niet zonder de man, de man is van levensbelang voor jou.

20-04-2003, 13:18

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Nee je weet het gewoon niet, jij hebt ons gewoon nodig jij kan niet zonder de man, de man is van levensbelang voor jou.
Ja ja ja ja ............ you are very important.

20-04-2003, 13:43

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Dit is de enigste en juiste manier hoe je een band moet plakken.
Ik ben onder de indruk, je bent goed door de test gekomen.
Jij doet de vrouw een andere naam geven.
Thanks ...ik kan ook heel goed met de boormachine overweg en met de schroevendraaier. Heb laatst nog mijn grote kast helemaal in mekaar gezet

If you need help just call my name ...

27-02-2011, 18:31
Hahhahahahahahaha , yeaah gestoorde , moet je niet hier zijn dude

27-02-2011, 18:42



Citaat door GangstaLovin:
wat je moet is dus de binnenband uit de buiten band halen ...hoeft niet helemaal eruit te halen maar gewoon beetje bij beetje. En dat stuk dat je eruit hebt gehaald onder water dompelen en een beetje knijpen in de band ..en kijken of er luchtbelletjes uit komen. Zo ja dan ga je dat stukje van de band een beetje schuren en dan pak je plaksel en dat zwart spul dat je erover moet plakken ...en ga je plakken!



Dit lukt mij nooit. Heb het 1 keer geprobeerd. Uit woede bracht ik het toch naar de fietsenmaker.

Dan maar 7 euro armer

27-02-2011, 18:45

Citaat door moslima_girl:
Dit lukt mij nooit. Heb het 1 keer geprobeerd. Uit woede bracht ik het toch naar de fietsenmaker.

Dan maar 7 euro armer


dat was een dure reparatie hahah

gelukkig kan ik het zelf doen , in Max 10 min