Bekijk volle/desktop versie : Dames stel jullie man , aanstaande zegt tegen jullie...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

25-11-2005, 23:55
[ als we getrouwd zijn ( of jullie zijn al getrouwd ) MAG je niet werken van mijn, ik werk en zrog voor ons. ]

[ Je MAG niet ALLEEN de DEUR uit zonder mijn, of 1 van me zusjes, jou fam, ookal is het maar voor ffjtes 5min naar de winkel te gaan MAG je niet ALLEEN JE MOET IEMAND MEE HEBBEN. ]


Zouden jullie dat goed keuren?

Zo ja waarom?
Zo nee waarom??

26-11-2005, 00:00


ja daggggggggggg sorry zo kan ik niet leven wat is dat voor leven . op donderen met die handel DUMPEN

26-11-2005, 00:09

Citaat door Droevige_Meid:
[ als we getrouwd zijn ( of jullie zijn al getrouwd ) MAG je niet werken van mijn, ik werk en zrog voor ons. ]

[ Je MAG niet ALLEEN de DEUR uit zonder mijn, of 1 van me zusjes, jou fam, ookal is het maar voor ffjtes 5min naar de winkel te gaan MAG je niet ALLEEN JE MOET IEMAND MEE HEBBEN. ]


Zouden jullie dat goed keuren?

Zo ja waarom?
Zo nee waarom??
Niet werken zou ik misschien nog wel kunnen overlevenn maarree overal waar ik gaa zijn zusje erbij hebben...nee dankje

beetje privacy mag wel hoor

Stel je voorr je hebt ooit dringendd melk ofzoo nodig moet je dan hele familie bellen voor die ene 5 minuten of als er iets ernstigs is gebeurt tjah dan kun je ook nie veel doen omdat je niet wegmag


suc6 meid

26-11-2005, 00:23
Werken geen probleem ben toch telui......mare niet alleen de deur uitmogen???? wrom niet??

26-11-2005, 00:23


dumpen die handel , geen hand vol maar een land vol.

wat ie nu al zegt, laat staan als je straks bij hem bent.

dat je niet mag werken is één ding, maar dat je niet eens alleen de straat op kan;

26-11-2005, 00:27
Inderdaad, niet werken kan misschien nog wel, als hij ons beide kan onderhouden en later ook nog de kids, maar als hij zegt niet alleen naar buiten alleen met zijn familie, nou sorry hoor, maar dat zou ik echt niet accepeteren!!!!!

Hij gaat toch ook overal heen, waar hij maar wilt, dus waarom zou ik het niet mogen? Je gaat heus niet doelloos rondjes maken, maar je gaat bijvoorbeeld alleen maar naar de winkel of naar je ouders........

26-11-2005, 00:33
Té jaloers.

Dit is voor mij dan teveel van het goede.

26-11-2005, 02:03
Niet werken kan ik goed mee leven. heel goed zelfs hahah ben toch lui
maar niet alleen de deur uit; gewk geworden ofso hahah
al helemaal te gek zijn zusjes of wat dan ook bellen dus als ik voor 5 minuten naar de winkel moet zijn zusje bellen??? netals of zijn zusje niks te doen heeft met haar leven
en plus als zijn zusje komt dan komt ze toch ook alleen over straat waarom zou zij wel mogen en ik niet????? lef!!!!!

26-11-2005, 02:26

Citaat door zine_tetouania:
Niet werken kan ik goed mee leven. heel goed zelfs hahah ben toch lui
maar niet alleen de deur uit; gewk geworden ofso hahah
al helemaal te gek zijn zusjes of wat dan ook bellen dus als ik voor 5 minuten naar de winkel moet zijn zusje bellen??? netals of zijn zusje niks te doen heeft met haar leven
en plus als zijn zusje komt dan komt ze toch ook alleen over straat waarom zou zij wel mogen en ik niet????? lef!!!!!
Voor 10 minuutjes dan ..

26-11-2005, 02:39

Citaat door Tetouaniiii:
Voor 10 minuutjes dan ..
oooow voor 10 minuten jah das weer een ander verhaal

26-11-2005, 02:57

Citaat door zine_tetouania:
oooow voor 10 minuten jah das weer een ander verhaal
Jaa ik wou net zeggen ! En vanaf een kwartier moeten minimaal 2 zussen mee

26-11-2005, 03:15
hey meneer titouaniii!!Jij bent egt kapot lekker!!!!maar da wist je al ofniej....noujah tog boussa voor joe.........

26-11-2005, 03:57


Salaam alikoum

Niet werken, kan ik mee leven ... (kan door gezonde jaloezie zijn of gewoon islam) Niet werken met mannen etc., ... Maar als hij met één inkomen voor jou en het gezin kan zorgen! Hey! Des te beter! (haha)

Maar overal met iemand heengaan, dan heb ik zoiets van 'vertrouw je me wel'? Ik weet niet, maar dan krijg ik wel zo'n gevoel.

Wa salaam alikoum

26-11-2005, 08:41
hij vertrouwt je dan niet anders zegt hij zoiets niet.
hij neemt jou broertjes toch ook niet overal mee.
je krijgt echt spijt.je bent gek als met hem trouwt.
MAAR het is wel eerlijk dat het nou zegt dan kun je nog een keuze maken of je dat wilt.

26-11-2005, 09:26

Citaat door Droevige_Meid:
[ als we getrouwd zijn ( of jullie zijn al getrouwd ) MAG je niet werken van mijn, ik werk en zrog voor ons. ]

[ Je MAG niet ALLEEN de DEUR uit zonder mijn, of 1 van me zusjes, jou fam, ookal is het maar voor ffjtes 5min naar de winkel te gaan MAG je niet ALLEEN JE MOET IEMAND MEE HEBBEN. ]


Zouden jullie dat goed keuren?

Zo ja waarom?
Zo nee waarom??
Met andere woorden mijn vrijheid wordt ontnomen door zo'n

Kom op geen denken aan!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7