Bekijk volle/desktop versie : Verschillende Manieren van Hoofddoek Dragen

zinatje
19-04-2003, 22:11

hoi, kan iemand me helpen met het vinden van verschillende stijlen van de hoofddoek.Dus ik bedoel er is vast wel meer verschillende manieren om je hooffdoek te dragen. En dat wil ik weten.
Kan iemand me helpen?.

xxxjes

zin_el_khatar
20-04-2003, 12:30
Kijk gewoon als je op straat loopt goed om je heen
kijk ook op t.v naar verschillende arabische programmas, en gebruik je eigen fantasie, ik weet zeker dat je er dan wel uitkomt.

Mocro-Angel
20-04-2003, 12:57
of doorzoek sites...
Met allah swt hulp kom je er wel
wahaleikom a salaam wr wb

Ouafa_O
24-04-2003, 08:26

Citaat:
Origineel gepost door $$Roukajah$$
Als je schotel heb(moet elk marokkaans gezin wel hebben)
moet je naar IQRA kijken,daar presenteert een vrouw(ben haar naam ff vergeten) ouahed programma,en daar laat ze ook zien hoe je je hoofddoek kan dragen(op een goede manier).
Naam van het programma ben ik ook ff vergten(heb volgens mij een black out) maar het komt in ieder geval wel een beetje laat!!!
niet alle gezinnen

Atlas_Gebergte
24-04-2003, 15:04
Sallaam Zuster, een goeie manier van een hoofddoek dragen in de islam is gewoon gesloten hijab over je borsten ook, dus helemaal bedekt. Die andere verschillende manieren van sjaaltjes en dergelijke zijn niet echt goed, maar gewoon hijab helemaal bedekt. Moge Allah je bijstaan zuster.

Wa Sallaam Alikoum

louahmed
24-04-2003, 22:40
perfecte lhijaab is inderdaad gesloten hijaab over je borsten je hals moet ook bedekt worden, je kleding zo wijd mogelijk, als je open schoenen draag, moet je sokken er bij dragen, deze dingen horen ook onder hijaab

miss_Halima89
25-04-2003, 19:43
juist ja , maar goed , als je hoofddoek draagt vind ik dat al heel goed!

xxxxxxxxx halima

moslimagirl
25-04-2003, 22:13

doe je het voor je geloof
of om meer te versieren

beslama

shafia
26-04-2003, 23:37

Citaat:
Origineel gepost door louahmed
perfecte lhijaab is inderdaad gesloten hijaab over je borsten je hals moet ook bedekt worden, je kleding zo wijd mogelijk, als je open schoenen draag, moet je sokken er bij dragen, deze dingen horen ook onder hijaab
is dat zo dat je sokken dan MOET dragen? ik dacht dat het niet hoeft er staat toch bedek tot je enkels.....

maar Allah oe Allem

walikom salaam
shafia

Dua
28-04-2003, 06:45
Enkel je handen en je gezicht mogen vrij zijn

Allahu alim

salaam aleikum Dua

shafia
28-04-2003, 22:22
ja Astafirullah voor mijn fout!! want ik heb gister gehoord dat je ook inderdaat je voeten moet bedekken nog maal sorry!

MueZli
28-04-2003, 22:31
Voorbeeld :

Eindje040
17-09-2014, 21:28
Goed dat je het een "hoofddoek" noemt
Sommige zeggen gewoon hijaab, a3oedoe billeh.