Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Te Dun Heluppp!!



25-11-2005, 15:20
IK ZOU GRAAG WILLEN AANKOMEN MAAR GAAT HEEL LANGZAAM WEET IEMAND MISSCHIEN GOEIE TIPS OM AAN TE KOMEN???? ALS VAST BEDANKT

25-11-2005, 15:46


Hihi, same problem here! Ik ben niet echt TE dun, maar voor mijzelf wil ik wel wat meer aankomen.. Bij mij gaat dat ook heel moeizaam. Ik val sneller af dan dat ik aankom. Vooral tijdens de Ramadan ben ik veel afgevallen. Alle tips zijn welkom. ( Wel de 'normale' die gewoon effect hebben )

25-11-2005, 18:33
Ik merk dat ik aankom als ik veel melkproducten drink. Melk, yoghurtdrink en natuurlijk pasta's (koolhydraten)! Als je dat een paar weken volhoudt kom je geheid aan. Ik schommel qua gewicht en ik merk dat ik aankom als ik zulke dingen eet. Ik zou niet meer snoepen, want dan kom je alleen aan waar je niet aan wil komen. Als je gezonde producten eet en aankomt dan kom je over de gehele linie aan.

Wat ook helpt by the way is laat eten...Want dan komt je lichaam er niet aan toe de reserves te verbranden. Waardoor je aankomt. Voor mensen die lijnen is dit een grote zonde, dus voor mensen die willen aankomen misschien juist een aanrader?
Succes.

25-11-2005, 19:26
als je ondergewicht hebt, kan je naar de dokter gaan voor speciale pillen

ik heb ondergewicht (weeg 4 kilo minder dan het minimale) en heb pillen gekregen die je eetlust opwekken en het ook toeneemt.
de dokter geeft het alleen aan je als je daadwerkelijk aan ondergewicht lijdt
ik slik het pas 3 dagen , maar meid..ik eet als een gek

26-11-2005, 00:11


Aah.. Dankjulliewel! Ik zal de tips van La Vita E Bella zeker opvolgen


Liefs D Rose

26-11-2005, 00:22
dank jullie wel voor de reacties
maare bij mij zit het niet echt als onder gewicht ik heb maatje 36 maar voor mij zelf wil ik graag aankomen omdat ik me daarbij gewoon beter voel
en dat van laat eten klopt helemaal
,wat ook helpt is tussen door snoepen of wat je ook maar zit liggen een hapje van neemt < meer reacties kom op mensen wie weet er nog meer van?????????!!!!!!

29-11-2005, 21:05
Meer bewegen, krijg je honger/trek van.

30-11-2005, 12:48
Veel in de avond eten! En goed ontbijten! Maar wel gezond he..

Bijv. bruin bruid met pindakaas en melk