Bekijk volle/desktop versie : niqaab!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

25-11-2005, 12:56
Assalam alaikoum warahmatoeAllah wabarakatoehoe.

Welke zuster heeft hier ook problemen met de niqaab. Ik wil dolgraag niqaab aandoen met de benodigde kledingvoorschriften, maar ik wordt helaas verhindert dit te doen. Mijn ouders zijn er fel op tegen, vooral mijn vader. Thuis wordt ik al voor extremist uitgemaakt , laat staan alsi k een niqaab aandoe en ook vinden ze mij te jong ( ik ben 20 jaar ). Zijn er meschien zusters met dezelfde problemen?

25-11-2005, 12:58


Jah meid ...Ik weet er alles van, ik moet thuis ook echt niet aankomen met niqaab...Ze vinden mij al een 'taliban' met mijn ghimaar...
Maar jah ghair insallah....

25-11-2005, 13:04
Ja zusters het is echt moeilijk, maar anders doe je het op als je niet thuis bent en voordat je het huis binnekomt lopen dan doe je hem af.

Er zijn geleeren die zeggen als jij vidn dat niqaab een verplichting is dan hoef je je ouders niet te gehoorzamen , maar als je denkt dat het moesta 'ab is dan wel.

Ghair inshAllah.

Moge Allah het voor ons en de rest vergemakkelijken

25-11-2005, 13:09

Citaat door oum7oudayfa:
Ja zusters het is echt moeilijk, maar anders doe je het op als je niet thuis bent en voordat je het huis binnekomt lopen dan doe je hem af.

Er zijn geleeren die zeggen als jij vidn dat niqaab een verplichting is dan hoef je je ouders niet te gehoorzamen , maar als je denkt dat het moesta 'ab is dan wel.

Ghair inshAllah.

Moge Allah het voor ons en de rest vergemakkelijken
Dat is idd ook een optie....

25-11-2005, 13:51


je moet er sterk voor in je schoenen staan, vooral in dit land der koefaar...heb et paar keer gedragen en voelde me echt buitegesloten alsof ik geen eens een mens was volgens die mensen...dan zeggen sommigen jaa nix van aantrekken maar daar kan je nix aan doen

25-11-2005, 14:11

Citaat door oum7oudayfa:
Ja zusters het is echt moeilijk, maar anders doe je het op als je niet thuis bent en voordat je het huis binnekomt lopen dan doe je hem af.

Er zijn geleeren die zeggen als jij vidn dat niqaab een verplichting is dan hoef je je ouders niet te gehoorzamen , maar als je denkt dat het moesta 'ab is dan wel.

Ghair inshAllah.

Moge Allah het voor ons en de rest vergemakkelijken
Ougtie, weet jij toevallig welke geleerden dit zijn?

25-11-2005, 14:14

Citaat door FesRose:
Ougtie, weet jij toevallig welke geleerden dit zijn?
salaam aleikoum domboooooooo ahaha ben je op school?

25-11-2005, 14:25
Ik had een heel verhaal getypt en heb ze prongelijk verweiderd...
ik kan wel janken...

25-11-2005, 14:43

Citaat door muwahid:
salaam aleikoum domboooooooo ahaha ben je op school?
alaikoum assalaam lonsdaleeeeeeer!! en nee ben jammer genoeg niet op school...
ik ben ziek man( keelpijn, hoofdpijn, allespijn)... als ik praat komt er wahed piep geluid uit... pfff voor schut gewoon...

maar gair incha Allah..
en zou jij niet met je gloednieuwe auto naar moskee gaan?????

25-11-2005, 14:43
ik heb em nog wel gelezen alhamdoulillah....

25-11-2005, 14:45

Citaat door FesRose:
alaikoum assalaam lonsdaleeeeeeer!! en nee ben jammer genoeg niet op school...
ik ben ziek man( keelpijn, hoofdpijn, allespijn)... als ik praat komt er wahed piep geluid uit... pfff voor schut gewoon...

maar gair incha Allah..
en zou jij niet met je gloednieuwe auto naar moskee gaan?????
jaaa doeiiii in deze noordpool echt niet hoor.

25-11-2005, 14:51

Citaat door muwahid:
jaaa doeiiii in deze noordpool echt niet hoor.
hahahahahaah bangerd!!!,... je hebt toch ruitenwissers of niet..

25-11-2005, 14:55


jaaa doeiii is beter gewoon thuis blijven met potentieel gevaar maar ik verveeel me best wel ahah ik zit , beetje computeren dan bidden en dan weer de hele mikmak opnieuw, en me man komt ook pas half 6 ofzo

en jijjj

25-11-2005, 14:59

Citaat door soennia_1985:
Assalam alaikoum warahmatoeAllah wabarakatoehoe.

Welke zuster heeft hier ook problemen met de niqaab. Ik wil dolgraag niqaab aandoen met de benodigde kledingvoorschriften, maar ik wordt helaas verhindert dit te doen. Mijn ouders zijn er fel op tegen, vooral mijn vader. Thuis wordt ik al voor extremist uitgemaakt , laat staan alsi k een niqaab aandoe en ook vinden ze mij te jong ( ik ben 20 jaar ). Zijn er meschien zusters met dezelfde problemen?
Maar wat voor zin heeft het in dit land, om niqaab te dragen?
Er zijn bepaalde instellingen en supermarkten waar je je niqaab af moet doen..
Dan heeft toch niet echt zin?

25-11-2005, 15:38

Citaat door miss_hijab:
Maar wat voor zin heeft het in dit land, om niqaab te dragen?
Er zijn bepaalde instellingen en supermarkten waar je je niqaab af moet doen..
Dan heeft toch niet echt zin?
Ik vindt zelf da thet een verplichting is, want de schoonheid van een vrouw zit ook in haar gezicht. Maar dat is mijn mening. Veel geleerden hebben hier verschillende meningen over.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15