Bekijk volle/desktop versie : wat vinden jullie von jongens die kijken naar andere meiden?



Pagina's : [1] 2 3

24-11-2005, 18:22
maar ze hebben al een serieuze relatie??? kan dat??
Of speel hij met jouw gedachtes??
Geeg me ff tips
thanx

24-11-2005, 18:58


Niet leuk. Als hij een meisje heeft, waarom moet ie dan nog naar andere meiden kijken? Erg zielig hoor.........

24-11-2005, 19:20
ja sorry dat vind ik nou ook egt gwn zielig!!!!

24-11-2005, 19:24
nou zo iemand komt mn hand vragen, maar twijfel erg. Hij zegt elke keer dat ie het niet meer zal doen en toch gebeurt het elke keer weer........Ben het zatt!!!

24-11-2005, 19:45


Als hij dat nú nog blijft doen, dan zal zo'n flierefluiter niet zo snel veranderen..

24-11-2005, 19:59
het is meer dat als wijven naar em kijken dat ie gewoon terug kijkt echt een mongool gewoon ............ongelooflijk!!

24-11-2005, 21:01
doe ff normaal man, wil je zegge dat jij nooit naar andere jongens kijkt,sorry hoor maar laat m kijken trek je er niets van aan......

24-11-2005, 21:18
iik zou het gewoon negeren klaar of hij kan opdonderen je kan heus wel wat beters krijgen !!! Er zijn mannen zatt iin deze wereld !!

24-11-2005, 21:19
Off jje mOet hem laten kiezen ick of de andere meiisjjes?? mOet jem maar laten kiezen zou ik zelf ook doen als ik iin zo"n situatie zou zitten........

25-11-2005, 02:43
[SIZE="4"]meis ik weet dat het erg is en dat hij het doet ...maar hij doet er niet sneaky over ofzo...jij bent er gewoon bij...en zeg desnoods als jij zo naar die meiden kijkt .......tja dan laat je me geen keus dan kijk ik ook naar jongens ................en praat gewoon goed met hem en zeg dat je het maar niets vind dat je zo naar die meiden kijkt....leg uit hoe meiden zullen denken als ze JE vriendje zien kijken naar andere meiden.....wat ze wel niet zullen denken..........wees gewoon eerlijkk / veeeel suc6SIZE]

25-11-2005, 09:20
dat zijn echte jongetjes hebben ze een relatie en zitten ze nog andere meisjes aan te gapen echt zwaar zielig en hopeloos.

25-11-2005, 12:15
Ja ik weet het niet.....en trouwens hij doet er wel stiekem over als ik met em loop en hij kijkt....en ik kijk em dan aan dan doet ie net alsof hij niets heeft gedaan....en onkent alles zehma.....maar hij kijkt altijd met zo een grijns op an gezicht .....zo stiekem.......ieww!!

En doukalia wil jij beweren dat mannen niet kijken ofzo.........

25-11-2005, 12:22


dames, laat ze kijken joh, als ze echt eerlijk en oprecht zijn tegen over hun wederhelft dan hadden ze het lef niet eens om naar andere dames te kijken. Maar goed laat ze kijken jij moet ze gewoon negeren. Zulke types zijn gewoon stink lucht, knijp je neus dicht en loop snel door!

25-11-2005, 20:09

Citaat door lolita_lady:
Ja ik weet het niet.....en trouwens hij doet er wel stiekem over als ik met em loop en hij kijkt....en ik kijk em dan aan dan doet ie net alsof hij niets heeft gedaan....en onkent alles zehma.....maar hij kijkt altijd met zo een grijns op an gezicht .....zo stiekem.......ieww!!

En doukalia wil jij beweren dat mannen niet kijken ofzo.........
Als je goed leest dan zie je dat er in staat dat ik dat niet vind kunnen. Ik heb het vaak meegemaakt maar goed !

26-11-2005, 10:16
mannen kijken gewoon graag naar vrouwen, je moet daar niet te veel achter zoeken. Zolang het normaal kijken is vind ik dat er niks aan de hand is.Maar hij moet niet gaan flirten of een meisje lang aankijken.Je moet ook vertrouwen hebben meestal is het onschuldig

Pagina's : [1] 2 3