Bekijk volle/desktop versie : Weetje wat een afknapper is bij een Man....



Pagina's : [1] 2 3

24-11-2005, 09:43
NAGELS!!!!!! ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllll!!!!

Als ik een man/jongen zie lopen met lange nagels Tfoe! En dan nog viezigheid er in(Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll)

24-11-2005, 09:46



Citaat door MocroQueen2:
NAGELS!!!!!! ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllll!!!!

Als ik een man/jongen zie lopen met lange nagels Tfoe! En dan nog viezigheid er in(Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll)
Lange vettige haren zijn ook ranzig, vind ik.
Af en toe lijkt het wel alsof ze hun haar in de pot gel hebben gedaan, in plaats van gel in het haar.

24-11-2005, 09:47

Citaat door MocroQueen2:
NAGELS!!!!!! ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllll!!!!

Als ik een man/jongen zie lopen met lange nagels Tfoe! En dan nog viezigheid er in(Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wallah je hebt gelijk!

Walgelijk man. Shit, om spontaan kotsneigingen van te krijgen. Bij vrouwen trouwens ook daar niet van. Hallo, ik zeg altijd je handen zijn je visitekaartje verzorg ze verdomme. Mooi kort gevijlde nagels met een verzorgd parelmoerkleurige laagje erop is ronduit prachtig en oogt verzorgd.

24-11-2005, 09:48

Citaat door RisLaine:
Lange vettige haren zijn ook ranzig, vind ik.
Af en toe lijkt het wel alsof ze hun haar in de pot gel hebben gedaan, in plaats van gel in het haar.
Idd! Net of ze een hele pot gel in hun haar hebben gesmeerd . Maar, wat voor kapsel vind jij bij een jongen passen/leuk?

24-11-2005, 09:51



Citaat door cheima:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wallah je hebt gelijk!

Walgelijk man. Shit, om spontaan kotsneigingen van te krijgen. Bij vrouwen trouwens ook daar niet van. Hallo, ik zeg altijd je handen zijn je visitekaartje verzorg ze verdomme. Mooi kort gevijlde nagels met een verzorgd parelmoerkleurige laagje erop is ronduit prachtig en oogt verzorgd.
Hahahahahahahahahahaha Op mijn werk was er een xxxxxxxxxe met lange nagels en viezigheid Tfoeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Ik had echt kotsneigingen. Eje3ouk

24-11-2005, 09:52

Citaat door MocroQueen2:
Idd! Net of ze een hele pot gel in hun haar hebben gesmeerd . Maar, wat voor kapsel vind jij bij een jongen passen/leuk?
Ik heb niet echt een bepaalde voorkeur.
Maar over het algemeen vind ik 'plat haar' het meest praktisch; niet dat opgeschoren gedoe, stekeltjes of krulletjes.
Maar goed, dat ligt natuurlijk aan de jongen zelf.
Bij elk staat iets anders.

24-11-2005, 09:54

Citaat door MocroQueen2:
Hahahahahahahahahahaha Op mijn werk was er een xxxxxxxxxe met lange nagels en viezigheid Tfoeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Ik had echt kotsneigingen. Eje3ouk
Weet je wat ik ook haat? Die kalkvlekken op nagels, je weet wel die witte vlekjes wat betekent dat hij/zij een kalktekort heeft. Yigg téfú.

24-11-2005, 09:57

Citaat door cheima:
Weet je wat ik ook haat? Die kalkvlekken op nagels, je weet wel die witte vlekjes wat betekent dat hij/zij een kalktekort heeft. Yigg téfú.
Nu we het toch over misselijkmakende aspecten hebben; een overvloed aan borsthaar en dat reikt tot in de hals. Ook niet bepaald smakelijk.

24-11-2005, 09:57

Citaat door cheima:
Weet je wat ik ook haat? Die kalkvlekken op nagels, je weet wel die witte vlekjes wat betekent dat hij/zij een kalktekort heeft. Yigg téfú.
Noujaaaaaa Dat is hartstikke mooi, Bjoetifoel Kalktekort hahahahahhahahahahahahha dat wist ik niet

24-11-2005, 09:59

Citaat door RisLaine:
Nu we het toch over misselijkmakende aspecten hebben; een overvloed aan borsthaar en dat reikt tot in de hals. Ook niet bepaald smakelijk.
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eellllll!!!!! AFSCHUWLIJK EN WALGELIJK!!! Tfoe!!! Ranzig!!

24-11-2005, 10:00

Citaat door RisLaine:
Ik heb niet echt een bepaalde voorkeur.
Maar over het algemeen vind ik 'plat haar' het meest praktisch; niet dat opgeschoren gedoe, stekeltjes of krulletjes.
Maar goed, dat ligt natuurlijk aan de jongen zelf.
Bij elk staat iets anders.
Ja, klopt.

24-11-2005, 10:03
Het meest ranzige vindt ik smerige dames hier die zich zo ijdel voordoen en zitten te kankeren op anderen. Ze3ma zij zijn "verzorgt" met hun mooi gevijlde en en nagelgelakte nagels.....Ik vindt dat juist ranzig; nagelllak is voor slettebakken. ik vraag me af of die dames echt 5 keer per dag nagelllak opsmeren?

24-11-2005, 10:07



Citaat door Ahmitchar:
Het meest ranzige vindt ik smerige dames hier die zich zo ijdel voordoen en zitten te kankeren op anderen. Ze3ma zij zijn "verzorgt" met hun mooi gevijlde en en nagelgelakte nagels.....Ik vindt dat juist ranzig; nagelllak is voor slettebakken. ik vraag me af of die dames echt 5 keer per dag nagelllak opsmeren?
Hoe kom je er dan ook bij, dat iederéén 5 maal per dag bidt?

24-11-2005, 10:07

Citaat door Ahmitchar:
Het meest ranzige vindt ik smerige dames hier die zich zo ijdel voordoen en zitten te kankeren op anderen. Ze3ma zij zijn "verzorgt" met hun mooi gevijlde en en nagelgelakte nagels.....Ik vindt dat juist ranzig; nagelllak is voor slettebakken. ik vraag me af of die dames echt 5 keer per dag nagelllak opsmeren?
Joch, het is gewoon de waarheid. Als jij een meisje ziet met een snor...Dat is dan toch ook een afknapper?? Zo zijn er ook uiterlijke aspecten bij een man dat een afknapper is.

Geloof je het zelf 5X per dag nagelak aanbrengen??

24-11-2005, 10:08

Citaat door RisLaine:
Hoe kom je er dan ook bij, dat iederéén 5 maal per dag bidt?
Dat is precies wat ik bedoel.

Pagina's : [1] 2 3