Bekijk volle/desktop versie : Islamitisch internaat of school in nederland?????



Pagina's : [1] 2 3

23-11-2005, 22:04
Salaam 3alaykoum,

Weet iemand of er islamitische internaten of scholen zijn in Nederland??? Mijn neefje is 14 en begint de slechte weg op te gaan Allah y 7fed voor het te laat is wil zijn moeder hem naar een islamitische school of internaat sturen maar hier in belgie zijn er geen.

Jazaak Allahou ghairan

23-11-2005, 22:06


Hier in Nl heb je ze wel maar dan voornamelijk van en voor turken.....Kan zijn dat er ook marokkaanse zijn, ik zelf heb er nooit eerder van gehoord...

23-11-2005, 22:08
Een goeien kennis had ook het zelfde probleem met zijn zoon die had zijn zoontje toen naar marokko gestuurd naar een internaat.....

23-11-2005, 22:09
Ik weet een hele goede islamitische internaat/leerschool voor jongere!! Ik pm je even ok,

23-11-2005, 22:09


En danheb ik het natuurlijk over de internaten he...islamitische scholen zijn er zat elhmdlh

23-11-2005, 22:16
Heb wel een topic gevonden via google.. miss heb je er wat aan insha allah.
Veel succes

http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-392216.html

23-11-2005, 22:17
http://www.alislah.nl/Welkomfr-1.htm

23-11-2005, 22:42
Jazaak Allahou ghairan

Heeft iemand familie in die internaat?

23-11-2005, 22:49

Citaat door Asiaake:
Jazaak Allahou ghairan

Heeft iemand familie in die internaat?
heb je mijn pm gehad?

23-11-2005, 23:09
tot begin dit jaar was er een lma3had voor broeders hier in Den Haag.. Hier kwamen veel broeders vooral in t weekend om kennis op te doen en /of qoraan te leren.. ook was er de mogelijkheid voor broeders om er de hele week door te brengen.. Mijn broertjes hebben hier ook op gezeten en 1 ervan (20jr mashallah) heeft dit jaar de Qoraan uitgeleerd..

De ma3had is nu verhuisd en zit in Lochem.. zie de link van miss_soraya21..

tis nu veel groter en ook echt georganiseerd.. Mashallah indien de mogelijkheid er is om je kind er heen te sturen.. voor ons is t helaas te ver aangezien mn broertjes ook nog op school zitten

ook zal er binnenkort ook voor de zusters de mogelijkheid er zijn om zich aan te melden Inshallah..heb ik begrepen..

wasalaam aleikoum
oem zenjabiel..

(hih ik heb net mn man ontdekt op een vn die fotos )

24-11-2005, 12:52

Citaat door f_mouslima2:
tot begin dit jaar was er een lma3had voor broeders hier in Den Haag.. Hier kwamen veel broeders vooral in t weekend om kennis op te doen en /of qoraan te leren.. ook was er de mogelijkheid voor broeders om er de hele week door te brengen.. Mijn broertjes hebben hier ook op gezeten en 1 ervan (20jr mashallah) heeft dit jaar de Qoraan uitgeleerd..

De ma3had is nu verhuisd en zit in Lochem.. zie de link van miss_soraya21..

tis nu veel groter en ook echt georganiseerd.. Mashallah indien de mogelijkheid er is om je kind er heen te sturen.. voor ons is t helaas te ver aangezien mn broertjes ook nog op school zitten

ook zal er binnenkort ook voor de zusters de mogelijkheid er zijn om zich aan te melden Inshallah..heb ik begrepen..

wasalaam aleikoum
oem zenjabiel..

(hih ik heb net mn man ontdekt op een vn die fotos )
zeker die ene met die lange baard

24-11-2005, 13:14

Citaat door Safah83:
zeker die ene met die lange baard
neej die ernaast.. links van die ene met die baard





24-11-2005, 13:18



Citaat door f_mouslima2:
neej die ernaast.. links van die ene met die baard




aha, dan weet ik het....leuke man heb je

02-10-2007, 20:35
heey ik ben mohamed 14jaar en wil graag naar een internaat om wat te leren maaar me pa weet niet waar een internaat ligt hij denkt ergens in den haag maar wie kan me helpen en zeggen waar het precies ligt


alvast bedankt

19-06-2008, 20:29
Asalamoe alaykom warahmatiu allahi wabaraklatuh, ik ben ook op zoek naar een islamitische school-internaat in nederland voor mijn broerdje hij is 14 jaar. want hier in Belgie hebben wij dat jammer genoeg niet, maar ghayr insha allah. kan iemand mij helpen aub het is voor volgend jaar insha allah.
baraka allahoe fiekum

ma3a asalama

Pagina's : [1] 2 3