Bekijk volle/desktop versie : toppers opslaan op cd



23-11-2005, 14:33
wie kan mij uitleggen hoe ik de toppers moet op slaap op word en cd moet ik dat per gerecht gaan kopieeren of kan ik ook alles in 1 keer kopieeren en op slaan?????????
wie heeft hier verstand van

groetjes kookgek

24-11-2005, 11:38


niemand die me verder kan helpen??????????????????

24-11-2005, 13:56
Ik zelf doe het per gerecht, want alles vind ik niet nodig op te slaan alleen recpeten die me aanspreken . Je opent een document en dan ga je knippen en plakken.

24-11-2005, 15:07
bedankt voor je reactie

kus kookgek

24-11-2005, 23:27


Ik doe het ook per recept en heb aparte documenten. Gewone recepetn (iets van 10 documenten met ieder 50 pagina's), snacks (1 document met 65 pagina's) en koekjes (14 documenten met ieder 80 pagina's). Ik heb er dus echt superveel en alles ook uitgeprint. Je moet het gewoon in word doen denk ik, is wel het makkelijkst

25-11-2005, 16:17

Citaat door ellouisa:
Ik doe het ook per recept en heb aparte documenten. Gewone recepetn (iets van 10 documenten met ieder 50 pagina's), snacks (1 document met 65 pagina's) en koekjes (14 documenten met ieder 80 pagina's). Ik heb er dus echt superveel en alles ook uitgeprint. Je moet het gewoon in word doen denk ik, is wel het makkelijkst
shit man had het van het begin bij moeten houden nou duurt het lang voor dat ik alles heb maar ga het toch doen hahahahhaha bedankt voor je reactie.

groetjes kookgek

25-11-2005, 16:19

Citaat door zahouania00:
shit man had het van het begin bij moeten houden nou duurt het lang voor dat ik alles heb maar ga het toch doen hahahahhaha bedankt voor je reactie.

groetjes kookgek
sorry me zusje was online wist ik niet hahahahhah

29-11-2005, 04:01
ik heb een tip voor degene die tussen al die recepten- oerwoud dat ene receptje wilt vinden...

je opent gewoon word en daarna het bestand en toets in CTRL+F daarna opent een kleine schermpje, je vult het woord in en dan komt het te voorschijn... scheelt vele scrollen!!