Bekijk volle/desktop versie : Wat me vandaag is overkomen....



22-11-2005, 22:11
echt ik lig al helemaal kapot in bed ,waarom? lees verder....

Vandaag mocht ik voor de eerste keer echt beginnen bij unicef als vrijwilliger wat zou betekenen dat wij op een basisschool wat over unicef zouden zeggen....ik helemaal blij...was ik de tijd vanmiddag uit het oog verloren dus ik haasten naar amsterdam oost.....zie ik alleen maar marokkanen om me heen....( ik dacht nog m.nl is niet genoeg, moet ik ze in het echt ook tegenkomen ) wat een schattige kinderen zeg, van die donderstenen...zoo lief, ik ga later inshallah een elftal nemen ( ik ben er helemaal uit )

in ieder geval ik was pas om 5 uur klaar en ik haasten naar mijn franse les die om kwart over 5 begint.....bus komt pas om half 6 omdat de brug open stond...zat ik eindelijk in de bus moest ik overstappen op de tram....daar stapte ik uit en wachtte 15 min op de volgende tram die me bij het juiste station zou brengen...geen tram...ik dacht ik ga lopen.....lopen is niet erg maar als je absoluut geen gevoel voor richting hebt is dat gevaarlijk....ik dus een half uur gelopen tot haarlemmermeerstation.... wijst iemand mij de verkeerde bus aan kom ik terecht bij Zuid wtc....ik weer 15 minuten wachten op de tram GEEEEEN tram....ik dus bus nemen.....stap ik uit, ik heb geeeeeeeeeeeeen idee waar ik ben..dus weer een half uur lopen zie ik een tram...ik dacht ik stap er maar in....kom ik terecht bij centraal...en daar kan ik dan Eindelijk de tram nemen naar mijn Franse les...ik kom om 8 uur aan is men les afgelopen

dus over een reis van 30 minuten heb ik 3 uur gedaan....en dat mensen zonder een cent op zak....dus ik kan ook niet effe wat drinken of eten halen...

oke nu wil ik knuffels

22-11-2005, 22:16


nyshaaaaaaaaaa hahahahahamiskinaa
Pfff ik was hem allang gepeerd naar huis wajoooo

Knuffeltje van mij

22-11-2005, 22:17
aaaaaaaaaaaaaaaaaa wat ben jij een doorzetter ik was allang naar huis gegaan en had me schoenen uit getrapt en een grote mok thee gezet en ff bijkomen op de bank

22-11-2005, 22:23
ik dacht nou als ik er om 7 uur ben is ook goed....maar dat werd steeds later....en het was zoooo koud...men vriendin doet ook frans...dus heb ik haar toen maar opgehaald en zijn we samen naar huis gegaan, ben ik meteen in slapa gevallen bij haar thuis een half uurtje

heeft er iemand kids in oost op school?

22-11-2005, 22:27



Citaat door Nysha:
ik dacht nou als ik er om 7 uur ben is ook goed....maar dat werd steeds later....en het was zoooo koud...men vriendin doet ook frans...dus heb ik haar toen maar opgehaald en zijn we samen naar huis gegaan, ben ik meteen in slapa gevallen bij haar thuis een half uurtje

heeft er iemand kids in oost op school?
hahaha he meid op welke school moest je dan zijn je moest in oost zijn maar wat deed je dan helemaal in zuid wtc ? haha

22-11-2005, 22:27
Nou Nou nounou Nysha een dikke dikke dikke knuffel

22-11-2005, 22:37
hahaahha wat dacht je dat heb weer hahahaha
maar ja je bent wel op je eind bestemming gekomen uit eindelijk

23-11-2005, 00:00

Citaat door TemsoenT:
hahaha he meid op welke school moest je dan zijn je moest in oost zijn maar wat deed je dan helemaal in zuid wtc ? haha
weet ik veel daar kwam men bus opeens langs.....

ik moest op de kral zijn...echt leuk was het daar

23-11-2005, 00:00

Citaat door TemsoenT:
hahaha he meid op welke school moest je dan zijn je moest in oost zijn maar wat deed je dan helemaal in zuid wtc ? haha
weet ik veel daar kwam men bus opeens langs.....

ik moest op de kral zijn...echt leuk was het daar