Bekijk volle/desktop versie : Prachtig verhaal!!! moet je lezen



Pagina's : [1] 2 3

22-11-2005, 16:50

Citaat door 654321:
hallo iedereen,

Ik denk dat dit verhaal al eens een keer op m.nl stond maar ik weet het niet zeker. Het is een prachting verhaal naar mijn mening en ik vind dat iedereen em moet lezen daarom plaats ik em ook voor jullie. Nou veel leesplezier allemaal.

Ik nam plaats in het getuigenbankje en keek de verdachten aan: hoewel ik nooit iemand heb gehaat, kwam er een onbeschrijfbare haat naar boven wanneer ik deze mensen aankeek. Ik wist dat ik in 2 jaar tijd veel was veranderd, ik was kouder geworden.
Mevrouw Galeb, kunt u ons vertellen wat uw relatie is of was met de verdachten?
Ik gaf geen antwoord, hoewel ik er op was voorbereid. Langzaam dwaalden mijn gedachten af naar vroeger, naar herinneringen die soms mooi maar ook pijnlijk waren:
Ik was 18 jaar en had een perfect leven: ik had hele aardige en begripvolle ouders, ik had 1 zusje op wie ik dol was en ik volgde met succes het examenjaar van het gymnasium. Ik wist toen al wat ik met mijn leven wilde doen. Ik zou na mijn examenjaar genetische biologie gaan studeren in Leiden en iedereen moedigde me aan. Jongens interesseerden me niet echt, niet dat ik geen aandacht van ze kreeg want ik was een leuk meisje om te zien: ik had donkerblond steil haar en grote groene ogen, die ik van mijn moeder had. Omdat er weinig Marokkanen zijn met groene ogen zagen velen mij niet aan voor een Marokkaan. Mijn vriendin was morgen jarig en ik had niets nieuws om aan te trekken. Dus ik ging naar de stad om een jurkje te kopen en op de lijnbaan zag ik toevallig dat mijn favoriete mexxwinkel een aantal leuke kleren in de etalage had. Ik ging de winkel binnen en mij oog viel gelijk op een mooie nette jurkje. Woh, die moest ik even passen!
Nadat ik hem aan had ging ik de winkel om mezelf in de spiegel te bekijken:
Ongelofelijk, hij stond perfect! De winkelbediende zei dat hij me enig stond en dat ik hem moest nemen. Opeens kreeg ik het gevoel alsof ik bekeken werd. Toen ik me omdraaide, zag ik een Marokkaanse jongen naar me staren. Zo hij zag er mooi uit zeg: Lang, mooi figuur, nette kleren, donkerbruine ogen en mooi steil haar dat hij kort droeg. Opeens merkte ik dat ik ook aan het staren was en ik draaide me gelijk om. Snel liep ik naar de paskamers en trok ik me beige broek met mijn beige colbertjas aan. Toen ik de paskamers uitliep viel het me op dat de jongen druk in gesprek met de bedrijfsleider was. Er kwam een mooi Marokkaans meisje de winkel binnen en ging klef bij de jongen staan. Poeh, jammer dat zal zijn vriendin wel wezen. Samen vertrokken ze en ik wilde bij de kassa afrekenen, maar de bedrijfsleider vertelde me dat dat niet meer hoefde. Ik keek hem verbaasd aan, maar hij zei dat de jongeman die net in de winkel stond dat al voor me gedaan had. Bovendien kreeg ik een papiertje van hem in mijn handen gedrukt waarop stond:
De jurk stond je prachtig, daarom krijg je hem van mij.
Walid
Ik was stomverbaasd maar ik wist ook zeker dat ik deze jongeman zijn geld terug zou geven.

Moet ik een vervolgje derbij zetten of niet. Laat het me weten.
.

22-11-2005, 18:46


ga verder!!!!

24-11-2005, 14:37
Mooi hoor meid..

24-11-2005, 16:04


Wallah, ik heb gehuild!!!! Echt, ik heb gejankt!!!
Is dit echt gebeurd???
Als dat niet zo is, dan kan diegene HEEL erg goed schrijven ( )

25-11-2005, 15:06


wooooowww

geen woorden voor man!!
zo zieligg
deze schrijfer/ster kan zeker goed schrijven

maar is waaar gebeurd of niej???

kzou zeggen zet meer vervolgen erop!!!!!!!


thnxx meis!!!!!!!!

25-11-2005, 15:42
Het Verhaal is hier al geplaats door Gizzy Liefde die je leven aantast...Je kunt het terug zien op verhalen die af zijn??

25-11-2005, 15:51
gizzy heeft al haar verhalen gewist dus zet die verhaal hier verder maar op.

25-11-2005, 15:56
OoH Oke HoLLow
dat wist ik Niet?
Maar Goed Mohiem ik weet het....Duszz al haar verhalen zijn gewist Ik vondt dat ze het goed deed...Echt jammer Hoor

25-11-2005, 16:00
ze heeft het gewist omdat ze het moest. want misschien heeft ze een uitgever gevonden.

26-11-2005, 12:21
Mooi hoor meid..

26-11-2005, 12:58
Mooi verhaal
Ga gauw verder

26-11-2005, 16:42
wayoooooowww

zeker mooi meid je bent online ik zou zeggen plak die lading!!!!!!!!

26-11-2005, 16:47


Mooi hoor..

26-11-2005, 17:44
Mooi joh..

28-11-2005, 17:09
echt goed van je man!!!

kusjes....

Pagina's : [1] 2 3