Bekijk volle/desktop versie : En toen moest je het aan je moeder vertellen...



Pagina's : [1] 2 3

22-11-2005, 11:52
Ja...

Je was er eindelijk achter! Je hebt de man van je dromen gevonden en je wilt je leven met hem delen... Hij wordt het het! Al die tijd heb je er op gewacht! Tijd om dingen te gaan regelen...

Maar...


De eerste stap die je moest/ moet zetten is naar je moeder toe gaan om te vertellen dat je de ware voor jou hebt gevonden!
Ja, kleine meisjes worden ten slotte ook groot...

Hoe heb jij aan je moeder verteld dat je wilde gaan trouwen?
Of heb je het iemand anders laten doen?
Wat was je gevoel er bij?
Was je bang dat ze hem zouden afkeuren, of had je nog helemaal geen idee van hun oordeel over hem?

Meiden ik wil het even weten! Want ik vind het echt super eng om dat te moeten vertellen... Ondanks dat mijn moeder & vader vrij "modern"zijn! Het blijven ten slotte wel je ouders...


Tell ME!

22-11-2005, 11:53


ja meis ik zou het oook graag willen weten ik durf het echt niet wajouwww

22-11-2005, 11:58
Zijn vader ging mijn vader opzoeken in de moskee

22-11-2005, 11:59

Citaat door Milatju:
ja meis ik zou het oook graag willen weten ik durf het echt niet wajouwww

Ja ik ook! En me moeder zegt nu al steeds ja als je iemand hebt moet je het gewoon zeggen hoor ! We hebben een goede band... Maar dit durf ik echt niet te vertellen! Vooral het wat dichter bij komt ik vind het echt vet eng!

22-11-2005, 12:01



Citaat door Farah_18:
Zijn vader ging mijn vader opzoeken in de moskee
Mijn moeder heeft al laten weten dat zij het eerst wil weten... En dat ze door zijn moeder benaderd wil worden! En dat ze dan een afspraak maken, om elkaar te leren kennen....

22-11-2005, 12:04
Ik heb het niet uit mezelf verteld, mijn moeder vroeg erna. Ik was langer dan 2 uur in gesprek en ik zat de hele tijd keihard te lachen en zij liep langs mijn kamer.. en keek me een tijdje aan.. ik ging gewoon verder praten.. en zij liep toen weg. En toen zei ze die avond.. wie was dat? Datwas zeker een jongen he.. en ik zeg.. ik vertel je niets. Een paar dagen later hetzelfde verhaal.. toen zei mijn moeder vertel nou.. met wie zat je nou zo te lachen en te praten als een 7amka? Toen zei mijn moeder.. doe maar alsof ik je beste vriendin ben. Toen heb ik alles verteld, en toen zei ik.. hij wil om mijn hand komen vragen. En toen zei mijn moeder.. Nou dan kan hij even wachten.. je zus is net getrouwd..je weet ogen van mensen bla bla En dat kwam mooi uit want mijn mannetje was net afgestudeerd..6 maanden later belde zijn moeder mijn moeder op en de week erop kwamen ze om mijn hand vragen.. en toen had hij al een vaste baan enzo dus dat kwam goed uit!!

22-11-2005, 12:05
Ik vertel mijn moeder al als een jongen hallo tegen me zegt, laat staan als ik ga trouwen!

Groet,

NooR


22-11-2005, 12:08

Citaat door _NooR_:
Ik vertel mijn moeder al als een jongen hallo tegen me zegt, laat staan als ik ga trouwen!

Groet,

NooR

Ja dat vertel ik ook... Maar dan zit er niks achter van mijn kant... Maar dan moet ik gaan vertellen dat ik verliefd ben... en dat ik wil gaan trouwen.... Nooo..!!
Ze vraagt altijd of ik een vriend heb... Of ik al iemand heb gereserveerd...
Ze hoopt echt dat ik dat haar ga vertellen... Ze weet het wel al... maar ze wacht het moment af tot ik het zelf aan haar vertel... tot dat moment doet ze gewoon alsof ze van niets weet!

22-11-2005, 12:10

Citaat door _NooR_:
Ik vertel mijn moeder al als een jongen hallo tegen me zegt, laat staan als ik ga trouwen!

Groet,

NooR


22-11-2005, 12:13

Citaat door Farah_18:
Mijn moeder zegt altijd dat er niemand is het beter met me voor heeft dan zij zelf. Ze is mijn moeder en zoals het hoort, moet ik haar alles kunnen zeggen. Gelukkig heeft ze in mijn opvoeding veel aandacht besteed aan het bespreekbaar maken van allerlei onderwerpen. Dat neemt niet weg dat ik sommige dingen niet durf te zeggen hoor... Maar af en toe dringt ze echt aan en dan zwicht ik alsnog...

Groet,

NooR

22-11-2005, 12:15

Citaat door _NooR_:
Mijn moeder zegt altijd dat er niemand is het beter met me voor heeft dan zij zelf. Ze is mijn moeder en zoals het hoort, moet ik haar alles kunnen zeggen. Gelukkig heeft ze in mijn opvoeding veel aandacht besteed aan het bespreekbaar maken van allerlei onderwerpen. Dat neemt niet weg dat ik sommige dingen niet durf te zeggen hoor... Maar af en toe dringt ze echt aan en dan zwicht ik alsnog...

Groet,

NooR
Ik vertel haar alles precies zoals jij! Ze vraagt er iedere keer naar... En soms denk waarom zal ik haar niet vertellen... Maar ik wacht er toch liever mee... het is nu nog wat te vroeg...

22-11-2005, 12:21

Citaat door DiamondPrincess:

Ja ik ook! En me moeder zegt nu al steeds ja als je iemand hebt moet je het gewoon zeggen hoor ! We hebben een goede band... Maar dit durf ik echt niet te vertellen! Vooral het wat dichter bij komt ik vind het echt vet eng!
trust me. Ik ging bijna door de grond toen ikh et mn ma vertelde ik durfdet het niet maar mn zus zei dat ik het moest doen

dus heb het mn ma gezegd (ik trilde helemaal, was bang dat ze veel vragen zou stellen ) maar alhamdouliah. enige dat ze vroeg is vanwaar hij was en zei 'InshAllah'

22-11-2005, 12:24



Citaat door Mysticalia:
trust me. Ik ging bijna door de grond toen ikh et mn ma vertelde ik durfdet het niet maar mn zus zei dat ik het moest doen

dus heb het mn ma gezegd (ik trilde helemaal, was bang dat ze veel vragen zou stellen ) maar alhamdouliah. enige dat ze vroeg is vanwaar hij was en zei 'InshAllah'
Alhamdouliah! Nog een gezegd een huwelijk meid!

22-11-2005, 12:39
Ik vertelde heel veel aan mijn vader altijd en we praatten ook open over trouwen enzo, maar mijn vader is inmiddels Allahrahmoe overleden...

22-11-2005, 12:42

Citaat door TwinkleEye_19:
Ik vertelde heel veel aan mijn vader altijd en we praatten ook open over trouwen enzo, maar mijn vader is inmiddels Allahrahmoe overleden...


Ahh wat erg voor je meid!

Pagina's : [1] 2 3