Bekijk volle/desktop versie : Ze Kijken Me Aan



Pagina's : [1] 2

22-11-2005, 10:23
Ik loop over straat ze kijken me aan. Wat! Wat is er mensen wat heb ik fout gedaan.


Ik loop langs ze blijven maar staren. Kijk nu maken ze zelfs gebaren.
Stiekem lachen, sarcastisch en gemeen. "Ja hoor roepen ze daar heb je er weer één!"

In de supermarkt probeert de verkoopster zo duidelijk mogelijk te praten.
Dat ik waarschijnlijk de taal beter beheers dan zij heeft ze niet in de gaten.
Ha! Ha! Wat kijkt ze ineens raar, ze schrikt van mijn woorden.
Ja wat wil je het was foutloos Nederlands wat ze hoorde.

Mensen toch ik ben niet vreemd en ook niet raar, ik draag alleen bescherming echt waar.
En dat niet alleen ik wordt ook gezegend, keer op keer.
Ja voor elk moment dat ik hem draag wordt ik beloond door mijn Heer.

Echt ik ben heel normaal, we verschillen maar op één punt. Ik behoor tot de mens die in het ware gelooft,
in Hem die de oprechten het Paradijs belooft.

Ik loop verder, kijk die mevrouw ze kijkt me aan alsof ze me zielig vind.
Nee mevrouw ik ben gelukkig ik wordt zelfs door engeltjes omringt.
Ik ben veilig voor u en alles om me heen, Allah staat bij me zoals Hij is er geen.

Daar ben ik dan, weg van die mensen ze zijn niet pluis.
Zo nu kan mijn HOOFDDOEK af want ik ben thuis.

22-11-2005, 10:27


stel je niet aan en leef gewoon je leven.

22-11-2005, 10:30

Citaat door happy1:
stel je niet aan en leef gewoon je leven.
Dit is niet aan stellen meid ... ...en wie zegt dat ik dit heb geschreven..

het is van Zuster Chahrazad...en ze laat merken dat ze het niet erg vindt ..dus het is geen aanstellen

22-11-2005, 10:32

Citaat door Hijaab-O.V.T.S:
Dit is niet aan stellen meid ... ...en wie zegt dat ik dit heb geschreven..

het is van Zuster Chahrazad...en ze laat merken dat ze het niet erg vindt ..dus het is geen aanstellen
ze laat merken dat ze het niet erg vind?! ohh gelukkig kan ik ook weer lekker slapen

22-11-2005, 12:12


sommige mensen denken zo bekrompen, maar er zijn er genoeg die ondertussen heus wel weten dat je met hoofddoek ook normaal nederlands kan

22-11-2005, 12:15
Mascha alah meid!!!!

22-11-2005, 12:16


Leef en laat leven...

22-11-2005, 12:25
Mooi.

Men moet niets aan trekken van hoe andere over andere denken. Laat ze maar denken JIJ weet wel beter. Jij bent goed bezig. Jij doet geen verkeerde dingen En ja jij kent de Nederlandse taal goed. Laat ze maar zien wie je echt bent.

Draag wat je wil dragen, doe waar je zin in hebt. En vooral belangrijk weet wat goed is dan komt men er wel.

Groetjes van mij

22-11-2005, 15:39
Thnx Meiden

22-11-2005, 15:47
Zet de naam van de persoon die het geschreven heeft. Dat maakt het wat duidelijker hoe en wat.

Daarnaast het is maar net in welke woonplaats je woont. Genoeg vrouwen hier waar ik woon waar gewoon nederlands gesproken wordt. Een ze dragen een hoofddoek.

22-11-2005, 15:50

Citaat door thement_return:
Zet de naam van de persoon die het geschreven heeft. Dat maakt het wat duidelijker hoe en wat.

Daarnaast het is maar net in welke woonplaats je woont. Genoeg vrouwen hier waar ik woon waar gewoon nederlands gesproken wordt. Een ze dragen een hoofddoek.
Ja k had t vantevoren moeten doen maar ik heb t net getypt ..

en tja ..k ken veel zusters die egt nog beter nederlands spreken dan sommige nederlanders MashAllah

22-11-2005, 15:56

Citaat door happy1:
ze laat merken dat ze het niet erg vind?! ohh gelukkig kan ik ook weer lekker slapen
Lul niet zo viswijf. Dat jij geen hoofddoek draagt en alles doet wat Allah verboden heeft, is jouw probleem. Als je al moslim bent.

22-11-2005, 16:02


Macha-Allah,
wAllah een heel mooi gedicht
kreeg zelfs kippevel toen ik het las

groetjes

22-11-2005, 16:03
Moooi

22-11-2005, 16:03

Citaat door Hijaab-O.V.T.S:
Ja k had t vantevoren moeten doen maar ik heb t net getypt ..

en tja ..k ken veel zusters die egt nog beter nederlands spreken dan sommige nederlanders MashAllah
Geeft niet

Mascha Allah. Sommigen kunnen beter nederlands dan de nederlanders. Geen gebroken nederlands

Pagina's : [1] 2