Bekijk volle/desktop versie : bestaat het!!! contact verbreken zonder dat je de ander pijn doet!!!!



21-11-2005, 23:38
het moet je maar overkomen plotseling krijg je een smsje of telefoontje of zelfs een mail van een goede vriendin of vriend dat het beter is dat jullie contact hierbij moet laten!!!
je krijgt geen uitleg van waarom,hoe en wat!!!slechts de woorden sorry neem geen contact meer met me op!!!!
terwijl jij je 1000000vragen zit af te vragen waar het mis ging, is het wel jou fout of niet!!!!

mensen mijn vraag is hoe kan je in nou contact met een persoon verbreken zonder dat je hem/haar pijn doet. en dan heb ik het niet dat je elkaar pas een maand of 6 kent maar jaren lang...als je het mij vraagt dan bestaat er goede manier om afscheid van elkaar te nemen, of een goede manier om het contact te verbreken...

wat is jou ervaring op het gebied van het contact verbreken of afscheid nemen van iemand waar bij het moest. ..

21-11-2005, 23:46



Citaat door DramaLady:
het moet je maar overkomen plotseling krijg je een smsje of telefoontje of zelfs een mail van een goede vriendin of vriend dat het beter is dat jullie contact hierbij moet laten!!!
je krijgt geen uitleg van waarom,hoe en wat!!!slechts de woorden sorry neem geen contact meer met me op!!!!
terwijl jij je 1000000vragen zit af te vragen waar het mis ging, is het wel jou fout of niet!!!!

mensen mijn vraag is hoe kan je in nou contact met een persoon verbreken zonder dat je hem/haar pijn doet. en dan heb ik het niet dat je elkaar pas een maand of 6 kent maar jaren lang...als je het mij vraagt dan bestaat er goede manier om afscheid van elkaar te nemen, of een goede manier om het contact te verbreken...

wat is jou ervaring op het gebied van het contact verbreken of afscheid nemen van iemand waar bij het moest. ..
Het kan wel, als je de lijn verdooft dan voel je geen pijn

22-11-2005, 00:11
het moet verschrikkelijk zijn om de reden niet te weten. Maar zoals ze zeggen, tijd heelt de wonden, hoe pijnelijk het ook is

22-11-2005, 00:48
ik had goede vrienden die steeds minder contact met mij hadden tot het contact nul was....het verminderde in loop van tijd.

Een mail schrijven of met een sms de vriendschap verbreken komt hard aan, de vriendschap laten vervagen is beter...

22-11-2005, 00:54



Citaat door DramaLady:
het moet je maar overkomen plotseling krijg je een smsje of telefoontje of zelfs een mail van een goede vriendin of vriend dat het beter is dat jullie contact hierbij moet laten!!!
je krijgt geen uitleg van waarom,hoe en wat!!!slechts de woorden sorry neem geen contact meer met me op!!!!
terwijl jij je 1000000vragen zit af te vragen waar het mis ging, is het wel jou fout of niet!!!!

mensen mijn vraag is hoe kan je in nou contact met een persoon verbreken zonder dat je hem/haar pijn doet. en dan heb ik het niet dat je elkaar pas een maand of 6 kent maar jaren lang...als je het mij vraagt dan bestaat er goede manier om afscheid van elkaar te nemen, of een goede manier om het contact te verbreken...

wat is jou ervaring op het gebied van het contact verbreken of afscheid nemen van iemand waar bij het moest. ..
als je het in naam van allah verbreekt.

je verbreekt je contact met een jongen omdat jij volgens de regels van je geloof wil leven. als je dat doet dan is er begrip voor, sterker nog, bewondering. en dat geen pijn. althans, pijn is er altijd, het is menselijk, verdriet hoort er bij. het doet je een positieve pijn. je laat haar gaan, maar dan ben je trots op haar, vooral als je weet dat ze het echt diep in haar hart in de naam van allah heeft gedaan.

maar als je bv afscheid van Mohammed neemt, maar je blijft contact houden met Youssef en rachid en Otman en Yilmaz, tja, dat zal de jongen pijn doen, en hij zal met afkeergevoelens naar je kijken.

het ligt er gewoon aan waarom je afscheid neemt van degene.

ik ga slappie doen, dat is veel beter dan heel Marokko.nl

slaap lekker allen, en doe een mooi dou3a voor mij

22-11-2005, 01:12

Citaat door ingenieur:
ik had goede vrienden die steeds minder contact met mij hadden tot het contact nul was....het verminderde in loop van tijd.

Een mail schrijven of met een sms de vriendschap verbreken komt hard aan, de vriendschap laten vervagen is beter...
Je hebt ze niet nodig...

22-11-2005, 01:19

Citaat door Thimoes/Ahma:
Je hebt ze niet nodig...
ik heb jou al

we hebben elkaar toch?

22-11-2005, 01:24

Citaat door ingenieur:
ik heb jou al

we hebben elkaar toch?
Zeker weten...

22-11-2005, 01:50
Een mail schrijven of met een sms de vriendschap verbreken komt hard aan, de vriendschap laten vervagen is beter... [/QUOTE]


idd, maar na een tijd ga je er toch mee inzitten, zeker de dames, die zijn daar wat gevoeliger in dan de heren...

22-11-2005, 09:44
smsje

22-11-2005, 11:56

Citaat door ingenieur:
ik had goede vrienden die steeds minder contact met mij hadden tot het contact nul was....het verminderde in loop van tijd.

Een mail schrijven of met een sms de vriendschap verbreken komt hard aan, de vriendschap laten vervagen is beter...



laten vervagen is idd beter, maar toch ga je met een aantal vragen zit van "waarom, wat is de reden, etc....."

22-11-2005, 11:59
ik vind dit wel een erg lullige manier, ik vind dat je toch iemand moet zeggen waarom
daarna kan je vragen om geen contact meer op te nemen