Bekijk volle/desktop versie : Aardbeitje Kom Eens



21-11-2005, 17:55
iK HEB DIE WETHOUDER VOO RJE GEVONDEN (HET IS EEN VROUW)



Contact

--------------------------------------------------------------------------------

Stuur een e-mail naar de wethouder

Ons stadhuis ligt in het hart van de stad. Commissie- en raadsvergaderingen waar onderwerpen uit mijn portefeuille
worden besproken, kunt u volgen via de publieke tribune en via radio of televisie. Informatie over vergadertijden en agenda's kunt u lezen op http://www.utrecht.nl. Natuurlijk kunt u mij ook schrijven of spreken.
Schrijven
Wie wil schrijven kan dat doen naar het volgende postadres:

Postbus 16200
3500 CE Utrecht

Spreken
Wie mij wil spreken, kan een afspraak maken via mijn secretariaat:
telefoonnummer 030 - 286 10 81.
Bewoners van Overvecht die mij als wijkwethouder willen spreken kunnen een afspraak maken via het Wijkbureau Overvecht, telefoonnummer 030 - 286 39 30.

21-11-2005, 17:57


EN HIER HET ADRES VAN DE SP.
ZIJ KUNNEN JE VAST OOK WEL HELPEN (AL IS HET ALLEEN AL OM ADVIES TE GEVEN)

ZE KUNEN OOK BIJ RAADSVERGADERINGEN DE WETHOUDER AAN DE TAND VOELEN HOE HET KAN DAT ZE JOU OP STRAAT ZETTEN (HOOGZWANGER!!)


Postadres:
SP afdeling Utrecht
P/a Nieuwekade 249
3511RW Utrecht
Donaties:
Giro 4435308
SP afdeling Utrecht
Bernadottelaan 31, Utrecht
Ovv: Donatie
Bezoekadres:
SP afdeling Utrecht
Bernadottelaan 31
3527 GA Utrecht
Tel: 030 - 296 00 98
Fax: 030 - 296 75 95
E-mail: utrecht@sp.nl




--------------------------------------------------------------------------------
Routebeschrijving
Met de tram (6 min. + 5 min. lopen): neem vanaf Utrecht CS de tram richting Nieuwegein Zuid of IJsselstein en stap uit bij halte 5 mei-plein. Vanaf de halte neemt u de weg die rechts om het winkelcentrum leidt. Dit is de Bernadottelaan. Na ongeveer 400 meter komt u bij de Marshalllaan. Hier gaat u rechtdoor. Na ongeveer 100 meter ziet u aan uw rechterhand een snackbar op de hoek. Het afdelingskantoor zit in dit rijtje huizen op de andere hoek.

Met de bus (11 min. + 2 min. lopen): neem vanaf het busstation stadsvervoer bij Utrecht CS stadsbus 7 richting Kanaleneiland Zuid. Stap uit bij halte Marshalllaan. Ga de Bernadottelaan in (deze kruist hier de Marshalllaan). Na ongeveer 100 meter ziet u aan uw rechterhand een snackbar op de hoek. Het afdelingskantoor zit in dit rijtje huizen op de andere hoek.

21-11-2005, 17:59
EN HIER KAN JE EVENTUEEL DE MEDIA BIJ BETREKKEN:STADSBLAD UTRECHT

Waar kunt u ons vinden?
Stadsblad
Postbus 1202
3430 BE Nieuwegein
Telefoon: 030-6007575
Fax: 030-6007497
E-mail: redactie.sbu@whk.wegener

21-11-2005, 18:03
zo! dat noem ik nog eens iemand helpen!!!

21-11-2005, 18:05




Je bent een schat!!!!! Ik hou van je!!!!!

21-11-2005, 18:07
IK ZIE NET PAS DAT JE IN NIEUWEGEIN WOONT DIT ZIJN DE WETHOUDERS VAN NIEUWEGEIN;
Wethouder Carla Breuer
Persoonlijk
Nevenfuncties
Contact
Actueel
Archief actueel
Terug naar B&W
De wethouder kunt u persoonlijk bereiken om uw mening, idee of probleem te bespreken. Hiervoor bestaat een spreekuur. Een afspraak maakt u dan via het bestuurssecretariaat, telefoon: 030-607 19 11. Geef bij het maken van de afspraak aan over welk onderwerp u wilt spreken.
Bezoekadres
Gemeentehuis, Martinbaan 2

Postadres
Postbus 1, 3430 AA

Telefoon
030-607 15 15

Faxnummer
030-607 13 62

Email
drs. C.G.J. Breuer

21-11-2005, 18:09
sCHRIF EEN KLACHT!~ LAAT VAN JE HOREN!


Klagen staat vrij
De gemeente Nieuwegein probeert haar werk zo goed mogelijk te doen. Helaas is het niet te vermijden dat we daarbij ook wel eens fouten maken. Want niets menselijks is ons vreemd. En als dat gebeurt, kunt u daarover een klacht indienen. Mogelijk kunnen we door uw klacht de kwaliteit van ons werk verbeteren.

Bent u ontevreden over hoe een medewerker, een wethouder of de burgemeester van de gemeente Nieuwegein u te woord heeft gestaan? Of vindt u dat u te lang heeft moeten wachten op het antwoord op een brief? In dit soort gevallen kunt u een klacht indienen bij de gemeente. Om ervoor te zorgen dat uw klacht goed wordt afgehandeld, heeft de gemeente een aantal regels opgesteld. Het is de taak van de klachtencoördinator om ervoor te zorgen dat uw klacht correct wordt afgehandeld. Het adres van de klachtencoördinator vindt u verder in deze tekst.

Soorten klachten
De hieronder beschreven procedure van afhandeling van een klacht, is bedoeld voor klachten die te maken hebben met de vragen ´wat is behoorlijk?´ of ´wat is fatsoenlijk?´. Het gaat dan dus om dit soort klachten:

U bent onjuist behandeld of te woord gestaan.
U heeft veel te lang moeten wachten op een antwoord.
U bent op verkeerde wijze geïnformeerd of voorgelicht.
Er is onzorgvuldig omgesprongen met uw gegevens of mededelingen.
De gemeente neemt dus niet alle klachten in behandeling volgens de zojuist beschreven procedure:
Klachten over bijvoorbeeld losliggende stoeptegels, kapotte straatverlichting, stankoverlast en vuil op straat, kunt u van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur kwijt bij de gemeentelijke Servicelijn Stadsbeheer: 0800-023 02 58 (gratis).
Klachten over de politie kunt u bij de politie kwijt.
Ook over zaken waarnaar al een justitieel onderzoek loopt, of die al ‘onder de rechter’ zijn, kunt u bij de gemeente geen klacht indienen.
Dat geldt ook voor zaken waartegen u bezwaar en beroep kunt instellen.
U kunt geen klacht indienen over iets dat langer dan een jaar geleden heeft plaatsgevonden.
Als uw klacht volgens de gemeentelijke klachtenprocedure is behandeld, kunt u hem niet nog eens bij de gemeente indienen.

Over wie kunt u een klacht indienen?
U kunt alleen een klacht indienen over gedragingen van:
een ambtelijk medewerker van de gemeente (ook de brandweer valt hieronder);
een wethouder;
de burgemeester;
een gemeenteraadscommissie (als geheel)
de gemeenteraad (als geheel).
Klachten over individuele raadsleden (leden van een politieke fractie) vallen niet onder de gemeentelijke verantwoordelijkheid.

De klachtbehandeling
Als u uw klacht wilt laten behandelen via de in deze tekst vermelde procedure, zult u uw klacht schriftelijk moeten indienen. Desgewenst kan de gemeentelijke klachtencoördinator een mondelinge klacht voor u op papier zetten. U kunt een schriftelijke klacht sturen naar het college van burgemeester en wethouders, ter attentie van de klachtencoördinator. Vermeldt u dan duidelijk uw adresgegevens, de datum van het voorval waarop de klacht betrekking heeft en dat het een klacht betreft. Denk er verder aan uw brief te ondertekenen.

Vervolgens worden de volgende stappen genomen:
U krijgt binnen veertien dagen nadat de gemeente uw klacht heeft ontvangen, een ontvangstbevestiging.
De klachtencoördinator stuurt uw klacht door naar het hoofd van de afdeling waarop de klacht betrekking heeft (de klachtbehandelaar). Als deze persoon direct betrokken is geweest bij het incident waarop de klacht betrekking heeft, zal een hogere leidinggevende deze rol vervullen. Een klacht over de gemeentesecretaris, een wethouder, een gemeenteraadscommissie of de gemeenteraad, wordt behandeld door de burgemeester, een klacht over de burgemeester door de loco-burgemeester.
De klachtencoördinator nodigt de klager en degene over wiens gedraging wordt geklaagd uit voor een hoorzitting. Daarin kunnen beiden een toelichting geven.
De klachtencoördinator maakt een verslag van de hoorzitting. De klager en degene over wie de klacht gaat, kunnen het verslag inzien.
De klachtbehandelaar onderzoekt de klacht (mede op basis van de gehouden hoorzitting) en brengt een advies uit aan het college van burgemeester en wethouders.
Het college van B&W besluit of hij uw klacht terecht of onterecht vindt. Ook besluit het college over eventuele maatregelen die het gevolg kunnen zijn van uw klacht. Dit besluit ontvangt u schriftelijk, uiterlijk binnen zes weken nadat uw klacht bij de gemeente is binnengekomen. Deze termijn kan in bijzondere gevallen worden verlengd tot maximaal tien weken. Dit moet het college schriftelijk meedelen aan de klager en aan degene over wie de klacht gaat. Ook degene over wie de klacht gaat, krijgt schriftelijk bericht van het besluit van het college.
Mocht het zo zijn dat tussentijds naar ieders tevredenheid aan uw klacht tegemoet is gekomen, dan wordt de klachtenprocedure afgebroken en wordt er geen formeel collegebesluit genomen. Het college zal dan wel de klager schriftelijk bevestigen dat de klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

De Nationale Ombudsman
Als u niet tevreden bent met de reactie van de gemeente op uw klacht, kunt u uw klacht opnieuw indienen bij de Nationale Ombudsman. Let wel: dit kan alleen als het om zaken gaat die gebeurd zijn vanaf 1 januari 2000. Vanaf die datum heeft de gemeente Nieuwegein zich namelijk aangesloten bij de Nationale Ombudsman.

De Ombudsman neemt uw klacht overigens pas in behandeling als de klachtenprocedure bij de gemeente is afgerond.

Meer informatie
Als u na het lezen van deze tekst nog vragen heeft, of meer informatie wilt, kunt u contact opnemen met de klachtencoördinator van de gemeente, telefoon 030-607 14 62.
Hoe de gemeente uw klacht afhandelt, staat uitgebreider beschreven in de ´Richtlijn interne klachtbehandeling´ van de gemeente Nieuwegein.

Relevante adressen
Gemeente Nieuwegein
Martinbaan 2
Postbus 1, 3430 AA Nieuwegein
Telefoon 030-607 19 11

Klachtencoördinator gemeente Nieuwegein
Adres: zie hierboven
Telefoon 030–607 14 62

Servicelijn Stadsbeheer gemeente Nieuwegein
Telefoon 0800–023 02 58 (gratis)
Te bereiken op doordeweekse dagen van 08.30 – 17.00 uur.

Politie Regio Utrecht, District Lekstroom
Districtschef
Postbus 100
3430 AC Nieuwegein

Nationale Ombudsman Postbus 93122
2509 AC Den Haag
Telefoon 070–356 35 63

21-11-2005, 18:16
Sihamkleuter...Je bent een schat! Ik weet niet hoe ik je kan bedanken!