Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Goede Zonnebanken



Pagina's : [1] 2

21-11-2005, 16:43
hallo dames,


weet iemand een een plek in amstelveen of amsterdam waar je goede zonnebanken hebt....ik heb zaterdag een bruiloft en heb een beetje een kleurtje nodig
thnx

21-11-2005, 17:13


Ik ga wel eens naar SUNDAY'S! Het is wel ietsie duurder, maar als student zijnde krijg je korting...

21-11-2005, 18:29
Thanks, waar is dat???

21-11-2005, 21:03
Sunday's osdorp perfect gewoon, ging eerst naar hoofddorplein maar die van osdorp is ook beter....ga in twee keer niet gelijk de strekste nemen

21-11-2005, 21:27


JAHHH ik ga ook maar het is SOOO duur joh !!
20 Euro voor 10 minutjes !?!?!?!

21-11-2005, 23:30
Het is wel duur, maar het zijn zonnebanken van kwaliteit! Ik heb naar sommige zonnebanken geweest waar ik gewoon van die vieze vlekken in mijn gezicht kreeg! Net alsof ik een of andere enge huidziekte had ofzo...die lampen waren gewoon ververst ofzo.

SUNDAY'S KRIJG JE WAAR VOOR JE GELD

22-11-2005, 00:11
oohw ohke....als ik woensdag en vrijdag ga is dat too much?

22-11-2005, 00:18
Ik ga ook altijd naar sunday's en je krijgt inderdaad waar voor je geld. Ben bij verschillende zonnebanken geweest en die waren echt niet zo goed als bij sunday's. EN met je OV krijg je ook heerlijke kortingen.
Ik ga naar sunday's in de kinkerstraat.

22-11-2005, 00:19

Citaat door Nysha:
oohw ohke....als ik woensdag en vrijdag ga is dat too much?
je kan beter morgen en vrijdag gaan. Ik ben ook zo hoor als ik snel bruin wil zijn kan ik zo achter elkaar gaan, maar het is eigenlijk niet goed voor je huid.

22-11-2005, 00:20

Citaat door Nysha:
hallo dames,


weet iemand een een plek in amstelveen of amsterdam waar je goede zonnebanken hebt....ik heb zaterdag een bruiloft en heb een beetje een kleurtje nodig
thnx
je heb er eentje in de straat paralel aan de kalvestraat

22-11-2005, 00:59
probleem is dat ik men geld pas woensdag krijd, ik heb nu geen cent te makken

dus sunday is goed....en je hebt er een in de kinkerstraat en in osdorpplein...ik heb gehoord dat je in osdorp plein ook eentje heb zitten die mooie acrylnagels zet...ik denk dat ik woensdag maar effe daar onder de zonnebank ga en acrylnagels zet.....

bedankt voor alle tips!!

22-11-2005, 11:59

Citaat door Souraida:
Ik ga ook altijd naar sunday's en je krijgt inderdaad waar voor je geld. Ben bij verschillende zonnebanken geweest en die waren echt niet zo goed als bij sunday's. EN met je OV krijg je ook heerlijke kortingen.



Ik ga naar sunday's in de kinkerstraat.
hey ik wist niet dat je korting kreeg met je OV...is dat bij alle sundays filialen (ook Osdorp)

22-11-2005, 12:35


wat je ook kunt doen is naar heatcliff die zit op admiraal de ruyterweg
het is 7 euro voor de gezichtsbruiner, en dan wordt je bruin tot aan je navel, zeg maar alleen de bovenkant. kortom ideaal voor de winter en feestjes.
het is echt een aanrader want je hebt meteen resultaat en je wordt bruin inplaats van rood!
het num: 020 612 06 12. dagelijks open van 10 uur tot 10 uur

groetjes ibtisem

22-11-2005, 12:55
Heathcliff aan het eind van het Mercator, kruising Adm. de Ruijterweg heeft ook hele goeie zonnebanken.

22-11-2005, 13:32
en hoe zit het nou met gevoelige huid type
ik heb echt een vreselijke huid
moet je dan gewoon hoge factoren gebruiken bij het insmeren??

en heb ook gehoord lekker rustig opbouwen dus eerst 10 min en dan langzaam meer of is dat nonsens???

en hoe zit het met uitslag het is toch niet zo dat ik er als een kreeft uitkom?

Pagina's : [1] 2