Bekijk volle/desktop versie : De "vraag maar raak aan een man" Topic



Pagina's : [1] 2 3 4

21-11-2005, 06:45
Ik weet dat jullie vrouwen het af en toe moeilijk hebben.

Dat jullie het gevoel hebben dat niemand jullie serieus neemt. Soms wil je wat advies of iemand's mening hebben over bepaalde dingen maar je kan bij niemand terecht.

Je kunt het misschien wel aan je moeder, zus, tante of je beste vriendin vragen, maar eigenlijk heb je liever advies van een man.

Omdat jullie mijn zusters zijn en dat ik van jullie hou omwille van Allah swt, wil ik mezelf kostenloos beschikbaar stellen voor al jullie vragen.

Daarom heb ik deze topic ook "vraag maar raak aan een man" genoemd.

Zijn er bepaalde dingen die je het liefst in het prive aan mij stelt dan ben ik ook beschikbaar via een PM.

Met vriendelijke groet,

Fidal

21-11-2005, 11:08


Lieve Fidal,


Helaas is mijn man perfect...ik heb geen enkele klacht over hem.
Wallah een betere man kan ik niet wensen!
Hij maakt niet schoon, hij kookt niet, laat zijn vieze onderbroeken met remsporen slingeren


Wel lief dat je een luisterend oortje bied!
Mocht jij iets persoonlijks kwijt willen dat kan je tante tara altijd
een pm sturen.


dikke kus

Tante Tara

21-11-2005, 11:11
Waarom denken sommige mannen overal een antwoord op te kunnen geven?

21-11-2005, 11:15

Citaat door tara28:
Lieve Fidal,


Helaas is mijn man perfect...ik heb geen enkele klacht over hem.
Wallah een betere man kan ik niet wensen!
Hij maakt niet schoon, hij kookt niet, laat zijn vieze onderbroeken met remsporen slingeren

Wel lief dat je een luisterend oortje bied!
Mocht jij iets persoonlijks kwijt willen dat kan je tante tara altijd
een pm sturen.


dikke kus

Tante Tara
jij bent echt prettig gestoord


maarruh moet zeggen dat jouw man veel op mijn man lijkt...

21-11-2005, 11:18



Citaat door Fidal:
Ik weet dat jullie vrouwen het af en toe moeilijk hebben.

Dat jullie het gevoel hebben dat niemand jullie serieus neemt. Soms wil je wat advies of iemand's mening hebben over bepaalde dingen maar je kan bij niemand terecht.

Je kunt het misschien wel aan je moeder, zus, tante of je beste vriendin vragen, maar eigenlijk heb je liever advies van een man.

Omdat jullie mijn zusters zijn en dat ik van jullie hou omwille van Allah swt, wil ik mezelf kostenloos beschikbaar stellen voor al jullie vragen.

Daarom heb ik deze topic ook "vraag maar raak aan een man" genoemd.

Zijn er bepaalde dingen die je het liefst in het prive aan mij stelt dan ben ik ook beschikbaar via een PM.

Met vriendelijke groet,

Fidal
Ok ik heb een fatale vraag en niet op jouw specifiek gericht, maar gewoon je bent een man en zult vast wel contact hebben met gehuwde mannen enzo.

Mijn vraag is, waarom gaan mannen zo vaak vreemd??? terwijl ze dan zolang met hun vriendin waren, getrouwd zijn uiteindelijk...en dan gewoon pats boem...komt ze er achter dat haar man vreemd gaat..
Zo vaak lees ik hierover op m.nl en hoor ik de raarste verhalen..

Kicken mannen hierop, vinden ze het leuk hun vrouwen te kwetsen, is het een 'noodkreet, of zit het tussen hun oren?

21-11-2005, 11:24

Citaat door Maroc_Meissie:
Ok ik heb een fatale vraag en niet op jouw specifiek gericht, maar gewoon je bent een man en zult vast wel contact hebben met gehuwde mannen enzo.

Mijn vraag is, waarom gaan mannen zo vaak vreemd??? terwijl ze dan zolang met hun vriendin waren, getrouwd zijn uiteindelijk...en dan gewoon pats boem...komt ze er achter dat haar man vreemd gaat..
Zo vaak lees ik hierover op m.nl en hoor ik de raarste verhalen..

Kicken mannen hierop, vinden ze het leuk hun vrouwen te kwetsen, is het een 'noodkreet, of zit het tussen hun oren?
goeie vraag

Maar denk je echt dat Fidal hier antwoord op kan geven.
We hebben hier te maken met de lelijkste marokkaan uit nederland ( met alle respect Fidal, je bent nog steeds niet bij me langsgeweest voor een metarmafose! )
Die jongen is al blij als hij 1 vriendinnetje kan krijgen.

Maar wie weet zijn de wonderen de wereld niet uit en heeft
Fidal het antwoord op jouw vraag!

21-11-2005, 11:44

Citaat door tara28:
goeie vraag

Maar denk je echt dat Fidal hier antwoord op kan geven.
We hebben hier te maken met de lelijkste marokkaan uit nederland ( met alle respect Fidal, je bent nog steeds niet bij me langsgeweest voor een metarmafose! )
Die jongen is al blij als hij 1 vriendinnetje kan krijgen.

Maar wie weet zijn de wonderen de wereld niet uit en heeft
Fidal het antwoord op jouw vraag!
Jah maar toch, hij gaat om met mannen jongens..En dan hebben ze ahum stoere mannenpraatjes enzo..
Ik heb over dit onderwerp zo vaak gediscuseerd, zowel met vrouwen die het is overkomen als gewoon met andere vrouwen die er een mening over hebben. En niet 1 die kon zeggen waar het aan lag.

Ze tutten zich op voor hun man, geven ze aandacht enz enz.. En dan toch gebeurt het...Dan denk ik aan de andere kan ook van ja hallo...je gaat je toch niet dag in dag zitten opjutten voor je man..je bent ook maar een mens. Als je man zijnde binnen komt na een dag werken..plof je toch ook eerst op de bank met de afstandsbediening in je handen..Vrouwlief komt dan ook van werk...of is al thuis...

Ik vat het gewoon niet..ik begin bijna te geloven dat het een aangeboren aandoening is als het '' homo' zijn! dat het tussen hun oren zit, misschien moet de wetenschap daar es een onderzoek naar doen.

21-11-2005, 12:37

Citaat door Sabira23:
Wellicht omdat Allah hun huwelijk neit heeft gezegend aangezien ze een haram-relatie hadden voor hun huwelijk. En Allah weet het beste.

Tja je moet ook niet zomaar met iemand trouwen he...trouw met een praktiserende, vrome man die vrees heeft voor zijn Rabb. Zo'n persoon zou nooit vreemd gaan en daar de behoefte ook niet voor hebben.....die walgt van overspel.

Simpel als wat...wa Allahu a3lam

salaamoe aleikoum
Sorry meid maar ik ben hier dus niet mee eens.
Er zijn zat marokkaanse mannen die hun vrouw uit marokko halen
zonder eerst een relatie te hebben gehad.
Vervolgens komt die vrouw in nederland ...komt bijna het huis niet uit
dient als broedmachine en dat terwijl de man elke dag de bloementjes buiten aan het zetten met weet ik veel
hoeveel nederlandse of zelfs marokkaanse meiden.

Je kan niet van te voren weten of je nou met een praktiserende moslim
bent getrouwt, Iedereen kan dat wel roepen dat hij/zij praktiserend is.
Daar kom je pas achter als je daadwerkelijk met iemand onder een dak woont!

Er zijn mannen die praktiseren en door een of andere reden
stoppen met bidden en het even niet meer zien zitten.
Moslim zijn is niet makkelijk! Ik heb dit vaak zien gebeuren!

Aan de andere kant kan je met iemand trouwen die niet praktiserend is
maar in de loop van de jaren zijn geloof gevonden heeft en praktiserend wordt.

21-11-2005, 12:43

Citaat door tara28:
Sorry meid maar ik ben hier dus niet mee eens.
Er zijn zat marokkaanse mannen die hun vrouw uit marokko halen
zonder eerst een relatie te hebben gehad.
Vervolgens komt die vrouw in nederland ...komt bijna het huis niet uit
dient als broedmachine en dat terwijl de man elke dag de bloementjes buiten aan het zetten met weet ik veel
hoeveel nederlandse of zelfs marokkaanse meiden.

Je kan niet van te voren weten of je nou met een praktiserende moslim
bent getrouwt, Iedereen kan dat wel roepen dat hij/zij praktiserend is.
Daar kom je pas achter als je daadwerkelijk met iemand onder een dak woont!

Er zijn mannen die praktiseren en door een of andere reden
stoppen met bidden en het even niet meer zien zitten.
Moslim zijn is niet makkelijk! Ik heb dit vaak zien gebeuren!

Aan de andere kant kan je met iemand trouwen die niet praktiserend is
maar in de loop van de jaren zijn geloof gevonden heeft en praktiserend wordt.
Precies, om deze groep gaat het voornamelijk, mannen die in een monster veranderen als ze trouwen..Hun geloof gaan verwaarlozen, vreemd gaan, geen verantwoordelijkheid hebben/kennen/nemen...en ga zo maar door..
Waar ligt dit aan?

21-11-2005, 12:45

Citaat door Maroc_Meissie:
Jah maar toch, hij gaat om met mannen jongens..En dan hebben ze ahum stoere mannenpraatjes enzo..
Ik heb over dit onderwerp zo vaak gediscuseerd, zowel met vrouwen die het is overkomen als gewoon met andere vrouwen die er een mening over hebben. En niet 1 die kon zeggen waar het aan lag.

Ze tutten zich op voor hun man, geven ze aandacht enz enz.. En dan toch gebeurt het...Dan denk ik aan de andere kan ook van ja hallo...je gaat je toch niet dag in dag zitten opjutten voor je man..je bent ook maar een mens. Als je man zijnde binnen komt na een dag werken..plof je toch ook eerst op de bank met de afstandsbediening in je handen..Vrouwlief komt dan ook van werk...of is al thuis...

Ik vat het gewoon niet..ik begin bijna te geloven dat het een aangeboren aandoening is als het '' homo' zijn! dat het tussen hun oren zit, misschien moet de wetenschap daar es een onderzoek naar doen.
Jammer genoeg bestaan er mannen die zulke afschuwlijke daden verrichten, dat zijn voornamelijk mannen die geen vrees hebben voor Allah....Allah jehdiehoem...

Maar ik denk dat het bij die mannen die het doen vooral gaat om de sex en de spanning er omheen...de meesten willen wel gewoon blijven bij hun eigen vrouw maar kunnen het niet laten om van andere walletjes te eten denk ik...het is echt te misselijk voor woorden, ik veracht zulke mannen echt...chatan heeft hen in zijn macht...als ze eens wisten hoe zwaar de straf is van zina/overspel dan zouden ze er niet eens aan denken laat staan doen....nogmaals Allah jehdiehoem...

21-11-2005, 12:48
Zo fidal jij bent vroeg wakker zeg. Maar volgens mij slaap je nu he

Nou geef antwoord aan de dames

21-11-2005, 13:19

Citaat door tara28:
Sorry meid maar ik ben hier dus niet mee eens.
Er zijn zat marokkaanse mannen die hun vrouw uit marokko halen
zonder eerst een relatie te hebben gehad.
Vervolgens komt die vrouw in nederland ...komt bijna het huis niet uit
dient als broedmachine en dat terwijl de man elke dag de bloementjes buiten aan het zetten met weet ik veel
hoeveel nederlandse of zelfs marokkaanse meiden.

Je kan niet van te voren weten of je nou met een praktiserende moslim
bent getrouwt, Iedereen kan dat wel roepen dat hij/zij praktiserend is.
Daar kom je pas achter als je daadwerkelijk met iemand onder een dak woont!

Er zijn mannen die praktiseren en door een of andere reden
stoppen met bidden en het even niet meer zien zitten.
Moslim zijn is niet makkelijk! Ik heb dit vaak zien gebeuren!

Aan de andere kant kan je met iemand trouwen die niet praktiserend is
maar in de loop van de jaren zijn geloof gevonden heeft en praktiserend wordt.
Hmm, je hebt inderdaad wel een goed punt, zulke mannen zijn er ook subhanallah. Ach, die mannen komen zichzelf wel tegen op Yaum al-Qiyaam. Dat zijn uberhaupt geen mannen, maar een stelletje mietjes die hun begeertes volgen. Die weten niet wat jihaadoe nafs is en kuis zijn betekent en die hebben zeker geen vrees voor Allah.
Het is dat ik in mn omgeving zulke mannen niet ken, vandaar dat ik er geen weet van heb.
Wat ook altijd helpt, is regelmatig doe'a te doen dat Allah je huwelijk zegent. Het is Allah die we om hulp vragen en Hij is degene die iemands hart kan veranderen tot het goede.

21-11-2005, 13:32



Citaat door Safah83:
Jammer genoeg bestaan er mannen die zulke afschuwlijke daden verrichten, dat zijn voornamelijk mannen die geen vrees hebben voor Allah....Allah jehdiehoem...

Maar ik denk dat het bij die mannen die het doen vooral gaat om de sex en de spanning er omheen...de meesten willen wel gewoon blijven bij hun eigen vrouw maar kunnen het niet laten om van andere walletjes te eten denk ik...het is echt te misselijk voor woorden, ik veracht zulke mannen echt...chatan heeft hen in zijn macht...als ze eens wisten hoe zwaar de straf is van zina/overspel dan zouden ze er niet eens aan denken laat staan doen....nogmaals Allah jehdiehoem...
Precies...nou ja aan de andere kant denk ik van als er iets mis is met je s.x leven ga er wat aan doen GEZAMENLIJK en ga niet van een ander walletje eten..
Je bent niet voor niets getrouwd...vele mannen weten niet eens wat het woord huwelijk eigenlijk inhoud en trouwen met een leeg hoofd vol met spinnenwebben en als ze iets niet bevalt zoeken ze het gewoon ergens anders.

Echt vreemd...maar goed...ik zou wel eens van een man willen horen die dit soort dingen doet en ook voldoet aan de eis dat hij getrouwd is met zijn vrouw uit liefde en haar langere tijd kent waarom hij zoiets doet...
Het zou misschien wat verklaren helpen voor de vrouwen die hiermee zitten..

Ik bedoel maar...want als een man echt een ander wil zeg ik dan trouw dan ook een ander, maar ga niet stiekem ergens anders eten en dan zogenaamd braaf thuiskomen.

21-11-2005, 15:34
Fidal, je moet natuurlijk wel antworden he?

Mijn vraag aan het mannelijk geslacht is het volgende:

Waarom bezit de normale doorsnee man geen enige gevoel voor romantiek?

alvast bedankt
met vriendelijke groet,
Nysha

21-11-2005, 15:56
Fidal is foetsieeeeeeeeeee die gaat denk ik pas vanavond antwoorden

Pagina's : [1] 2 3 4