Bekijk volle/desktop versie : Wat vind jij nu van het leven in Nederland



Pagina's : [1] 2 3 4

20-11-2005, 18:53
Mensen ik ben gewoon nieuwschierig wat jullie nu van het leven in nederland vinden.

20-11-2005, 18:56


Ik vraag me werkelijk af wat voor voordelen Nederland nog heeft vergeleken met Marokko.

20-11-2005, 19:08

Citaat door Noual84:
Ik vraag me werkelijk af wat voor voordelen Nederland nog heeft vergeleken met Marokko.

Nederland heeft betere levensvoorzieningen..OA.werk en inkomen..zorg...Scholing..enz.Alleen het weer is Nederland klote.

20-11-2005, 19:19

Citaat door catflappo:
Nederland heeft betere levensvoorzieningen..OA.werk en inkomen..zorg...Scholing..enz.Alleen het weer is Nederland klote.
Ik weet niet in welke tijd jij leeft, maar als je kijkt naar de situatie nu hier in Nederland dan merk je dat al die dingen slechter gaan. Bijvoorbeeld het werkgelegenheid, het wordt steeds moeilijker om een baan te krijgen, en al helemaal als buitenlander.

20-11-2005, 19:23


Het leven is wat je er zelf van maakt



betreft nederland hebben we betere tijden gekend

20-11-2005, 19:29

Citaat door Lorenna:
Het leven is wat je er zelf van maakt

betreft nederland hebben we betere tijden gekend
Klopt maar niet iedereen kan dat.

20-11-2005, 19:29

Citaat door Lorenna:
Het leven is wat je er zelf van maakt

betreft nederland hebben we betere tijden gekend
Klopt maar niet iedereen kan dat.

20-11-2005, 19:35

Citaat door Noual84:
Klopt maar niet iedereen kan dat.
klopt inderdaad, maar ik vind wel als iemand het niet alleen kan dat diegene om hulp moet vragen (familie, vrienden, kenissen, instanties etc)

het is niet iets dat onmogelijk is als het iets is wat men heel graag wilt dan kan is de kans groter om het te realiseren

20-11-2005, 19:40

Citaat door Lorenna:
klopt inderdaad, maar ik vind wel als iemand het niet alleen kan dat diegene om hulp moet vragen (familie, vrienden, kenissen, instanties etc)

het is niet iets dat onmogelijk is als het iets is wat men heel graag wilt dan kan is de kans groter om het te realiseren
Een kind in Afrika heeft dagen/maanden/jaren gehoopt op een beter leven. Hoe erg het ook is, de kans dat hij zijn wens gaat realiseren is ontzettend klein. En zo kan ik je nog heel veel andere voorbeelden geven.

20-11-2005, 19:54
klopt meid, maar vergeet niet hoop doet leven, als ik de macht had om een kindjes uit afrika een beter leven te schenken dan dat zij nu hebben had ik dat allang gedaan. ik kan enkel geld storten in de hoop dat het aankomt om via deze weg mijn steentje bij te dragen

20-11-2005, 20:12

Citaat door Noual84:
Een kind in Afrika heeft dagen/maanden/jaren gehoopt op een beter leven. Hoe erg het ook is, de kans dat hij zijn wens gaat realiseren is ontzettend klein. En zo kan ik je nog heel veel andere voorbeelden geven.
Daarom moeten wij juist de kansen hier pakken, want wij krijgen wel de kans... als je hier opgroeit heb je die wel zelf in je hand.

En als we klaar zijn met school enzo wat terugdoen, ik wil me familie helpen in Tunesie insha'allah en daar wat investeren, al is het maar om de economie te steunen en wat werk te creeeren..lokale economie wat hulp geven ieder geval.

20-11-2005, 20:16

Citaat door Alulu:
Daarom moeten wij juist de kansen hier pakken, want wij krijgen wel de kans... als je hier opgroeit heb je die wel zelf in je hand.

En als we klaar zijn met school enzo wat terugdoen, ik wil me familie helpen in Tunesie insha'allah en daar wat investeren, al is het maar om de economie te steunen en wat werk te creeeren..lokale economie wat hulp geven ieder geval.
echt goed van je incha Allah zal het later werkelijkheid voor je worden...

ik hoop dat vele zullen volgen

20-11-2005, 20:18


Het is een feit dat Nederland is veranderd. Het is helaas niet meer zoals het voorheen was. Dit land is echt naar de klote!

Tijd om te emigreren

20-11-2005, 20:19

Citaat door Alulu:
Daarom moeten wij juist de kansen hier pakken, want wij krijgen wel de kans... als je hier opgroeit heb je die wel zelf in je hand.

En als we klaar zijn met school enzo wat terugdoen, ik wil me familie helpen in Tunesie insha'allah en daar wat investeren, al is het maar om de economie te steunen en wat werk te creeeren..lokale economie wat hulp geven ieder geval.
Goed van je. Je instelling is ook wel goed, maar vergeet niet je kan niet heel tunesie in je eentje helpen. Je kan wel je steentje bijdragen maar wat ik bedoel is dat het jammer is dat niet iedereen zo denkt. Anders hadden we nu al erg veel mensen geholpen.

20-11-2005, 20:42

Citaat door chanel:
Mensen ik ben gewoon nieuwschierig wat jullie nu van het leven in nederland vinden.
Ik vind mijn leven in Nederland erg slecht, als ik de mogelijkheid had om te emigreren had ik het zeker gedaan... Ik vind het echt jammer dat ik zo'n land ben geboren..

Pagina's : [1] 2 3 4