Bekijk volle/desktop versie : Wie?wil mn kennis verbreden klik aub..



20-11-2005, 16:43
Salaam sisters en broeders...ik zou graag mn kennis over islam willen verbreden..mn imaan versterkken aangezien ik mn omgeving weinig echte moslim broeders/zusters tegen kom zou ik willen vragen wie er intersse in heeft je msn te pmen...puur alleen over islam msne...het liefste met zusters en broeders in mn leeftijdscatogerie dus 21 en ouder dus nogmaals mensen alleen omdat ik graag mn kennis wil verbreden..

pm je msn ok bro's en sisters bedankt alvast Wasalaam

20-11-2005, 16:52


salaam aleikoum,

Beter niet met broeders MSN-en oegtie. Van het 1 (praten over de Islaam) komt 99 van de 100 keer (als het niet 100 van de 100 keer is) komt het ander (praten over andere zaken dan de Islaam tot geflirt tot de Shaytaan jullie bespeelt).

Er zijn genoeg zusters met wie lekker VRIJUIT over ALLE onderwerpen betreffende de Islaam kan praten

Ik stel me beschikbaar

wasalaamoe aleikoum

20-11-2005, 22:12

Citaat door Sabira23:
salaam aleikoum,

Beter niet met broeders MSN-en oegtie. Van het 1 (praten over de Islaam) komt 99 van de 100 keer (als het niet 100 van de 100 keer is) komt het ander (praten over andere zaken dan de Islaam tot geflirt tot de Shaytaan jullie bespeelt).

Er zijn genoeg zusters met wie lekker VRIJUIT over ALLE onderwerpen betreffende de Islaam kan praten

Ik stel me beschikbaar

wasalaamoe aleikoum
Ik ben het helemaal met je eens zuster , beter geen broeders. Het kan leiden tot fitna, het opent de deur naar zondes!!!

Als je wilt, kan je me een pm sturen dan voeg ik je wel toe, inch Allah

21-11-2005, 20:45

Citaat door _lady_:
Ik ben het helemaal met je eens zuster , beter geen broeders. Het kan leiden tot fitna, het opent de deur naar zondes!!!

Als je wilt, kan je me een pm sturen dan voeg ik je wel toe, inch Allah
Sis IK weet wat ik doe en zeg...iedereen is baas over zn verstand..dus denken en doen als je snel naar de saijtan luisterd ja ga open je zker de deur naar de zondes Maar hamdoelillah weet ik wat ik hoe te handelen en gaat het me puur om de islam,mocht het van de andere niet zo zijn..ewa tegenwoordig bestaat er zoiets van BLOKKEN en VERWIJDEREN>> maar bedankt voor jullie waarschuwingen pm me je msn dan sisters....